Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
(volgens een kennis van mij die zei bargirls kan je bare doen want ze worden getest?) Weet niet of dat waar is maar ik heb haar wel bare gedaan. Hopelijk kom ik niet later voor extra verassing te staan😂 Ze wilde dat ik outside klaar kwam maar het hele gedoe dacht ik fuck jou 🙂 dus gewoon inside en zo diep mogelijk
Thnx voor het verslag, het was volgens mij heel leerzaam voor je. ;)

Ff de oude lul uithangen hoor.

Die kennis zou ik heel gauw dumpen....
Bare is altijd risky, zeker bij meiden uit dat soort tenten. Ik zou maar ff een testje doen over een paar weken. En uberhaupt wil je toch geen koters bij zo'n chick hebben...

En als een meid outside zegt en je gaat toch inside.......

Ik snap dat je groen bent daar en geil was, maar denk ff van tevoren wat je wilt en lees anders ff wat ervaringen hier of op Patthaya addicts... Scheelt een boel geld, gezeik en slechte sex

Have fun!
 
dat was mijn gedachten ook.
Wel het domste wat ik ooit hebt gehoord

Beter luisteren ;)

Dames die in een agogo werken zijn vaak VERPLICHT om SOA testen te doen. Hoe vaak hangt af van het contract dat ze hebben. Kortom wat hij zei is geen "onzin" maar een FEIT.
En let wel. geen test = geen geld dan. Het risico op een SOA is dus ook kleiner bij een agogo dame dan bij een freelancer
 
Dames die in een agogo werken zijn vaak VERPLICHT om SOA testen te doen.
zoals je zelf al zegt, zijn vaak, dus niet altijd verplicht om soa testen te doen.
en hoe betrouwbaar zijn die testen, al menigmaal gehoord dat voor de juiste fee, wel wat te regelen valt.
Ik zou hier absoluut geen risico mee nemen. Je zou niet de eerste zijn die op deze manier besmet zou raken met een soa, of nog erger met HIV.
 
Laatst bewerkt:
Niets tegenspraak... voor elke agogo die IK Ken is een test VERPLICHT. En dit is of om de 10 dagen (dus einde tag) of 2x per maand als ze maand contract hebben.

Enige reden waarom ik "vaak" zei is omdat ik niet van alle agogos weet of de testen verplicht zijn. Daarnaast zijn er soms dames die op een daily-tag werken en daar ligt het weer anders (die hoeven geen SOA uitslag te laten zien ofzo).

Feit is dat kans op een SOA altijd bestaat (net als in NL) en bij Freelancers de kans een stuk groter dan bij dames die op contract werken.

Overigens wordt er binnen Pattaya wel veel gedaan aan bewustwording. Heb op verschillende locaties (oa TreeTown, LK Metro en Soi Diana) de plaatselijke "GGD" zien staan met tentjes om PREP onder de aandacht te brengen
 
Dank jullie wel voor de infomatie en tips.
Ik heb de freelancer die ik eerder had weer terug gehaald voor me laatste paar dagen in Pattaya. 5000baht voor 3dagen. Ik doe het met haar wel safe.

Dus je kan zeggen dat eerst alleen de bar fine betaald en daarna betaal je de meid zelf in het hotel? Als ik het goed begrijp?

Ik sla de ladyboys maar over. Ook al moet ik zeggen sommige zijn nog wel knapper dan sommige dames, kan zijn dat de drank dat met me doet 🤣
 
Laatst bewerkt:
Beetje info van mijn Thais vriendinnetje. Ze is verpleegster in een privé-kliniekje in Patong/Kata/Kamala. Regelmatig komen dames van clubs en dergelijke zich laten testen op verschillende SOA's. Van de ongeveer 10 testen die ze dagelijks doen is zowat 20% positief, voornamelijk gonorroe. maar onlangs was er een meid uit een bar op Bangla Road met acute syfilis. Weet natuurlijk niet of ze is blijven verder werken. Het risico is groot dat ze dit toch doet, desnoods als freelancer.
En even terzijde: vorige maand en jonge Australiër positief getest op apenpokken. Omdat hij er nogal lacherig over deed en een isolatie van 21 dagen niet zag zitten, werd er de politie bijgehaald.
Dus, best jasje aan voor het binnengaan. Er zijn leukere souvenirtjes te vinden.
 
Vanuit zonnig pattaya een kleine update

Weer is prachtig en niet te warm momenteel.
Je kan vaak zonder airco slapen .
Dan slaap je wat dieper en kan je dromen over het meisje van de dag ervoor.
Het is overdag relaxt en niet te druk en savonds komen alle ijsberen uit alle hoeken vandaan en is het behoorlijk druk.
Iedere dag neuken is natuurlijk vanzelfsprekend en daarnaast nog massage.
Deze doe ik vaak zonder sex.
Er zijn er een aantal rond soi diana die geen sex doen.
De tijden van open zijn is aan het veranderen na corona.
Soi 6 is toch wel de favoriete voor een snelle wip inside met een meisje van rond de 20.
Het barst ervan.
pris st 400 barfine en dame tussen 1000 en 1500 bath
Ik ga dan boven neuken.
Lt barfine soi 6 inmiddels 1000 en dame tussen 2000 en 4000...kan niet gekker worden.
De boulevard overgeslagen deze keer maar voor 800 tot 1000 ben je klaar.
Er staan er een paar honderd en vele in het donker..
Goed kijken dus.
Is gewoon een geile wandeling als je naar walking street gaat.
Gaat trouwens sneller dan met een taxi want die staat vast in de drukte.

Bij deBuitenbar is de barfine 400 ,was 300 en de dame rond de 1500 st
Lt is dan voor barfine 1000 voor 2400 uur meenemen daarna is het ongeveer 700 bath.

Lt neuken kost tussen de 2000 en 3000.bath
Duurste is uiteraard de club..nieuwe trend is dat mamasan met de prijzen naar je toe komt op papiertje...st incl 5000 lt incl 7000.
Dan moet het qua uiterlijk wel een super topper zijn want garantie voor goede sex is tot de stoep.
Wel geil om even op te warmen.
Als je een drankje geeft dan zit ze een kwartier aan je pik..beetje tongen en vingeren.
Vingeren en beffen kan niet overal
Clubs waar dat kan zijn oa kink in soi metro en windmills soi diamond walkingstreet.
Soi 6 gaat om 1 uur dicht
Buitenbar rond half 2 dicht.
Clubs rond de 3 uur.
Discotheek tussen de 3 en 6 uur.
Insomnia is wel mijn favoriet.
Dat betekent dat veel dames die niet gebarfined zijn naar de disco gaan en daar nog wat probeert re scoren.
Die neem je dan mee voor 1500 zonder barfine uiteraard.
In de disco staan zoiezo freelancers..er zit er altijd een tussen
Het barst van de lekkere dames.
De clubs worden wel duurder..biertje kost rustig 180 bath en lady drink 270.
Het kan goedkoper..het scheelt per club
Vaak ook discount voor een aantal uren.

Altijd vooraf ff vragen.
Ik ga ook vaak naar talitahan of zoiets.
Dat is de oudste club aan beachroad uit 1978.
Rustige rock muziek en 30 vrouwen ongeveer...ff biertje pakken en doorlopen. Biertje draft 69 bath.
Als ik wegga na wat grensoverschrijdend gedrag heb ik wel haar line nr.te pakken voor later..bv na het werk naar hotel laten komen .
Soms ga ik achter in die zaak neuken.
Daar is 1 kamer...stelt weinig voor maar je moet maar geil zijn.

Je kan in een paar weken gewoon niet alles zien.
Opbouwen is het beste en leren hoe het daar werkt...zijn soms hele systemen

Je hebt bijvoorbeeld soi honey ,soi lenkee, soi pothole ,,soi boomerang,, soi 6 soi 7 soi 8 walking street .lk metro en soi Diana, three town...talloze buitenbars en gents clubs..de soapy.s
Ik kom er nu 15 jaar en weet nog lang niet alles.
Pattaya is best groot..
Daarnaast veel freelancers en dames op thai friendly of tinder .of badoo.
Voor ieder wat wils .
Ik heb al veel landen gezien en overal gewandeld maar zoveel mogelijkheden en zoveel vrouwen in een stad zie je nergens ter wereld.
Het sodom en gemorra van deze aardbol.
 
Dank jullie wel voor de infomatie en tips.
Ik heb de freelancer die ik eerder had weer terug gehaald voor me laatste paar dagen in Pattaya. 5000baht voor 3dagen. Ik doe het met haar wel safe.

Dus je kan zeggen dat eerst alleen de bar fine betaald en daarna betaal je de meid zelf in het hotel? Als ik het goed begrijp?

Ik sla de ladyboys maar over. Ook al moet ik zeggen sommige zijn nog wel knapper dan sommige dames, kan zijn dat de drank dat met me doet 🤣
5000 baht voor 3 dagen? Dat is 130 euro, amai moet dringend stoppen met hier 150 voor 1u te betalen 😅
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Ace007 maatje en ik hebben voor de laatste trip uitgerekend hoeveel we nu kwijt waren per shot (x klaarkomen) inclusief ALLE kosten.

Hij? 180e per neuk beurt.. ik zat daar niet ver vandaan met rond de 200...

Maar goed dan heb je dus EN veel sex en vakantie...
 
@Ace007 maatje en ik hebben voor de laatste trip uitgerekend hoeveel we nu kwijt waren per shot (x klaarkomen) inclusief ALLE kosten.

Hij? 180e per neuk beurt.. ik zat daar niet ver vandaan met rond de 200...

Maar goed dan heb je dus EN veel sex en vakantie...
zaten daar ook barfines en ladydrinks bij inbegrepen? of bedoel je dat met inclusief?
 
@Rony80 @Ace007

Dit waren dus de totale kosten (barfines, ladydrinks, hotelkosten, vliegtickets en ALLES) gedeeld door aantal keren sex....

Simpel gezegd; Ik ga feb weer (zeg 12 dagen)
1.000 voor vliegticket
400 voor hotel
200 voor eten/drinken
2000 zakgeld voor ladydrinks/barfine/dames)

3600 / 22 neuken = 163 euro per beurt ;)
Als je dan ook nog 12 dagen geen inkomen hebt dan worden het dure wipjes.
 
Ik ben vanaf 29 dec tot 16 jan in Pattaya, en vroeg me af of er met oudjaar iets te beleven valt in Pattaya? Of wordt oudjaar zo niet gevierd daar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben vanaf 29 dec tot 16 jan in Pattaya, en vroeg me af of er met oudjaar iets te beleven valt in Pattaya? Of word oudjaar zo niet gevierd daar?
Sowieso wel wat meer dan wat vuurwerk links en rechts, op beachroad groot vuurwerk met een musicfestival en alle populaire beerbars hebben wel een soort party. Ik ben er ook en wordt zeker een knaller. 13 april is thai new jaar, heel ander feest, maar in pattaya wordt de 31ste zeker gevierd.
 
Ben 18 dec naar Thailand gevlogen en er was geen enkele plaats meer vrij,laatste jaar eigenlijk altijd stampvolle vliegers gehad zowel voor Afrika als Thailand
sinds corona maatregelen niet meer van kracht zijn, maakt het niet uit waar je naar toe vliegt, alle vluchten zitten tot de laatste stoel vol.
Je kunt het ook zien aan de prijzen van de tickets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan