Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogmaals het is echt niet zo dat iedere a gogo bar maar vol zit met lekkere wijven in Pattaya.
Tuurlijk heb je een paar zaken die er echt uitspringen maar in het merendeel zitten ook heel wat dames in de categorie die geef ik een cijfer 4/5/6 om te zien.
Net zo goed als je in sommige beerbars echt nog wel heel leuke jonge knappe dames kan vangen die er beter uit zien als de 4/5/6 dames uit de vele a gogo's.
En die nog voor een schappelijke prijs te barfinen zijn ook.

Sowieso ik heb altijd gezegd als je enkel naar Thailand gaat om goedkoop te neuken.
En de factor vakantie, zon, zee, strand etc. boeit je niet dan kun je beter hier bepaalde bordelen en raamzones opzoeken.

Laatst bewerkt:
Nogmaals het is echt niet zo dat iedere a gogo bar maar vol zit met lekkere wijven in Pattaya.
Tuurlijk heb je een paar zaken die er echt uitspringen maar in het merendeel zitten ook heel wat dames in de categorie die geef ik een cijfer 4/5/6 om te zien.
Net zo goed als je in sommige beerbars echt nog wel heel leuke jonge knappe dames kan vangen die er beter uit zien als de 4/5/6 dames uit de vele a gogo's.
En die nog voor een schappelijke prijs te barfinen zijn ook.

Sowieso ik heb altijd gezegd als je enkel naar Thailand gaat om goedkoop te neuken.
En de factor vakantie, zon, zee, strand etc. boeit je niet dan kun je beter hier bepaalde bordelen en raamzones opzoeken.
Ik ben net terug uit Pattaya en het klopt wat je zegt. Ik ben best kieskeurig, niet eens zozeer in uiterlijk (telt wel mee), maar vooral of een dame spontaan is en Engels praat. Iemand gaf mij de tip dat jij niet de dame moet kiezen maar de dame jou. Dan is de 'date' veel leuker. Als ik een dame meeneem voor long time ga neem ik haar vaak mee naar WS. Vaak heb ik dan een hele leuke avond (zij hopelijk ook) en is de nachtelijke actie veel beter. Maar dit betekent wel dat ik soms wel heel wat barren afloop voordat ik een leuke spot (en zij interesse laat blijken in mij).

Ik ben net terug uit Pattaya en het klopt wat je zegt. Ik ben best kieskeurig, niet eens zozeer in uiterlijk (telt wel mee), maar vooral of een dame spontaan is en Engels praat. Iemand gaf mij de tip dat jij niet de dame moet kiezen maar de dame jou. Dan is de 'date' veel leuker. Als ik een dame meeneem voor long time ga neem ik haar vaak mee naar WS. Vaak heb ik dan een hele leuke avond (zij hopelijk ook) en is de nachtelijke actie veel beter. Maar dit betekent wel dat ik soms wel heel wat barren afloop voordat ik een leuke spot (en zij interesse laat blijken in mij).
De dame een leuke avond bezorgen is ook mijn beproefde tactiek lang geweest. Dat betaalde zich in bed dubbel en dwars terug. Ik had het liefst farmfresh dames die bijna geen Engels spraken omdat ik wat Thai spreek.

De dame een leuke avond bezorgen is ook mijn beproefde tactiek lang geweest. Dat betaalde zich in bed dubbel en dwars terug. Ik had het liefst farmfresh dames die bijna geen Engels spraken omdat ik wat Thai spreek.
Ik had er laatste keer 1 van Treetown. Ze was 21, eerste dag Pattaya (ik ben zelf 40). Was nog heel gedoe, mamasan erbij, ze moest voor bepaalde tijd de volgende dag terug zijn. Ze moest bellen vanaf mijn kamer. Ze had geen ID bij haar. Ze liep op enorme hakken en dat deed pijn. Sprak geen woord Engels. Maar erg knappe dame. Wij eerst bij 7eleven slippers gekocht (was enige plek die nog open was), daarna WS naar Insomnia. Was ze nog nooit geweest. Leuke nacht gehad. Volgende dag nog mee ontbijten bij Casa Pascal, uiteindelijk was ze veel later terug en was verder OK. Line uitgewisseld. Ze twijfelde of Pattaya wat voor haar was, mistte haar familie en kind. Toen ik thuis kwam in NL kreeg ik berichtjes, jullie kennen het wel, 'I miss you' etc. Na een paar dagen kreeg ik app dat ze weer terugging naar Buriram, Pattaya was toch niets voor haar (ze was er in totaal 5 dagen geweest). Toen kreeg ik appjes dat het heel leuk was thuis, maar dat haar geld op was. Toen kwam de vraag 'can you take care of me?'. Haar gelijk uit die droom geholpen, ik ben niet iemand die geld opstuurt. Toen vroeg ik uit interesse of ze zoveel meer verdiende in Pattaya dan thuis waar ze in een fabriek had gewerkt. 15.000 baht in 5 dagen vertelde ze me. Ik schrok daar best van, als je dat x5 doet heb je een voor Thailand bijzonder goed maandsalaris. Ik heb haar gelijk het goede nieuws verteld, nameljjk dat ze met 15k in 5 dagen verdiend te hebben vast nog wel genoeg andere farang kan vragen om geld, dat ik het begrijp als ze weer terug gaat naar Pattaya. Niets meer gehoord daarna...

Ik merk dat er op dit forum een groep is die Pattaya/Thailand volgt. Misschien een gek idee, en misschien zit niet iedereen daarop te wachten, maar is het wellicht leuk om een keer live ervaringen uit te wisselen bij de Thai Street Bar (v/h Mekong River Bar) in het centrum van Amsterdam? Mijn ervaring is dat deze bar het meest in de buurt komt bij de barren zoals we die kennen in Pattaya. Ik wil best eens met de manager daar overleggen dat als we met een club komen, zij haar best moet doen wat Thaise dames te verzamelen om ons een leuke avond te bezorgen. Bij genoeg positieve feedback start ik een apart topic. Ik denk zelf aan bijv. 2-4x per jaar. Ook kunnen newbie's of geinteresseerden langskomen voor tips. Wat vinden jullie?

Terug
Bovenaan Onderaan