Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
juist terug van pattaya en hier een kleine update.
er zijn iets meer barren geopend dan 2 maanden geleden maar het aanbod vrouwen blijft er nog altijd iets lager als vroeger
plaatsen waar het beter is blijven soi buakau met zijstraten en soi 6,verder is er nog wel wat gesloten
 
walking street ben ik niet geweest omdat ze mij vertelde dat er nog niet veel open was ,kom er ook niet zo graag omdat het daar duurder en drukker was vroeger.

prijzen hotels en eten zijn nog hetzelfde ongeveer,bier 90 tot 120 bhat meeste plaatsen .
vrouwen short time 1500/2000 in massage salons, verder geen meegenomen deze keer omdat ik er maar 2 dagen was
ik had er 1 meegenomen van lk metro en met deze naar een andere plaats geweest na sluitingstijd uur (zelf om gevraagd),zij nam mij mee met een vriendin en deze vriendin heeft geprobeerd mijn portefeuille te stelen ,toen was mijn goesting over en naar hotel gegaan alleen :mad::mad:
 
Nog nooit issues gehad.
En geld naar Thailand sturen gaat nu echt in een paar uur (max). Bovendien is de koers daar vaak beter
Uur❓ Met western Union binnen 30 minuten. 2 jaar geleden uit noodzaak gebruik gemaakt van WU, aangezien mijn bankpas door de ATM was ingeslikt.

Bij het ontbijt je money transfer doen, bank binnen loopafstand van je hotel, formulier afvinken en je bestelde Baht worden voor je afgeteld. Ik heb nooit langer dan 15 minuten mogen wachten. Bij elkaar dus niet meer tijd kwijt, dan als je na je ontbijt toch flappen moet tappen.
 
Laatst bewerkt:
Reken even door als je 250e omzet via WU naar THB hoeveel je krijgt?
Dan gebruik je dat NOOOOOIT meer (zeker niet als je naar wise.com kijkt)

WesternUnion KOST 253,90 en er komt 8647.94THB aan
Wise kost je 250 en er komt 8,928.81 aan
 
Staat ergens anders ook een discussie over wise.com hier.
Simpel. Wise kan je ook met KAART nemen. Dus dan scheelt het je helemaal in kosten. Anyway als je bankpas kwijt bent dan is WU handig want dat kan je CASH ophalen. En snel. Eens
 
Als jullie een vakantie Thailand boeken, hoelang verblijven jullie dan in Pattaya? Gaan jullie meerdere keren tijdens een periode van bvb 1-2maanden in Thailand naar Pattaya, of boeken jullie aan een stuk door? Wat is aan te raden?
 
ben van plan om volgend jaar 2maanden ri Thailand te gaan, en zat te kijken naar een aantal opties. Bangkok, Phuket en Pattaya zijn denk ik voor mij de hoofd bestemmingen tijdens die reis, maar zat er aan te denken om daar tussen het een en ander af te wisselen. Om zo toch nog een beetje diversiteit in de vakantie te hebben.
 
Aankomst in BKK en dan door naar Pattaya..
Vanaf Pattaya kan je naar Phuket vliegen (relatief goedkoop ook).
voor siteseeing is 10dgn phuket echt wel voldoende. Mogelijk ook changmai doen dan? Minder sexmeuk maar wel mooi?

Beste is om gewoon alleen de eerste paar dagen te boeken en... go with the flow
 
Na een weekje Pattaya heb ik het daar wel gezien. Idem voor Phuket, Bangkok, Chiang Mai, Hua Hin, ...

Thailand is zoveel meer dan enkel een sex-bestemming. Meestal tracht ik in de loop van de dag iets "anders" te doen en dan's avonds een dame meenemen. Of anders overdag een "massage met happy end" of een "soapie" doen en dan 's avonds ergens lekker gaan eten. Maar na een week of zo, is het nieuwe van elke plek er wel af en wordt het wat vervelend, vind ik.

Maar ik heb er genoeg gezien die weken aan een stuk tegen een uur of 10 's nachts de bars in duiken, tegen het einde van de shift een goedkope bargirl scoren, deze dan de ganse nacht uitwonen en tot het begin van de namiddag hun roes uitslapen. En dan weer opnieuw "Wash, rince, repeat". En of dat nu in Pattaya, Bangkok of Phuket gebeurt maakt hen niks uit.
 
ben van plan om volgend jaar 2maanden ri Thailand te gaan, en zat te kijken naar een aantal opties. Bangkok, Phuket en Pattaya zijn denk ik voor mij de hoofd bestemmingen tijdens die reis, maar zat er aan te denken om daar tussen het een en ander af te wisselen. Om zo toch nog een beetje diversiteit in de vakantie te hebben.
Koh Samui is ook leuk, een heel andere vibe dan Pattaya of Phuket,
 
ik kwam van de week wat vlogs tegen over Koh larn, dat ziet er ook goed uit moet ik zeggen, hoewel koh Samet ook top is voor de rust.
Koh Larn, is leuk voor een dagtrip of overnachting (of 2/3). Zie deze video van CBmedia, overnachting inclusief motorfiets huur.

In iets van een half uurtje varen ben je van pier tot pier. De reguliere ferry, kost minder dan thb100, voor een enkeltje. De dagtrip ferry, koste 2 jaar geleden iets van 500 retour, naar de achterkant van het eiland. Er loopt op de Bali Hai pier, ook een hele zwerm runners rond, voor de krankzinnig dure speedboten.

Eten en drinken, is omdat bijna alles van het vaste land moet komen, veel duurder dan in het tegenoverliggende Pattaya. Maar op welk eiland is dat niet zo? Phuket zal hierop de enige uitzondering zijn.
 
Trip geboekt. Vanaf eind juni volgt er verslag...

Pre tips notes:
  • kiwi.com werkt super als je flexibel bent in je tijden. Geef aan wanneer je ongeveer weg wilt en hoe lang en voila.
  • Skyscanner helpt je om daarna de specifieke vlucht zo goedkoop mogelijk te doen
  • Uiteindelijk vlieg ik met Emirates. net onder de 1200 incl stoel selectie EN een bewust late terug vlucht (want wil niet 9:50am vliegen in de ochtend dan is avond handiger want pak je toch nog een extra dag ergens!
  • Agoda.com gebruikt voor hotel. Krap onder de 1.000b moet je echt wel 4 sterren kunnen vinden binnen 1,5km van de drie hotspots (Walking street, LK metro, Soi6). Hier gekozen voor intimate hotel (nog geen 28e per nacht)
  • Taxi vanaf vliegveld naar Pattaya 1200b (via Thaifriendly gevonden) maar lijkt normale rate te zijn
  • Thaifriendly werkt maar heel veel dames hebben nu 2+ profielen.
  • Rate voor ST (dus 1x en zo'n 1-2u) gaat echt van 1K tot 3K)
  • Rate voor LT (tot het ontbijt) ligt tussen de 2K en 5K
  • Kortom onderhandelen is nodig want prijzen schieten alle kanten op en door gebrek aan klanten zetten ze hoog in
 
Weet niet wat de normale prijzen zijn in juni (ga zelf enkel van sep tot apr)maar 1200€ is best veel ,nu ben ik zelf ook al 1maand de prijzen voor dec tot Jan 5 weken in het oog aan het houden en deze zijn ook wel duur .
Vroeger voor corona boekte ik voor een dikke 500 € (Europese of Arabische maatschappij)en nu moet ik goed zoeken voor rond de 1000€ te zitten 😕.
Zijn er nog die dit ondervinden?
Finair bied aan voor 760 € maar vertrouw deze maatschappij niet echt (denk dat deze zoals Turkish zijn en vluchten aflassen)heeft iemand ervaring met finair laatste jaar ?
 
Ik heb voor eind dit jaar net na kerst met Qatar Airways geboekt voor iets meer dan 700euro retour. zit nu te kijken om eind Februari tot en met eind mei in Azie rond te reizen.
 
Weet niet wat de normale prijzen zijn in juni (ga zelf enkel van sep tot apr)maar 1200€ is best veel ,nu ben ik zelf ook al 1maand de prijzen voor dec tot Jan 5 weken in het oog aan het houden en deze zijn ook wel duur .
Vroeger voor corona boekte ik voor een dikke 500 € (Europese of Arabische maatschappij)en nu moet ik goed zoeken voor rond de 1000€ te zitten 😕.
Zijn er nog die dit ondervinden?
Finair bied aan voor 760 € maar vertrouw deze maatschappij niet echt (denk dat deze zoals Turkish zijn en vluchten aflassen)heeft iemand ervaring met finair laatste jaar ?
De periode waar jij gaat is hoog seizoen in thailand omdat het niet zo warm is. Juni of net na Augustus heb je wel tickets rond de 600
 
Vroeger voor corona boekte ik voor een dikke 500 € (Europese of Arabische maatschappij)en nu moet ik goed zoeken voor rond de 1000€ te zitten 😕.
Zijn er nog die dit ondervinden?
Finair bied aan voor 760 € maar vertrouw deze maatschappij niet echt (denk dat deze zoals Turkish zijn en vluchten aflassen)heeft iemand ervaring met finair laatste jaar ?

Zoals gezegd. Check kiwi.com
Ik KON goedkoper boeken maar wilde later terug etc. En Finair geskipt. Geen idee waarom.
Let wel dat aantal overnachtingen MEGA invloed kan hebben op de ticketprijs. Dag eerder of later terug bv kan je zo een paar honderd euro schelen.
 
Om op uw vraag in te pikken over FINAIR.
Net terug van Filipijnen en met hen gevlogen voor de eerste maal via Singapore
Totaal niks op aan te merken.
Zéér moderne vloot en goede aansluitingen.
Enkel eten was wat pover in heenvlucht terugkeer was terug normaal( keuze uit maaltijden etc..)
Heenvlucht denk 30 % Bezetting terug 75 %.
veel aziatische crew aan boord en aangename service.
Zijn voor de moment qua prijs de beste optie mijn bescheiden mening.
 
Als ik zo die filmpjes bekijk (paar dagen geleden) van walking street dan blijf ik lekker thuis...leeg en donker..
Volgend jaar hopelijk beter daar.
Lk metro wel wat beter gelukkig dus het gaat de goede kant op
 
Mwah. Ik vond Pattaya maar een smerige bende vooral de stranden en het gore riool,de Aldi van Thailand zeg maar goedkoop en weinig kwaliteit .

Phuket diverse keren geweest veel mooiere stranden en betere kwaliteit dames zie Kata , Karon Beach etc etc zijn gewoon witte Bounty stranden geweldig mooi,
Phuket is zoveel mooier dan Pattaya en is zeker veel mogelijk ook het uitgaansleven , je moet even wat tijd investeren en niet alleen de bekende forums volgen,
Ik neem altijd een locale dame in dienst voor een week die brengt met de auto naar alle mooie plekken en hot spots ik verblijf meestal een week of 6 in Phuket dit combineer ik met Muay Thai trainen. Het is wel zo als je er een beetje goed en verzorgd uitziet heb je meer succes bij de dames dan als een dikke smerige farang want daar hebben de dames vaak een hekel aan, dan hoor ik van mannen dat de dames tegen vallen maar dat ligt ook heel veel aan hun zelf.
Money talks niet altijd heb vele Thaise dames mannen kompleet zien negeren als ze het niet aan staat...:p
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo die filmpjes bekijk (paar dagen geleden) van walking street dan blijf ik lekker thuis...leeg en donker..
Volgend jaar hopelijk beter daar.
Lk metro wel wat beter gelukkig dus het gaat de goede kant op
De situatie rond het weekend, lijkt er beter uit te zien, dan overige dagen.

Als ik echter op de verschillende berichten af ga, oa op YouTube, is de bedoeling blijkbaar, om de "adult entertainment" te verkassen naar Soi Buakhao e/o en daar te concentreren. Wie het weet, mag het zeggen.
 
einde maand live verslag! Maar lijkt erop dat het dit weekend wel gewoon ouderwets druk was. Of dit komt door weekend of de mildere regels sinds 1 juni is mij niet duidelijk.
Hoor ook dat er nu vooral arab/indian man zijn. Dus nog weinig farang.
 
Mwah. Ik vond Pattaya maar een smerige bende vooral de stranden en het gore riool,de Aldi van Thailand zeg maar goedkoop en weinig kwaliteit .

Phuket diverse keren geweest veel mooiere stranden en betere kwaliteit dames zie Kata , Karon Beach etc etc zijn gewoon witte Bounty stranden geweldig mooi,
Phuket is zoveel mooier dan Pattaya en is zeker veel mogelijk ook het uitgaansleven , je moet even wat tijd investeren en niet alleen de bekende forums volgen,
Ik neem altijd een locale dame in dienst voor een week die brengt met de auto naar alle mooie plekken en hot spots ik verblijf meestal een week of 6 in Phuket dit combineer ik met Muay Thai trainen. Het is wel zo als je er een beetje goed en verzorgd uitziet heb je meer succes bij de dames dan als een dikke smerige farang want daar hebben de dames vaak een hekel aan, dan hoor ik van mannen dat de dames tegen vallen maar dat ligt ook heel veel aan hun zelf.
Money talks niet altijd heb vele Thaise dames mannen kompleet zien negeren als ze het niet aan staat...:p
Kan je iets aanraden in Phuket waar je Muay Thai kan lessen? Ik las iets over een Fightstreet daar ook. Idealiter iets in de buurt van Patong Beach.
 
Iemand tips voor een weekje Thailand in November? We willen een omgeving met zoveel mogelijk vrouwen en de mooiste :) waar we flink tekeer kunnen gaan! Tips voor apps website voor meiden te ontmoeten ook welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan