Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk durf hardop te zeggen dat veel Israeli net zo een onbeschofte varkens zijn als Indiërs, Chinezen, en Russen.Wat zei jij: 'from the river to the sea, Siam@Siam shall be free'?
Chinezen zijn vaak heel respectvol tenminste dat idee heb ik vaak als ik ze tegenkom.Ik durf hardop te zeggen dat veel Israeli net zo een onbeschofte varkens zijn als Indiërs, Chinezen, en Russen.
Sterker nog ik denk dat ik nog liever Russen heb als veel Israeliërs.
Kan niet vergelijken, want nog nooit in Amethyst geweest. Maar verblijf monenteel in Areca, 2 goede zwembaden en een kleine gym. Heb op verzoek een kamer in de Coronawing gekregen (achterzijde hotel) superrustig. Kamers in voortste deel zullen wat meer last hebben van de barren tot 3.00 uur. Foto's website komen goed overeen met realiteit. En heerlijk warm (heet) water in de badkamer, is ook niet overal zo. Al met al, prima voor mij.Vraagje aan de echte Pattaya-kenners. Amethyst Hotel of Areca Lodge?
Amber Hotel was me laatste keer goed meegevallen, maar ik wel ook eens iets anders proberen.
Chinezen hier zijn absoluut niet te vergelijken met de Chinezen in Azië.Chinezen zijn vaak heel respectvol tenminste dat idee heb ik vaak als ik ze tegenkom.
Ik ben wel vaker voorbij Areca gewandeld. De ligging is zeer goed. Prijs is ook iets beter dan Amethyst. Maar helaas is er geen kamer met dubbel bed meer vrij, enkel 2 éénpersoonsbedden. Maar die zijn volgens mijn ook wel groot genoeg voor onze geliefde sportKan niet vergelijken, want nog nooit in Amethyst geweest. Maar verblijf monenteel in Areca, 2 goede zwembaden en een kleine gym. Heb op verzoek een kamer in de Coronawing gekregen (achterzijde hotel) superrustig. Kamers in voortste deel zullen wat meer last hebben van de barren tot 3.00 uur. Foto's website komen goed overeen met realiteit. En heerlijk warm (heet) water in de badkamer, is ook niet overal zo. Al met al, prima voor mij.
Ik ben in zowel Areca Lodge als Amber geweest. Areca Lodge is qua locatie onverslaanbaar, maar ik zat in een wat gedateerde, wel zeer ruime, kamer. Amber vind ik persoonlijk heel prettig en beviel me ook beter dan AL. Amethyst is vermoedelijk het beste/meest luxueuze van de drie, maar is ook een wat andere prijsklasse.Vraagje aan de echte Pattaya-kenners. Amethyst Hotel of Areca Lodge?
Amber Hotel was me laatste keer goed meegevallen, maar ik wel ook eens iets anders proberen.
Vraagje aan de echte Pattaya-kenners. Amethyst Hotel of Areca Lodge?
Vraagje aan de echte Pattaya-kenners. Amethyst Hotel of Areca Lodge?