Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel leuke dames daar


staan zat fotos. Ik ga zelf niet meer naar BEIDE om paar hele simpele redenen

  • Te duur en te druk. Als single man wordt je ergens neer gezet (geen vrije keus) en kan zo maar zijn dat ze je tijdens je eerste drankje 2-3-4x vragen ergens anders te gaan zitten
  • Prijzen voor barfines zijn bizar (hoogste van Pattaya)
  • Dames vragen eveneens de hoofdprijs voor ST/LT
  • Salaris is zo goed dat ze geen ST/LT hoeven maar wel mega op de drankjes zitten (erger dan andere gogo)
  • Mamasan heeft in 2022 500THB van me "gejat" ondanks dat ik haar al sinds 2017 ken!
  • De MANAGER (niet de eigenaar) is een ongelooflijke kloothommel
 
niks mis met de Isan! Heb er twee lange rondritten gemaakt... En veel genoten ;)
ben er ook een paar geweest, zelfs een bruiloft mee gemaakt. Niks mis mee, maar ik ben niet echt een liefhebber van de typische isan meisjes, zien er toch anders uit dan de Thai.
Ik zelf hou meer van de noordelijke Thaise dames, met een lichtere huidskleur, vaak hebben ze ook wat andere gezicht kenmerken, mooie rechte neus en mooie jukbeenderen.
Isan dames zijn vaak vrij donker met een platte neus, en een breed gelaat.
Het is ook maar waar je van houd.
 
laatste roddels uit pattaya voor ik morgen vertrek?

Pacha was gisteren al ruim voor sluitingstijd dicht. Gebrek aan klanten.
Lighthouse gooit de handdoek in de ring
Dames kunnen lastiger werk vinden in Agogo (teveel dames, halen drink quota niet, gebrek aan klanten bijna overal)

(s)low season is erg slow en lijkt erger dan 2022 (toen er nog een covid pas was!)

Prijzen op TF gaan de laatste dagen (Thai logic) dus ook omhoog. Alhoewel je natuurlijk nu ook goed kan onderhandelen.

Vanaf dinsdag ff kijken hoe het ECHT is...
 
Advies van een oude rot ( 20 jaar naar Pattaya ), vergeet de Gogo bars en zeker die op Walking Street, ga gewoon naar een gentlemens club. Veel en veel goedkoper en veel meer fun of anders, zoals al eerder vermeld is, ga naar een soapy. Gogo bars zijn een complete rip off. Lady drinks 200-250 Baht, barfine 1200-1500 Baht ( voor models zelfs 2-2500 Baht )ST 2500-3000 Baht en LT 4000 Baht en meer. Een eventuele andere optie is een freelance bar ( Bamboo bar of de disco's op WS ) Geen lady drinks en geen barfine, gewoon onderhandelen
 
Advies van een oude rot ( 20 jaar naar Pattaya ), vergeet de Gogo bars en zeker die op Walking Street, ga gewoon naar een gentlemens club. Veel en veel goedkoper en veel meer fun of anders, zoals al eerder vermeld is, ga naar een soapy. Gogo bars zijn een complete rip off. Lady drinks 200-250 Baht, barfine 1200-1500 Baht ( voor models zelfs 2-2500 Baht )ST 2500-3000 Baht en LT 4000 Baht en meer. Een eventuele andere optie is een freelance bar ( Bamboo bar of de disco's op WS ) Geen lady drinks en geen barfine, gewoon onderhandelen
Als ze zo door gaan dan gaat de toerist naar Cambodja.
 
Ik zit ongeveer 4 maanden per jaar in Pattaya. (vroeger 9 maanden per jaar)

Compleet eens met @Areca. de GOGO ik ga daar zelf niet meer, niet waard en veels te duur.

Voor de beste blowjob rimjob moet je bij Ola zijn van Sweets Massage.
Een betere blow & rimjob in Pattaya ga je niet krijgen.

Als je op TF zit is Gina wel een leuke goede deepthroat en normale prijzen:
Https://thaifriendly.com/gina31

Nog een MILF voor 1000ST en super gezellig is: Onlyprathumchai
Dat is haar TF,

Mocht je in Bangkok zijn daar heb ik laatst voor 1200 Baht ST plus anaal Pinny88
Leuke dame!
Als er meer interesse is zal ik wat meer posten hier.
 

Bijlagen

  • Ola1.jpg
    Ola1.jpg
    170 KB · Weergaven: 50
  • Onlyprathumchai.jpg
    Onlyprathumchai.jpg
    126,1 KB · Weergaven: 48
  • Pinny.jpg
    Pinny.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 46
Dat is soi honey...ik ga ola opzoeken...ken die tentjes daar..zijn er ook bij die zijn niet zo hygiënisch en smal bedje met gordijn ertussen.
hier een review over Ola

 
Dat is soi honey...ik ga ola opzoeken...ken die tentjes daar..zijn er ook bij die zijn niet zo hygiënisch en smal bedje met gordijn ertussen.
Klopt ik dacht misschien wist je niet dat het Soi Honey was :p. Vandaar ik het zo heb uitgelegd.

@Rony80
Ola is ook de enige die ik bezoek daar en al een paar jaar.

Wie Fan is van MILFS er zijn een paar goede nasty milfs in Pattaya, een goed begin kan bamboo zijn ik vind het wel een beetje achteruit gegaan sinds het weer open is. Op de een of manier is mijn LINE geblokkeerd als ik er weer in kom zal ik jullie een paar sweethearts sturen.
 
Klopt ik dacht misschien wist je niet dat het Soi Honey was :p. Vandaar ik het zo heb uitgelegd.

@Rony80
Ola is ook de enige die ik bezoek daar en al een paar jaar.

Wie Fan is van MILFS er zijn een paar goede nasty milfs in Pattaya, een goed begin kan bamboo zijn ik vind het wel een beetje achteruit gegaan sinds het weer open is. Op de een of manier is mijn LINE geblokkeerd als ik er weer in kom zal ik jullie een paar sweethearts sturen.
Dat zou mooi zijn..ik kom toch ook wel 10 jaar in pattaya maar heb mij altijd georiënteerd op de twintigers en nu vindt ik het geil om met milfs te gaan .
 
Dat zou mooi zijn..ik kom toch ook wel 10 jaar in pattaya maar heb mij altijd georiënteerd op de twintigers en nu vindt ik het geil om met milfs te gaan .
Ik ben ook al een hele poos klaar met de twintigers. De juiste Milfs zijn naar mij mening veel ranziger in bed en doen echt alles wat je maar kan bedenken. Vaak zijn ze ook leuker en kan ik er makkelijker mee connecten (ben bijna 40 nu).

Tegenwoordig is mijn zoektocht in Pattaya gericht op Milfs die zoiezo Anaal doen, aangezien het Pattaya is zijn dingen als CIM, Facefucking, echt wel de basis :D.

Ik mis de goede oude tijden met de closed bars, waar het natuurlijk heel erg freaky kon worden :D.
 
Dat zou mooi zijn..ik kom toch ook wel 10 jaar in pattaya maar heb mij altijd georiënteerd op de twintigers en nu vindt ik het geil om met milfs te gaan .
Ik prefereer ook de wat oudere dames. Ze spreken beter Engels, ze zijn beter in bed, ze weten hoe het werkt en ze zeveren nooit om naar een disco te gaan. Ik neuk daar al sinds 10 jaar niks meer onder de 35. Ik hou trouwens niet van kont neuken. Ben veel te bang dat ze een natte scheet laten😂😂😂. Pussy for fun, ass for shit
 
Zo sinds gisteren terug vanuit Thailand en tja? Waar moet ik beginnen?

Weer:
Elke dag 30+ graden met een gevoelstemp van 38+. Kortom het was niet te harden. Bizar warm en dat is bizar slecht voor mijn libido

Seaonsality:
Ik heb het nog nooit Zoooo rustig gezien. Zelfs vorig jaar juli met covid test was het drukker.

Overal quality of the ladies?
Ook dat beduidend minder dan voorheen. Lijkt wel of alle toppers richting huis zijn gegaan voor een vakantie... Natuurlijk is er altijd genoeg keus he? Maar toch...

De roddels/gossips en nieuws:
Yvi/Moon beide 1 dag dicht op last van de politie. Hadden een 16 jarige als Coyote werken en dat is dom en strafbaar. Mega boete betaald zodat ze maar 1 dag dicht hoefte. Andere gevallen kan dit zo 3 maanden zijn..

Windmill heeft nu officieel windmill2 tegenover WM1. Ene is rood andere heeft blauw als kleur thema. Daarnaast hebben ze Dollhouse/Eletricblue overgenomen dus benieuwd wat dat gaat worden als die heropenen.
De windmill groep heeft trouwens nog een paar panden in Soi15/diamond. Dus dit najaar kan er wel eens wat bijkomen...

Shappire heeft het pand tegenover in handen (soi 15) en gaat hier een club openen. Verbouwing is bezig..

Het pand waar beavers etc zat is gesloopt en dit wordt een restaurant (soi15)

Lighthouse lijkt verkocht wel/niet en opent mogelijk. Halve crew is nu bij Tantra

Pinup gaat weer high season uitbreiden. De valse muurtjes gaan weg zodat ze weer naar volledige oppervlakte kunnen. Hoe/wat geen idee want ze blijven op mijn shitlist staan

agogo Review (updates):

Bliss 2.0? Beter dan de vorige. NIeuwe mamasan en nieuwe dames (ook paar van Lighthouse) en iets meer volk dan voorheen

79: Nieuwe agogo met mooi interieur en best wat bezoekers. Toch blijft dit een 13/dozijn gevalletje

Tantra: Bezig met kleine verbouwingen maar de schermen buiten zijn nice! Vooral de visuals maar goed die komen van ondergetekende dus dat is logisch ;)
Komt ook nieuw reclamebord. Want de strijd om de buiten reclame is wel losgebarsten

1688647970391.jpg

Shark in Soi15 heeft bv ook een nieuw bord geplaats. Die nu zichtbaar is vanaf WS


1688647230871.jpg


Is er nog geneukt? Ja maar weinig. Te warm...
 
Zo sinds gisteren terug vanuit Thailand en tja? Waar moet ik beginnen?

Weer:
Elke dag 30+ graden met een gevoelstemp van 38+. Kortom het was niet te harden. Bizar warm en dat is bizar slecht voor mijn libido

Seaonsality:
Ik heb het nog nooit Zoooo rustig gezien. Zelfs vorig jaar juli met covid test was het drukker.

Overal quality of the ladies?
Ook dat beduidend minder dan voorheen. Lijkt wel of alle toppers richting huis zijn gegaan voor een vakantie... Natuurlijk is er altijd genoeg keus he? Maar toch...

De roddels/gossips en nieuws:
Yvi/Moon beide 1 dag dicht op last van de politie. Hadden een 16 jarige als Coyote werken en dat is dom en strafbaar. Mega boete betaald zodat ze maar 1 dag dicht hoefte. Andere gevallen kan dit zo 3 maanden zijn..

Windmill heeft nu officieel windmill2 tegenover WM1. Ene is rood andere heeft blauw als kleur thema. Daarnaast hebben ze Dollhouse/Eletricblue overgenomen dus benieuwd wat dat gaat worden als die heropenen.
De windmill groep heeft trouwens nog een paar panden in Soi15/diamond. Dus dit najaar kan er wel eens wat bijkomen...

Shappire heeft het pand tegenover in handen (soi 15) en gaat hier een club openen. Verbouwing is bezig..

Het pand waar beavers etc zat is gesloopt en dit wordt een restaurant (soi15)

Lighthouse lijkt verkocht wel/niet en opent mogelijk. Halve crew is nu bij Tantra

Pinup gaat weer high season uitbreiden. De valse muurtjes gaan weg zodat ze weer naar volledige oppervlakte kunnen. Hoe/wat geen idee want ze blijven op mijn shitlist staan

agogo Review (updates):

Bliss 2.0? Beter dan de vorige. NIeuwe mamasan en nieuwe dames (ook paar van Lighthouse) en iets meer volk dan voorheen

79: Nieuwe agogo met mooi interieur en best wat bezoekers. Toch blijft dit een 13/dozijn gevalletje

Tantra: Bezig met kleine verbouwingen maar de schermen buiten zijn nice! Vooral de visuals maar goed die komen van ondergetekende dus dat is logisch ;)
Komt ook nieuw reclamebord. Want de strijd om de buiten reclame is wel losgebarsten

Bekijk bijlage 117083

Shark in Soi15 heeft bv ook een nieuw bord geplaats. Die nu zichtbaar is vanaf WS


Bekijk bijlage 117084


Is er nog geneukt? Ja maar weinig. Te warm...

hoe is het met regen? regent het de hele tijd?
 
hoe is het met regen? regent het de hele tijd?
ben er nooit geweest in de zomer maar wel dikwijls in september en oktober, dan is het echt regenseizoen en dit stelt ook niet veel voor(elke dag 1 bui 10min tot 1 u ongeveer),dus denk dat het nu zeker niet erger is.
 
Het is daar net als hier: de regelmaat is uit de seizoenen verdwenen. Alles is extremer geworden.

12 jaar geleden begon het met regenen kort na Songkran, half april. Dan had je elke dag een flinke bui. In juni was het dan wat droger met een buitje elke paar dagen of zo. Vanaf juli tot september was dan flink nat. Elk jaar had je dan wel overstromingen in Bangkok en Pattaya. Vanaf oktober werd het dan terug droger.

En nu: het is te warm en te droog, maar als het regent dan kan je met een bootje door de straten varen. En de volgende dag is het weer voorbij.

Kortom er valt geen lijn meer op te trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan