Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben nu echt klaar met de politie in Pattaya. Alle papieren op orde. Alleen geen motorbike licence. Op zich reden voor een boete maar als ik kinderen van 8 op die dingen zie rijden is het wel weer meten met twee maten. Op zich is 500 baht niet veel maar je bent weer 2 uur tijd kwijt met die ongein..

Ben nu echt klaar met de politie in Pattaya. Alle papieren op orde. Alleen geen motorbike licence. Op zich reden voor een boete maar als ik kinderen van 8 op die dingen zie rijden is het wel weer meten met twee maten. Op zich is 500 baht niet veel maar je bent weer 2 uur tijd kwijt met die ongein..
Allez ik begrijp uw frustratie, maar vroeger moesten we in België ook een motorrijbewijs hebben voor alles boven de 50cc of 125 cc , ik weet het niet zeker . Dus als Thailand nu beslist dat je voor een scooter of dergelijke een motorrijbewijs nodig hebt , tja dan is het maar zo he . En je hebt gelijk 500bath is klein geld , als je hier bij ons zonder geldig rijbewijs rijd kom je er niet vanaf met 12.5€ .
Doe zoals de meeste ga hier uw motorrijbewijs halen en overal ter wereld kunde lekker brommen zonder probleem. Behalve africa daar vinden ze altijd wel iets om op te zagen.
😁😁😁😁

Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat je zonder motorbike licence een motorbike kunt huren.

Terug
Bovenaan Onderaan