Sex is fun
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/patricia-new-here.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Eindelijk Patricia eens kunnen ontmoeten.
Ik wou enkel gepijpt worden en klaarkomen in het mondje en ik was toch net in Antwerpen dus ideaal.
Afspreken via WhatsApp ging zeer vlot.
Aangekomen en doet er een moordgriet open, je zou bijna zeggen dat het familie van Ella uit genk is
Beide zitten op champions league niveau wat betreft geleverde diensten.
En pijpen kan ze wel!!! Ik heb ze een paar keer moeten afremmen of het genieten was van kort duur geweest.
Ik kwam zo hard klaar dat ze zich verslikte in mijn nakomelingen, "babe so much" was het enige wat ze kon zeggen.
Erna nog een zeer leuk gesprek mee gehad over haar thuisland en aangezien ik er geweest ben voor het werk was dit voor beide zeer aangenaam.
Ga ik terug? Absoluut maar dan voor het volledige pakketje eens.
Ik wou enkel gepijpt worden en klaarkomen in het mondje en ik was toch net in Antwerpen dus ideaal.
Afspreken via WhatsApp ging zeer vlot.
Aangekomen en doet er een moordgriet open, je zou bijna zeggen dat het familie van Ella uit genk is
Beide zitten op champions league niveau wat betreft geleverde diensten.
En pijpen kan ze wel!!! Ik heb ze een paar keer moeten afremmen of het genieten was van kort duur geweest.
Ik kwam zo hard klaar dat ze zich verslikte in mijn nakomelingen, "babe so much" was het enige wat ze kon zeggen.
Erna nog een zeer leuk gesprek mee gehad over haar thuisland en aangezien ik er geweest ben voor het werk was dit voor beide zeer aangenaam.
Ga ik terug? Absoluut maar dan voor het volledige pakketje eens.