Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zei jij: 'from the river to the sea, Siam@Siam shall be free'?
Ik durf hardop te zeggen dat veel Israeli net zo een onbeschofte varkens zijn als Indiërs, Chinezen, en Russen.
Sterker nog ik denk dat ik nog liever Russen heb als veel Israeliërs.
Verder boeit mij het hele onderwerp Israel en het midden oosten heel weinig en mogen ze wat mij betreft elkaar daar allemaal afslachten.
Zolang ik er op mijn vakantie en hier er maar geen last van heb.

Vraagje aan de echte Pattaya-kenners. Amethyst Hotel of Areca Lodge?
Amber Hotel was me laatste keer goed meegevallen, maar ik wel ook eens iets anders proberen.
Kan niet vergelijken, want nog nooit in Amethyst geweest. Maar verblijf monenteel in Areca, 2 goede zwembaden en een kleine gym. Heb op verzoek een kamer in de Coronawing gekregen (achterzijde hotel) superrustig. Kamers in voortste deel zullen wat meer last hebben van de barren tot 3.00 uur. Foto's website komen goed overeen met realiteit. En heerlijk warm (heet) water in de badkamer, is ook niet overal zo. Al met al, prima voor mij.

Laatst bewerkt:
Chinezen zijn vaak heel respectvol tenminste dat idee heb ik vaak als ik ze tegenkom.
Chinezen hier zijn absoluut niet te vergelijken met de Chinezen in Azië.
Ze staan bekend om hun disrespect naar mensen uit andere landen vooral overige Aziaten kijken ze erg op neer Thai, Filipino etc.
Hun vaak smerige gewoontes zijn ook geen pretje je moet het maar eens zelf ervaren.
Gelukkig waren ze er afgelopen jaar een stuk minder, maar helaas stonden daar weer een stuk meer Indiërs tegenover.
Hoewel ik wel nog denk dat Hong Kong Chinezen veelal een heel ander gedrag vertonen als de Chinezen op het vasteland.

Kan niet vergelijken, want nog nooit in Amethyst geweest. Maar verblijf monenteel in Areca, 2 goede zwembaden en een kleine gym. Heb op verzoek een kamer in de Coronawing gekregen (achterzijde hotel) superrustig. Kamers in voortste deel zullen wat meer last hebben van de barren tot 3.00 uur. Foto's website komen goed overeen met realiteit. En heerlijk warm (heet) water in de badkamer, is ook niet overal zo. Al met al, prima voor mij.
Ik ben wel vaker voorbij Areca gewandeld. De ligging is zeer goed. Prijs is ook iets beter dan Amethyst. Maar helaas is er geen kamer met dubbel bed meer vrij, enkel 2 éénpersoonsbedden. Maar die zijn volgens mijn ook wel groot genoeg voor onze geliefde sport ;)

Een dame van Poppy 2 bar , Duan, heb ik heel vaak gebarfined. Haar vaste klantje uit Engeland verbleef ook altijd in Areca Lodge. Zij vond het helemaal niks ,mede vanwege de 2 eenpersoonsbedden. Ook het douchen in een badkuip vond zij niks. Maar zijn geld was goed. 3.000 baht per nacht was meer dan de 2.000 baht die ze van mij kreeg. Duan staat wat pijpen betreft bij mij nog steeds in de top 3.

Amber Hotel was me laatste keer goed meegevallen, maar ik wel ook eens iets anders proberen.
Ik ben in zowel Areca Lodge als Amber geweest. Areca Lodge is qua locatie onverslaanbaar, maar ik zat in een wat gedateerde, wel zeer ruime, kamer. Amber vind ik persoonlijk heel prettig en beviel me ook beter dan AL. Amethyst is vermoedelijk het beste/meest luxueuze van de drie, maar is ook een wat andere prijsklasse.

Reviews op agoda lezen! Heb je de mening van honderden zo niet duizenden ipv de mening van <10.
Persoonlijk zou ik beide niet doen (prijs/locatie) en blijf ik fan van Intimate hotel of Travelodge

Terug
Bovenaan Onderaan