Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens die nu in Pattaya zijn.
Mirita zit een beetje krap bij kas en heeft wat extra centen nodig voor 1000 tot 1300 baht vermaak je goed in alle gaten die ze heeft.

Ze kan wel een beetje zeuren over het leven etc etc.

Maar een super goede slet. Uitvoerig getest door alle perverts hier in Pattaya.

TF: 0843710574 (NIET DAME VAN FOTOS)



P.s:
ToyBox Line up op S6. (Publieke pics)
 

Bijlagen

  • tb1.jpeg
    tb1.jpeg
    148,4 KB · Weergaven: 41
  • tb2.jpeg
    tb2.jpeg
    157,3 KB · Weergaven: 41
  • ToyBox.jpeg
    ToyBox.jpeg
    270 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Jongens die nu in Pattaya zijn.
Mirita zit een beetje krap bij kas en heeft wat extra centen nodig voor 1000 tot 1300 baht vermaak je goed in alle gaten die ze heeft.

Ze kan wel een beetje zeuren over het leven etc etc.

Maar een super goede slet. Uitvoerig getest door alle perverts hier in Pattaya.

TF: 0843710574 (NIET DAME VAN FOTOS)



P.s:
ToyBox Line up op S6. (Publieke pics)

Wie is die dame op de foto's dan? Ziet er wel leuk uit.
 
Hier een review van mij op pattaya addicts forum.

Gaat over meisje nr 512 van xs ago go. (Beste agogo van walking street)

Another night in XS. Total drink bill 4200.

+ 2000 barfine 512 + 4k shorttime.

As soon as i came in, the place was already pretty packed (no raining) and there were a lot more new girls than yesterday. I put the numbers of all the new hot ones down (342, 469, 305, 349). I sat down and number 512 spotted me from yesterday and wanted a drink. I was still hesitant to barfine her, because she looks like a "drink" girl and not a fuck girl. (I wasn't wrong about this). Her friend (forgot number) persuaded me to barfine her, even tough she was the one all night long being overtly sexual with me. In exchange for drinks, i tongue-kissed with her multiple times, suck on her tits and got a short blowjob in the toilet (that was a waste of 5 drinks). I tried to do all that behind 512's back, but pretty much failed at that. She had the worst attitude after i barfined her. Asked her why she was so moody with me and she said i didn't buy her enough drinks. I bought her 10+ yesterday and 7+ today, this broad thinks I'm solely responsible to meet her quota.

I asked mamasan to change the barfine from nr 512 to her friend, but she couldn't do that. Now i was stuck with this bad mood nr 512 and i knew she was gonna give me bad sex. I thought about ditching her, but she would just hop back in the bar working and id lose 2k for nothing.

Well yeah, as expected in the hotel room, she wouldn't let me lick her pussy. She grabbed my limp dick hard and started stroking, but that was painful. I put lotion on her big fake tits and started titty jobbing her. That's a more appropriate wake-up call for my dick. After 5 minutes, i put the rubber on, put oil on my dick and her pussy (she complained the johnson's oil wasn't good) and started missionary. Her facial expression was like she sucked on a lemon, closing her eyes and looking away, moaning and pulling her pussy away bc i trust too deep. So i just went in more slowly and not see deep, meanwhile, she keeps making the sucked on lemon face. Yikes. This mediocre fuck session continued when i put her sideways as well as cowgirl. After 20 minutes, she gets off and says she's tired. I couldn't bear this godawful experience anymore and suggested i put the condom out and tittyjob her and cum on her tits, this was the only minimal activity that she was willing to do, just squeeze her tits while she's on her back.

I came, paid her 4k and said bye.



Worst a go go girl ever. This is the reason i seldom barfine from an ago go. The sex is usually mediocre but u pay a premium price.
 
Dit is dus PRECIES het probleem van XS/Pinup! En de reden dat ik beide negeer..

Die meiden vragen teveel voor sex en leven vooral op ladydrinks! Het hele businessmodel is door die Franse eigenaar verziekt.

6K voor ST... dat is 156 euro. Je zou wel gek zijn...
 
Hier een review van mij op pattaya addicts forum.

Gaat over meisje nr 512 van xs ago go. (Beste agogo van walking street)

Her friend (forgot number) persuaded me to barfine her,
Les 1. Als een andere dvp in de club adviseert om een bepaalde dame mee te nemen dan moeten alle alarmbellen gaan rinkelen.
Waarom doet zij dat terwijl zij zelf met jouw mee kan gaan.
Dit is een vriendin die haar wil helpen om te verdienen misschien was ze daar nog niet zo lang of werd ze niet veel meegenomen.

Volg je hart en intuïtie en ga niet af op een ander en zeker niet op een vriendin dat scheelt veel geld en teleurstelling.
 
het is niet zo zeer red-flags waar je voor op moet letten. Het is ook de "Markt" kennen cq het business model van de betreffende gogo en dus de dames.
Zitten ze op drinks of barfines? Hoe zit die verhouding?
Ik ken zat dames die puur voor de ladydrinks gaan en de barfines op de koop toenemen. Barfines kunnen namelijk NIET afgedwongen worden door de gogo en het ergste scenario is dat ze zichzelf moeten barfinen (of een inhouding krijgen op salaris).

Een chick dat continue bedelt om drinks moet je echt laten schieten. Ik ken zat dames die bij me zitten voor een praatje als ze niet hoeven te dansen en nooit om een drankje vragen (en ach dan geef ik ze er toch 1).

Gogo's blijven in de basis een enorme hit/miss en freelancers hebben natuurlijk het voordeel dat als je die buiten TF ontmoet je eerst kan kijken of er click is. Is die er niet loop je gewoon weg en is de financiele schade minimaal...
 
Ga zelf niet echt naar GoGos om mee te nemen. Maar ik begrijp soms zitten er echt lekkere dingen tussen.

Ipv barfine, gelijk meenemen, trouwen als ze nieuw is en twee kids droppen. Welcome prins op het witte paard 🐎

Gebeurt veel hier, maat van me laatst gedaan. Helaas kwam die erachter dat ze post-op LB was.

Gezegde als ze zo mooi is en mooier dan een normale vrouw moet je wel ff onderzoek doen.
 
ach en van alle dames die ik in de loop der jaren eens iets toe stopte qua geld is er 1 (een ladyboy die ik al 5jr ken) die het TERUGbetaalde... Fair to say "the only lady I trust is a dude" hahaha
 
Jullie oude rotten ook he :p.
Het begint meestal zo. Goed in het glaasje gekeken. Daarna loop je terug naar je hotel, komt er een kathoey die je lastig valt maar super lekker is.

Je hoofd zegt niet doen, je pik begint te rationaliseren misschien alleen een BJ.

😂😂😂
 
Daarom drink ik liever cola zero,.... Ben super hetero :)
Een kathoey is een dikke no
Ik moet altijd wel lachen als er weer eens een tourist de lobby van mijn hotel binnen loopt met een kathoey. Het is altijd de vraag, van zou hij het weten of niet?
Soms zie je dan die Kathoey tien minuten later, snel de lobby van het hotel verlaten, nadat ze nog even snel de id card hebben teruggevraagd bij de receptie.
Die kathoeys vind ik persoonlijk een van de minpunten van Thailand. Ze ook bekend als zakkenrollers, dus ik blijf er het liefts ver van uit de buurt.
Maar ik kan er ook wel een paar die verder okay zijn, en een waar ik wel eens mee op stap ging, dat was een kennis van een kennis.
 
De lekkerste freelancers lopen rond op straat en de clubs...Heb nog nooit een GOGO bargirl gehad... Ik snap die lopers niet,,zonde van je tijd en geld..Pak altijd de eerste dagen een stunner uiteraard freelancer die mij ook wat van het eiland en lokale restaurants ,stores , markten en interessante bezienswaardigheden laat zien ,ligt er aan waar ik zit op dat moment , Meestal blijf ik zo,n 5 weken in Thailand ...Zo zie je meer van het eiland leer je ook nog eens de locals kennen en haar vriendinnen. Thailand is zo,n prachtig land met heel veeeel meer dan alleen de dames en Disneyland
 
Inderdaad, wat ladydrinks betreft moet je streng zijn.

Ik geef maximum 1 ladydrink aan een bargirl, dan ga ik ofwel naar een andere bar of club of barfine ik haar. En soms bij het begin, een ladydrink voor de mamasan.

Voor mezelf hooguit 1 of 2 (fris)drankjes, geen alcohol.

Ik vind ladydrinks een slechte investering met heel weinig return.
 
wat gebeurt er dan onder invloed van die yaba ?
Ya Ba is een mengeling van methamfetamine en caffeïne, een zgn. "upper". Het houdt je uren wakker en werd eind vorige eeuw in Thailand vaak gebruikt door vrachtwagenchauffeurs die op die manier 24 uur of meer konden rijden zonder pauze. Ongeveer de enige pauze die ze hadden was wanneer ze (weer eens) een verschrikkelijk verkeersongeval veroorzaakten.

Bargirls gebruiken het om 's nachts wakker te blijven. Helaas is één van de na-effecten dat je daarna nog moeilijk in slaap zal vallen. Hetgeen je dan weer aanzet om het opnieuw te gebruiken om de volgende nacht weer wakker te blijven. Dus je stapelt vermoeidheid op vermoeidheid en zonder slaap wordt je na een tijd (letterlijk) gek. Vandaar dat in Thailand het ook bekend staat als "crazy drug". Bargirls die Ya Ba gebruiken zijn over het algemeen op hun retour. Absoluut te mijden.

Als de politie je betrapt met zelfs maar 1 Ya Ba pilletje wordt je beschouwd als "dealer" en bestraft met een gevangenisstraf tot 15 jaar.

 
Laatst bewerkt:
Kleine aanvulling: Ya Ba betekent letterlijk 'Crazy Medicine.'
Vroeger stond het bekend als 'Ya Ma': 'Paarden Medicijn', omdat je er zo sterk als een paard van zou worden.
De overheid vond dat toch een iets te aantrekkelijke naam en begon een campagne om de naam te veranderen in Ya Ba.
Die naamswijziging op zich is goed gelukt, maar het gebruik is sindsdien alleen maar toegenomen
 
Kleine aanvulling: Ya Ba betekent letterlijk 'Crazy Medicine.'
Vroeger stond het bekend als 'Ya Ma': 'Paarden Medicijn', omdat je er zo sterk als een paard van zou worden.
De overheid vond dat toch een iets te aantrekkelijke naam en begon een campagne om de naam te veranderen in Ya Ba.
Die naamsweiziging op zich is goed gelukt, maar het gebruik is sindsdien alleen maar toegenomen

Dit staat letterlijk bij de eerste zoekopdracht bij Google. Geknipt en geplakt? Ik hoor liever iets over persoonlijke ervaringen in Pattaya/Thailand. :)
 
Juney is terug. Massage + blowjob gekregen. Zalig, trage sensuele blowjob gekregen. Ze is de beste. 1300 betaald.

Ze zegt dat ze volgende week haar nieuwe massage shop zal opendoen in soi lengkee, met douchemogelijkheid.


ze verdwijnt soms naar phuket vr paar weken, dus je moet geluk hebben dat je haar vindt. Ze werkt normaal elke dag voor haar massagesalon. Ik vertrek de 26ste, dus zal haar nu toch elke dag minstens 1x bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan