Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Riviera Beach hotel
Chokdee Inn
New Star Hotel
Scandalic Bar & Rooms
etc etc etc
Allemaal onder de 20 euro... (periode 23/1 tm 12/2)
en allemaal tussen central pattaya road en en south pattaya road. Rond 2nd road/bakou... dus centraal
 
of je gaat naar gasthouse/restaurant tuliphouse in jomtien kamers in januari februari tussen de 500-900 baht
Ja ik betaal liever wat meer zodat ik dichtbij de actie zit. Telkens in de nacht een motorbike naar Jomtien pakken zie ik niet zitten.
En een zwembad is voor mij ook een must. D Hotel kom ik al jaren, ideale ligging voor mij. Een guesthouse is niks voor mij.
 
Sowieso een drog redenatie
500x30dagen "bespaar" je 15.000b? Ja en?
Je geeft ook minimaal 10x30*2 = 2.000b uit aan bathbus. En die 13.000 die op een MAAND he? In THB! Dat is 11,89 per DAG.
Als je op dat niveau moet bezuinigen kan je OF beter korter verblijven OF een appartement huren. Want dat is sowieso goedkoper..
 
Sowieso een drog redenatie
500x30dagen "bespaar" je 15.000b? Ja en?
Je geeft ook minimaal 10x30*2 = 2.000b uit aan bathbus. En die 13.000 die op een MAAND he? In THB! Dat is 11,89 per DAG.
Als je op dat niveau moet bezuinigen kan je OF beter korter verblijven OF een appartement huren. Want dat is sowieso goedkoper..
jomtien is het strand en water wel een betere lokatie dan pattaya.en ja je bespaard €356 per maaand (€11.86p/d ) maar totaal is dit voor sommige personen een groot bedrag. wat natuurlijk dan gebruikt kan worden voor de kosten van je appartement.
 
Iemand die voor strand/zee gaat heeft sowieso niets te zoeken in ChonBuri.. :p
Anyway mijn punt was... Jomtien is onhandig qua locatie als je wil neuken (zeker vaak) en goedkopere hotel opties zijn ook in Pattaya te vinden!
Als je verhuist naar Thailand kan ik me trouwens wel voorstellen dat je liever in Jomtien zit dan Pattaya!

ShortTerm rentals (sowieso goedkoper dan hotel)
 
Ik vetrek binnenkort richting Thailand met paar vrienden. We zijn van plan om richting Pattaya te gaan. Zijn er daar zoals hier goede adressen van privehuizen en/of adressen van een goede b2b massages salons met happy ending? En wat zijn gemiddelde prijzen van een dvp aan een bar?
Alvast bedankt 😄
 
Ik vetrek binnenkort richting Thailand met paar vrienden. We zijn van plan om richting Pattaya te gaan. Zijn er daar zoals hier goede adressen van privehuizen en/of adressen van een goede b2b massages salons met happy ending? En wat zijn gemiddelde prijzen van een dvp aan een bar?
Alvast bedankt 😄

B2b = Vind je overal. Check soi bakou en de zijstraten en 2nd road
Privehuizen zijn er niet. Wel gentleman clubs. Vooral Soi boomrang heeft er veel..

Bar? 1000-1500b voor 1 ronde... 2000-3000 voor hele nacht (excl 500-1000 barfine)
Verder -> Lees dit draadje aub!
 
B2b = Vind je overal. Check soi bakou en de zijstraten en 2nd road
Privehuizen zijn er niet. Wel gentleman clubs. Vooral Soi boomrang heeft er veel..

Bar? 1000-1500b voor 1 ronde... 2000-3000 voor hele nacht (excl 500-1000 barfine)
Verder -> Lees dit draadje aub!
Devils den is privehuis lk metro als hij nog bestaat.
Nuru massage op soi lengkee
 
DevilsDen zit nu soi pothol en is meer GC dan privehuis?
maar goed... privehuis concept is gewoon niet gangbaar in Pattaya natuurlijk
ik vind de zogenaamde fishbowl gelegenheden wel het dichtste bij een prive huis liggen.
De zogenaamde soapy massagegelegenheden. Waar je een dame kan uitzoeken die samen met vele dames achter een soort glazen wand zitten.
 
Laatst bewerkt:
vind je? Mwah.. Die zou ik sowieso niet aanbevelen. Want elke soapy richt zich nu op Indians die er gratis naar toe kunnen (kosten van de baas). Hele busladingen komen er binnen... en zij komen snel klaar, kleine piemeltjes... die dames daar zitten helemaal niet meer te wachten op Farang. Veel te hard werken...

note: Dit zei een dame die in een soapy werkte!
 
ik denk dat de meeste thaise dames farang preferen boven indians, daar wordt over het algemeen flink op neer gekeken, en ze stinken, volgens de thai.
 
Als je het hebt over Indiers dan heb je het over sokkeprok makh makh, aldus mijn Thaise ex vrouw
De enige die daar een uitzondering op zijn zijn mensen uit Singapore met indiase roots, daar word wat milder over gedacht.
 
B2b = Vind je overal. Check soi bakou en de zijstraten en 2nd road
Privehuizen zijn er niet. Wel gentleman clubs. Vooral Soi boomrang heeft er veel..

Bar? 1000-1500b voor 1 ronde... 2000-3000 voor hele nacht (excl 500-1000 barfine)
Verder -> Lees dit draadje aub!
Wat moet ik verstaan onder barfine? Hier wordt nuru massage genoemd, hoeveel kost dit gemiddeld en is dit met intiem? Lijkt me wel leuk als het als fantasy massage is 😅
 
Hier wordt nuru massage genoemd, hoeveel kost dit gemiddeld en is dit met intiem?
Nuru massage is te halen in een "soapie" en voor zover ik weet is dat het volledige pakket: massage + oraal + intiem.

Hoeveel dat kost kan ik niet (meer) juist zeggen. Het is jaren geleden dat ik dat in Pattaya heb gedaan. Het zal wel iets rond de 1500 à 2000 baht zijn geweest.
Lijkt me wel leuk als het als fantasy massage is
Wat is een "fantasy massage"?
 
joh dit kan je wel vinden in een soapy. Vraag is alleen of je het achteraf het geld waard gaat vinden. Want zoals gezegd de soapys in Pattaya hebben nu een iets ander business model door de afhankelijkheid van Indiers die echt met busladingen worden afgezet en op koste van de baas een massage doen..

ff discord voor je gecheckt
Eigenlijk wordt je daar voor NURU vooral richting BKK verwezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan