Recensie Patricia, Antoniusstrasse 32 Aken 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
155
13/02/22
121
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoewel ik op meerdere forums lees dat er veel kritiek is op het aanbod in dit straatje, ben ik toch altijd heel tevrede huiswaarts gekeerd.

Veel bekende gezichten gezien, Inna, Larissa, Alexandra en Bella om er maar een paar te noemen. Op nummer 9 zat een mooie blondine, de bezetting bjj de table dance was ook goed en op nummer 20 zaten ook de nodige mooie dames.

Dit alles maakte het maken van een keuze toch nog best moeilijk. Maar Patricia kon ik niet negeren. Ze maakt eerst een aftandse indruk, maar is een feite een hele lieve en rustige vrouw.

Begonnen met een heerlijke penismassage, waarbij ze lekker tegen je aan kronkelt. Daarna kreeg ik een heerlijke pijpbeurt, zelfs helemaal in het mondje. Toen was het mijn beurt om haar te beffen. In 2 standjes geneukt en met een goed gevoel vertrokken.
 
Hoewel ik op meerdere forums lees dat er veel kritiek is op het aanbod in dit straatje, ben ik toch altijd heel tevrede huiswaarts gekeerd
Welke forums zijn er nog.? Als je dat moffen rheinforum bedoeld...zijn altijd dezelfde die daar klagen. Maar die klagen over alles als je checkt wat ze zoal schrijven, niet allen over Aken dus...
 
Laatste 2 weken heeft ze een nog langer gezicht als normaal. En geen idee na jaren dat ik al bij haar kom, blijft nu de deur gesloten en negeert me volkomen. Of ze heeft last van sterallures en gaat haar te goed zodat ze selectief kan zijn wat betreft klanten. Of ze heeft er niet veel zin meer in...
Het is natuurlijk haar keuze wie ze wel of niet binnenlaat.wel vreemd als je na jaren ermee geconfronteerd word. En zeker nadat ik haar regelmatig zo niet wekelijks bezocht...
 
Laatst bewerkt:
Laatste 2 weken heeft ze een nog langer gezicht als normaal. En geen idee na jaren dat ik al bij haar kom, blijft nu de deur gesloten en negeert me volkomen. Of ze heeft last van sterallures en gaat haar te goed zodat ze selectief kan zijn wat betreft klanten. Of ze heeft er niet veel zin meer in...
Het is natuurlijk haar keuze wie ze wel of niet binnenlaat.wel vreemd als je na jaren ermee geconfronteerd word. En zeker nadat ik haar regelmatig zo niet wekelijks bezocht...
Vast en zeker tik in de kop gekregen door dat werk jarenlang te doen.
Vroeger of later gaat elke meid elke klant met afgrijnzen zien.
Dan kunnen ze het niet meer aan. Hulde aan de enkele dames die het werk slechts enkele jaren doen. Daarbij solide service bieden en hun geld verstandig gebruiken.
Die stoppen na enkele jaren en kunnen van het rendement van hun verdiende geld leven.
En zijn nog niet compleet verziekt in hun kop.
En sommige zelfs verziekt met hun lichaam, zoals oerlelijke tatouages, siliconen tieten, opgespoten lippen en kont.
 
Volgens ons Duits collega wandel forum is Patricia weer werkzaam hier in NL.
Voor haar aanbidders hieronder haar link naar Only Fans:

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Patricia is al een maand ofzo weer terug, maar ze was altijd bezet 🙈. Deze week eindelijk weer eens geluk gehad en met haar kunnen kameren. Blijft toch een indrukwekkende verschijning,
deze dame. Inmiddels (na een jaartje of 10) is ze de perfecte milf geworden 😁
Deze keer 70€ gegeven, en dat kon ze waarderen. Patricia doet alles rustig aan, maar ze heeft echt goede skills waardoor je je over de afloop geen zorgen hoeft te maken. Eerst rustig met de hand en wat olie, toen op mijn verzoek in standje 69 en daarna kwam ze op mijn junior zitten, met haar prachtige tieten in mijn gezicht. Tsja, ze kan dat echt goed en dan weet je dat je kansloos bent. En tevreden weer naar huis gaat 😊
In April kunnen we nog van haar genieten. In Mei neemt ze vakantie en wat ze daarna gaat doen ziet ze dan wel weer.
Dus wie zich aangesproken voelt: sla je slag 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan