Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuk! Maar ik probeer altijd rond de 1.000THB/nacht te blijven en die van jou is net ff iets duurder. Wel vaak lansgelopen en soi Diana is nice!
Ook lekker dichtbij KISS FOOD :D
En vergeet de Belg Patrick niet want betere biefstuk krijg je nergens.
Leuk! Maar ik probeer altijd rond de 1.000THB/nacht te blijven en die van jou is net ff iets duurder. Wel vaak lansgelopen en soi Diana is nice!
Ook lekker dichtbij KISS FOOD :D
Klopt dat hij duurder is maar het scheelt wel eens ik heb voor 2000 b per nacht gezeten maar ook minder..in augustus slaap ik daar voor 1200..dan boek ik wel rechtstreeks. beter hotel is er niet in de buurt..tenminste dat vind ik maar heb ze allemaal van binnen gezien rond lk metro/soi diana.
 
Kijk wel uit, tel de items bij ophalen ! Wij zijn al regelmatig duur ondergoed kwijt geraakt.

Greetz Dennis en Jennifer
misschien moet je ook gewoon geen duur ondergoed meenemen, op elke straathoek is mooi ondergoed verkrijgbaar, voor een habbekrats, ik heb nog steeds Paul Smith onderbroeken die ik zes jaar geleden heb gekocht, kwalitatief zijn ze beter dan bijvoorbeeld Bjorn Borg onderbroeken. Hierin zijn de neppers vaak beter dan het origineel.
Ik laat altijd mijn was doen bij mij Hotel, nog nooit problemen gehad dat ik spullen kwijt ben geraakt of beschadigd waren. vaak in de middag brengen en s'avond weer ophalen.
 
sowieso. Biefstuk ala Loetje? nog nergens gezien? Zelfs niet in de steak-street (naast soi diana)

Nee, niet zoals Loetje... maar zelfs bij Loetje krijg je een biefstuk die van binnen rauw is als je medium besteld, dat heb je bij Cave niet.

Maar inderdaad. Bij Cave/GlassHouse krijg je geen "Ossenhaas".

Ik bedoelde deze "Grilled Sirloin Beef".

Of een van de vele variaties die ze daarop hebben.

Het menu in het restaurant is VEEL uitgebreider dan deze online versie.


1685818589323.png
 
Laatst bewerkt:
Thaise zijn niet zo van de koe. Die eten meer kip/varken. Vandaar dat beetje goeie steak lastig te vinden is. Ossenhaas bv... Maar voor de mensen die steakachtig zoeken.. ja tussen Soi diana/Soi14 zit een overdekt straatje met een aantal steakhouses die best een goeie online reputatie hebben.
 
Thaise zijn niet zo van de koe. Die eten meer kip/varken. Vandaar dat beetje goeie steak lastig te vinden is. Ossenhaas bv... Maar voor de mensen die steakachtig zoeken.. ja tussen Soi diana/Soi14 zit een overdekt straatje met een aantal steakhouses die best een goeie online reputatie hebben.
Ik heb m'n vorige bericht aangepast.

Jij bedoelt dit overdekte straatje.

Ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat Longhorn, Patricks en Beefeater prima restaurants zijn.

Zowel qua bediening als qua eten.

1685819049800.png
 
Zijn er motels in walking street waar je een paar uur heen kan dan hoef ik niet naar het hotel toe.
ja, er zijn heel veel short time hotels in de buurt voor een vluggertje. als je een meisje pakt van ago go voor short time, dan zal ze je vast naar de kortsbijzijnde brengen.

maar pattaya is ook nie zo groot, met een motorbike taxi van 40 a 50 baath ben je zo naar je hotel. Voor een short time kamer betaal je 400 baath (dit was voor mij 5jaar geleden, weet de huige prijzen nu niet).
 
Ik kom bijna nooit in walking street maar zie leuke clubs voorbijkomen op fb.
Als ik dan wat lekkers op een podium zie dan is het lekker om even een ST te doen en daarna weer een club in.
 
Net dit topic op Fetlife/Chon Buri News:

FREE HIV TESTING AT THE NEW PULSE CLINIC, NORTH PATTAYA

by DrDeyn 35M Hedonist
Who can receive this service
  • Anyone who has sex
  • Anyone who wants to get HIV test
  • Anyone who want to remain anonymous
What will you get
  • Rapid 3rd generation HIV testing, accuracy 99.9%, result in 15 minutes
LOCATION
 
ik wil niet lullig doen, maar het zijn niet echt schoonheden, zo te zien wel duidelijke isan dames.
Voor € 150,00 voor 2 uurtjes, mag je toch wel een absolute stunner verwachten.
Ja vindt ik ook 150 euro voor 2 uur is belachelijk veel..bij buitenbar betaal je hooguit 40 euro voor 2 uur en in een club heb je voor maximasl 75 euro iemand mee voor 2 uur..meestal betaal ik 50 euro voor 2 uur. En sommige blijven dan ook slapen ...ik heb nog nooit 150 euro betaald in Thailand
 

dat instagram modelletje vraagt 5K (kan vast lager). Let wel dat is dan LONG TIME

132e voor 12u... Duur voor Thailand maar in Nederland....
Dat zou nog wel eens een mooi welkomstcadeuatje (voor mezelf) kunnen zijn.. Damn, die is lekker...
 
Terug
Bovenaan Onderaan