Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede maatjes met housekeeping is heel belangrijk. En een klein gebaar is zo makkelijk!
Precies. Het is me nog niet vaak overkomen, maar als 1 van je dames bijv onverwacht ongesteld is geraakt tijdens de daad dan sta je er bij de schoonmaak dames door de tips goed op. Of als je iets breekt etc. Dan wordt het wel opgelost zonder dat je een rekening van het hotel krijgt :)

Precies. Het is me nog niet vaak overkomen, maar als 1 van je dames bijv onverwacht ongesteld is geraakt tijdens de daad dan sta je er bij de schoonmaak dames door de tips goed op. Of als je iets breekt etc. Dan wordt het wel opgelost zonder dat je een rekening van het hotel krijgt :)
Klopt helemaal Vale46. Heb het zelf meegemaakt bij het Flipper Lodge. De eerste nacht een dame meegenomen die 's nachts ongesteld raakte. De volgende dag kreeg ik een rekening van 300 baht van de schoonmaakster. Zij had mij echter nog niet gezien die vakantie en verontschuldigde zich bij mij dat ze niet wist dat ik in de kamer zat. Ik gaf haar immers altijd een leuke fooi in de keren ervoor. Vond overigens die 300 baht nog best meevallen.

Gebeurt toch te vaak.
Misschien een lady boy opgepikt en ruzie gekregen en ze heeft hem naar beneden geflikkerd of een free lancer die haar geld niet kreeg.

Misschien een lady boy opgepikt en ruzie gekregen en ze heeft hem naar beneden geflikkerd of een free lancer die haar geld niet kreeg.
Als dat zo is dan zal het ergens op video staan. Binnentreden en uitgaan zal wel gefilmd worden in zo'n appartement.
Kan ook gewoon dronken zijn thuisgekomen en over het balkon te ver over het balkon gehangen en gevallen.

Zijn er nu heren die nu in Pattaya zijn?
Ik heb namelijk een vraagje,
eerdaags reis ik af naar Pattaya, maar hoe is het daar nu
met de huidige oliecrisissen.
Wat je hier in het nieuws ziet, is dat de benzine/diesel moeilijk te krijgen word/is.
Dus hoe gaat het met de bahtbusjes
Rijden deze nog vol op, of wordt het minder nu met die brandstof te korten
en is de prijs ook nog steeds 10 Baht?

Zijn er nu heren die nu in Pattaya zijn?
Ik heb namelijk een vraagje,
eerdaags reis ik af naar Pattaya, maar hoe is het daar nu
met de huidige oliecrisissen.
Wat je hier in het nieuws ziet, is dat de benzine/diesel moeilijk te krijgen word/is.
Dus hoe gaat het met de bahtbusjes
Rijden deze nog vol op, of wordt het minder nu met die brandstof te korten
en is de prijs ook nog steeds 10 Baht?
Ik hoorde vanmorgen van iemand die er nu is dat de Bahtbussen normaal rijden. Ik denk dat de problemen meer spelen op de eilanden

Hollandser krijg je het niet... #manmanman kapitalen uitgeven aan vliegtickets, vrouwen en drank en je dan druk maken om 10 baht...
Nee echt niet, maak ik mij druk over de prijzen, Maar kan mij goed voorstellen, dat als de brandstof moeilijk te krijgen is en de prijs daarvoor ook omhoog gaat, dat de rit prijzen ook omhoog gaan, was daar enkel benieuwd naar

Terug
Bovenaan Onderaan