Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgende week donderdag is het weer zover ,dan reizen we af voor 13 dagen naar paradijs.
Nu is het 8 jaar geleden dat ik in patty geweest ben inmiddels,en er is veel verandert zie ik op bv youtube.

nu is mijn vraag eigenlijk ik ben destijds uiteraard op walkingstreet geweest en de beroemde soi 6 7 en 8 en beachroad.
Wat ik op yt zie , dus lk metro, soi bakau, soi honey , en bv treetown, liggen deze straten nou vlak bij elkaar ? want ik eaak er niet zo goed wijs uit eigenlijk, en mn geheugen laat me ook wat in de steek, wat ik nu voor me heb is eigenlijk dat er zeg maar 2 buurten zijn waar de actie plaatsvind en het drukste is, dus zeg maar de sois aan beach road, walking street, en dan de buurt tree town ,lk metro enz .

wie helpt me even op weg?
alles ligt wel op redelijke loopafstand van elkaar. Vanaf Soi 6 loop je in 10 min of minder naar 7 en 8, en langs beach rd kost het nog denk een goede 20 a 30 min tot Walking street, gemakkelijker is de baht bus voor 10 baht die vanaf Soi 6 naar Walking str rijden op de beach rd, wil je terug dan ga je met dezelfde bus over Pattaya Sai Song rd. want ze rijden rondjes.

LK Metro en Soi Buakhao liggen halverwege tussen Soi 6 en Walking street maar dan wel wat dieper de stad in. Zal vanaf Walking street ca 20 min lopen zijn.
Vanaf Pattaya Sai Song rd neem je Pattaya Sai Song 13 en loop je er in een paar minuten naar toe. Ook Treetown ligt op een paar min lopen vanaf Metro.

Ik had een hotel in de buurt van Soi 11/12 en ik liep overal zo naartoe of ik pakte een bahtbus en omdat de bahtbusjes aan beide zijde van mijn straat stopten kwam ik ook altijd weer eenvoudig terug.
 
thx voor de info allemaal, ga mooi scooter huren daar, anders al bezweet voor het echte werk begint, dat zijn de kosten nou ook weer niet daar,hoop alleen wel dat googel maps daar werkt om de weg te vinden in die jungle............zijn er op het moment leden die daar zijn en die kunnen zeggen of het druk is nu aan begin van het seizoen? heb gehoord dat er te weinig meisjes zijn en te veel bars ,en dat de dames liever scoren met lady drinks dan door met klanten mee te gaan ???? zou een kwalijke zaak zijn als dat het geval is !
 
thx voor de info allemaal, ga mooi scooter huren daar,
  1. Zorg dat je fotos maakt van alle krasjes en deukjes. Voor je het weet wordt je voor de herstel kosten genaaid, van iets dat al aanwezig was.
  2. Laat nooit je paspoort achter. Hier mogen ze alleen een kopie van maken. Zoek derhalve een verhuurder op, die borg-geld accepteert.
  3. Het boeit geen enkele verhuurder, of je in bezit bent van een motorrijbewijs. Als je bij een ongeval bent betrokken, ook eenzijdige, zal dat niet verzekerd zijn als je alleen een autorijbewijs bezit. Heb je wel een motorrijbewijs, zorg dan ook voor dat internationale papiertje van de anwb, of een Belgische equivalent.
  4. Draag ten alle tijden en helm. Politieposten zijn er om helmloze Farangs, van hun overtollige THB af te helpen.
  5. Kijk vooral uit waar je parkeert. In een aantal wegen en Soi, is een parkeerbeleid van toepassing. Vaak met even/oneven dagen. Je riskeert een wegsleepactie, als je je scooter aan de verkeerde kant neerzet.
,hoop alleen wel dat Google maps daar werkt om de weg te vinden in die jungle............
In 95% van de gevallen, werkt Google Maps gewoon zoals je gewend bent. De overige 5% is letterlijk jungle en daar wil je ook niet echt terecht komen
 
Laatst bewerkt:
thx voor de info allemaal, ga mooi scooter huren daar, anders al bezweet voor het echte werk begint, dat zijn de kosten nou ook weer niet daar,hoop alleen wel dat googel maps daar werkt om de weg te vinden in die jungle............zijn er op het moment leden die daar zijn en die kunnen zeggen of het druk is nu aan begin van het seizoen? heb gehoord dat er te weinig meisjes zijn en te veel bars ,en dat de dames liever scoren met lady drinks dan door met klanten mee te gaan ???? zou een kwalijke zaak zijn als dat het geval is !
Je moet echt al goed je best doen om verloren te lopen in Pattya.

Er ziin maar twee hoofdstraten van belang: Beach Road en Second Road. Die zijn met elkaar verbonden door de genummerde sois. En echt alles is op loopafstand. Een scooter huren is echt weggegooid geld, vind ik En als je het wandelen beu bent, dan neem je voor 10 baht de bahtbus. Bovendien rijden de Thai als gekken en voor je het weet heb je een ongeval.
 
thx voor de info allemaal, ga mooi scooter huren daar, anders al bezweet voor het echte werk begint, dat zijn de kosten nou ook weer niet daar,hoop alleen wel dat googel maps daar werkt om de weg te vinden in die jungle............zijn er op het moment leden die daar zijn en die kunnen zeggen of het druk is nu aan begin van het seizoen? heb gehoord dat er te weinig meisjes zijn en te veel bars ,en dat de dames liever scoren met lady drinks dan door met klanten mee te gaan ???? zou een kwalijke zaak zijn als dat het geval is !
levensmoe ofzo?

Begin er niet aan om een scooter te huren, in Pattaya kun je voor 10 baht (0.25 €) de hele stad door. Deze bahtbusjes stoppen op iedere plek die je wilt en je staat nooit langer dan een minuut op ze te wachten, het zijn er enorm veel. Je bent in no time van Soi 6 in naar Walking street.
In Bangkok pak je een taxi voor weinig, of boek je gewoon een hotel dicht bij Nana Plaza.
 
levensmoe ofzo?

Begin er niet aan om een scooter te huren, in Pattaya kun je voor 10 baht (0.25 €) de hele stad door. Deze bahtbusjes stoppen op iedere plek die je wilt en je staat nooit langer dan een minuut op ze te wachten, het zijn er enorm veel. Je bent in no time van Soi 6 in naar Walking street.
In Bangkok pak je een taxi voor weinig, of boek je gewoon een hotel dicht bij Nana Plaza.
heb vorige keer ook motorfiets gehuurd, valt allemaal best mee(nu rijd ik al best lang motor in nederland) maar beetje aanpassen en defensief rijden en al zeker NUCHTER, dat scheelt al een berg,
 
Net terug van kleine 2wkn Pattaya

  • het lijtk drukker maar is het zeker NIET. Demografie van tourist is veranderd dus veel meer koppels etc
  • iBar/Myst/Insomnia zijn nu vooral Arab/Indiers
  • Agogo is hit&miss. Verschilt per dag. Zowel qua vrouwen als bezoekers. geen peil op te trekken
  • Nieuw Mydnights complex leuk maar veel oudere/dikke dames
  • TreeTown blijft dood...
  • ST kan nog steeds rond 1000-1500 (lt 2000+)
  • KLM vliegen is kut. Vies eten gehad en vind overstap maybe toch lekkerder.
 
Januari is wel echt een dure maand om te gaan (qua vliegtickets) dus ik ga pas weer eind feb... sorry!
Het hangt er ook vanaf hoe lang je in Thailand blijft. Ik vloog eind januari<>begin maart 2020, voor iets over de €600 bij Lufthansa/Swiss. Dat ze nu de consument laten betalen ,voor hun "inkomstenverlies", tijdens corona is dieptriest. De meeste carriers, zijn door hun overheden ruimschoots gecompenseerd.
 
2020.. we zijn dan 2024. 4 jaar verder en tickets liggen echt rond de 1000e (rechtstreeks) en 800e incl overstap.

Dat is ook het probleem. Tickets zijn +10/20% en mensen hebben gewoon -10/20% geld door de inflatie hier...
 
2020.. we zijn dan 2024. 4 jaar verder en tickets liggen echt rond de 1000e (rechtstreeks) en 800e incl overstap.

Dat is ook het probleem. Tickets zijn +10/20% en mensen hebben gewoon -10/20% geld door de inflatie hier...
Is een pak meer dan 20 %;),ik boek meestal ruim op voorhand en goedkoopste dat ik ooit gevlogen heb is 420€ met Qatar(5 jaar geleden denk)met kerst heb ik ooit gevlogen voor 550€ dit is wat ik altijd betaalde voor corona ,nooit heb ik meer dan 600€ betaald, na corona is het minimum 800€ en nu vlieg ik van 18dec tot 5 feb en heeft mij de schandalige som van 1080€ gekost :cry:,dus is eerder 100% duurder.
rechtstreekse vluchten waren voor corona ook meestal 800€ maar was mij het geld wel waard om een overstap te doen vroeger.
 
Het hangt er ook vanaf hoe lang je in Thailand blijft. Ik vloog eind januari<>begin maart 2020, voor iets over de €600 bij Lufthansa/Swiss. Dat ze nu de consument laten betalen ,voor hun "inkomstenverlies", tijdens corona is dieptriest. De meeste carriers, zijn door hun overheden ruimschoots gecompenseerd.
wen er maar aan, zo ging het ook met de bankencrisis, veroorzaakt door de inhalingheid van de bankiers, vervolgens met ons belastinggeld overeind gehouden, en nu krijgen we geen rente op onze spaarcenten zodat de bankiers maar genoeg marge kunnen maken, ondertussen gesteund door de overheid want tja de banken moeten wel genoeg winst maken.

hetzelfde zien we bij de luchtvaartmaatschappijen, zonder ons belastinggeld zouden ze failliet zijn, en nu worden we als dank voor ons geld gewoon genaaid.
Onze overheid zou er moeten zijn voor ons, en niet voor de bedrijven die toch geen belastingen afdragen.
 
Ik las op internet dat walkingstreet en de straten direct aan de bench vooral nieuwe toeristen prijs hebben?

Klopt het dat je net zo kwalitatief dame kan krijgen is lkmetro, soi bukhao, voor een lagere prijs?

Lees op meerdere plekken dat de binnenkant van pattaya veel goedkoper is.

Iemand hier die het kan bevestigen?
 
Hey

Als je even globaal een overzicht maakt nu (precovid 2023)

  • WS is vooral asians nu.
    • Gogobars zie je vooral Koreans/Chineze/japanse gasten. Natuurlijk zijn er wel westerse mannen maar die zijn tegenwoordig in de minderheid.
    • De standaard clubs ibar/insomnia/myst zijn overgenomen door indiers/arabieren
    • Bizar veel indische clubs ook daar these days
    • Zeker japaners/koreanen hebben imago van big spenders. Kortom je ziet ook steeds meer "VIP" toestanden overal...
  • LK/Bakou etc is meer farang (lees westerse bezoekers) maar veel zijn wel expats. Prijzen liggen daar een stuk lager (los van KINK bv)
  • Er is geen correlatie tussen prijs/locatie en KWALITEIT. Je kan op beachroad voor 800thb net zulke goede sex hebben als met een dame uit een agogo voor 10K. Verschil zit hem eerder in de looks
 
Zo lopen er zat rond, met een diva complex.

Daarom! IK heb liever een leuke normale dame dan een hot-9 met een attitude!

bijvoorbeeld een diva... te vermoeiend

Deze ook. Leuk maar altijd smoesjes waarom LT niet kan. Maybe leuk voor ST maar thats it

Kan je dat beter hebben! Goed gek (tingtong) en geen attitude
 
Hey

Als je even globaal een overzicht maakt nu (precovid 2023)

  • WS is vooral asians nu.
    • Gogobars zie je vooral Koreans/Chineze/japanse gasten. Natuurlijk zijn er wel westerse mannen maar die zijn tegenwoordig in de minderheid.
    • De standaard clubs ibar/insomnia/myst zijn overgenomen door indiers/arabieren
    • Bizar veel indische clubs ook daar these days
    • Zeker japaners/koreanen hebben imago van big spenders. Kortom je ziet ook steeds meer "VIP" toestanden overal...
  • LK/Bakou etc is meer farang (lees westerse bezoekers) maar veel zijn wel expats. Prijzen liggen daar een stuk lager (los van KINK bv)
  • Er is geen correlatie tussen prijs/locatie en KWALITEIT. Je kan op beachroad voor 800thb net zulke goede sex hebben als met een dame uit een agogo voor 10K. Verschil zit hem eerder in de looks


Thanks voor de info.
Januari wordt mijn 3de keer pattaya.

Ik heb overal hier en daar wat kunnen proeven.
Gogo bar vond ik het duurst. Ik heb toey kunnen pakken voor 5000 baht. Maar ik werd daar wel gek van het opdringerige gedoe voor drankjes en fooi.

Soi 6 ben ik ook geweest. Ik vind de dames super leuk maar ik wil rustig wandelen en kijken.

Helaas krijg ik niet de tijd om rustig te kijken naar lekker vlees. Elk meter dat je door soi 6 loopt wordt je aangeraakt of wordt er aan je getrokken.

Deze keer ik ga de soapy massage uitproberen.
Ik heb er een paar gevonden.

Voor deze 3de keer wil ook echt zonder condoom neuken en filmen.
 
Wacht ff.. jij was toch die gene die ons allemaal overtuigde dat het WEL illegaal is? Terwijl riepen dat het gedoogd werd...?
Je moet mijn berichten er nog eens op nalezen. :)

Ik heb hier al x-keer geschreven dat in Thailand prostitutie niet illegaal is.

Bepaalde randverschijnselen zijn wel illegaal: pooierschap, bordelen, al te openlijk aanstoot geven, mensen openlijk lastig vallen ...
 
Even klein verslagje:
Ik begon mij avond in Soi 6, 3bars afbezocht 1Bar het meisje was erg praterig ook al ging het met de translater. Wel een leuke meid maar was mij iets te skinny. Vervolgens ging ik naar een andere bar. Ik kan alleen de namen ervan niet herinneren excuses daarvoor. Waarbij de meid ook in mij was geinteresseerd (altands lijkt dat zo) toen de bar ging sluiten was ze sneller weg dan een F1 auto, Spoorloos. Bij de 3rde bar koos ik een meid voor bij me te zitten en gaf haar drankje maar nogal afstandelijk. Toen die bar ging sluiten, ging ik samen met een engelse man naar walking street. Baccada. Paar drankjes en ladydrinks voor ons samen kwam uit 1.300 baht. Ik nam een bar meid mee. Voor ST (had ik achteraf beter niet kunnen doen, maar dacht niet met mij brein na) 5500 baht en Mamasan moest een Tip hebben, wilde haar eerst 20baht geven. Mevrouw voelde zich beledigd. Gaf haar 100baht, toen ineens was het okay. Ik betaalde met 6000baht en Mamasan pakte nogmaals gewoon even een tip van 20baht. Nou natuurlijk pissig erover dus hoopte dat de avond wel wat beter zou afsluiten met de meid.
Ik ben er wel achtergekomen dat thai dames allergies zijn voor lopen bleef zeuren voor een taxi. Maar als ze een Bar zag wilde ze gaan drinken. Nou uiteindelijk om haar der bek te laten houden een scooter taxi genomen naar het hotel toe.
Ik merkte dat ze nogal tijd probeerde te rekken veel op haar horloge kijken en dronken spelen, wilde eerst douchen. Daarna naast het bed vallen. Wilde eerst nog samen douchen. Mijn geduld werd wel getest. Ik zei: No Boom Boom now. Nou toen eindelijk de daad begon, (volgens een kennis van mij die zei bargirls kan je bare doen want ze worden getest?) Weet niet of dat waar is maar ik heb haar wel bare gedaan. Hopelijk kom ik niet later voor extra verassing te staan😂 Ze wilde dat ik outside klaar kwam maar het hele gedoe dacht ik fuck jou 🙂 dus gewoon inside en zo diep mogelijk, daarna bleef ze voor een tip zeuren of geld voor taxi. Gelukkig was ik wel wat sober geworden en zei nee, nu wegwezen. Na 10minuten eindelijk uit de deur. Nog geen 5minuten en kreeg belletje of alles okee was. Maar ervoor liep ze zo langzaam als een schildpad. Grappig hoe snel ze dan wel ineens is.

Ik had een betere tijd met een Freelancer dan deze meid en was nog een stuk goedkoper 3000 baht LT voor haar.
Ik blijf bij de Freelancers dan de bargirls

Maar al om al weer een wijze les geleerd. Hopelijk word ik niet nog wijzer met al dit lesjes tijdens mij eerste trip hierheen. Want dan blijft daar wel bij 😂

Wat betekent "farang" trouwens?
Ik las het woord hierboven en ik kreeg de vraag ermee maar antwoorde met Nee.

Excuses voor de tekst en als ik fouten heb gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
@Chrisabroad conclusie: Baracara negeren. Een tip voor de mamasan is echt onzin. Nergens voor nodig. Overigens betaal los van de barfine NOOIT vooraf. De dame die jij had had ik dus echt wel weggestuurd VOOR de sex.

Als je nog in town bent. Ik zou zeker KINK/WINDMILL even checken en de agogos zonder gezeik zijn voor mij lighthouse (net weer open), Tantra, Shark en Farenheit,

Bij Mamasan/Bliss kan een mamasan OOK zeuren om een tip.

XS/Pinup/ivY = Mooie dames maar overprices
 
Maar al om al weer een wijze les geleerd. Hopelijk word ik niet nog wijzer met al dit lesjes tijdens mij eerste trip hierheen. Want dan blijft daar wel bij 😂
Dit is de typische beginners fout in Thailand,ik heb deze fout ook gemaakt 10 jaar geleden in nana (Bangkok)😁,zelfde verhaal ,veel geld kwijt ,slechte sex enkel een knap meisje,begrijp echt niet waarom sommige toerist dit elke avond graag doen 🤷‍♂️.
In Soi 6 was je 1300+kamer kwijt voor short time en heb er al goede sex gehad met toffe meiden 😉.
Nooit vooraf betalen dan kan je ze nog buiten gooien als ze belachelijk doen,ben je enkel barfine kwijt .
 
Ben het helemaal met @ben13 eens.

De GoGo's in Walking Street zijn wel grappig om eens te bezoeken, om versteld te staan van de hoeveelheid mooie meiden, maar je moet begrijpen dat die meiden eigenlijk hun geld voornamelijk verdienen met je gezelschap houden in de club en ondertussen op jouw rekening drankjes bestellen.

Voor gewoon short time kun je veel beter in Soi 6 rondkijken, zoveel leuke dames waar je even kennis mee kunt maken en vervolgens naar boven op een van de kamers je ding kunt doen, gemiddeld was ik zo'n 1500 baht kwijt. En beviel ze niet, de kroeg ernaast zit weer vol met andere meiden, zo kun je zeker 4x kameren voor de prijs van 1 gogo meisje.

Ook kun je een van de Fishbowls proberen Sai Song rd en dan in de buurt van soi 2 en 3. Hebben menu kaarten met verschillende prijzen, en de dames hebben een kleurnummer waaraan je kunt zien wat ze kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan