Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat maakt het nou uit of er kamertjes boven/achter de bar zijn? Dat zijn meestal kleine kamertjes met een bed en een doorgezakte matras en een douche op de gang.

Veel makkelijker en prettiger om de dame mee naar je hotel te nemen.

En eerlijk gezegd, de term "girliebar" heb ik in Thailand nog nooit door iemand horen gebruiken. De Thai zelf noemen het allemaal "beerbar" of soms ook "barbeer".
inderdaad, meestal vieze oude kamers met slechte douche of zoals je zegde douche op de gang.
ben zelf ook meer fan van er 1 mee te pakken ,enkel met massage of blowjob bar maak ik gebruik van deze kamers.

en de verschilende namen van bars hoor ik ook nooit, het is oftewel bar of gogobar.
 
bar of gogo. Ja eens. Denk dat ze bij BuzzinPattaya alleen de bars in twee groepen hebben gegooid omdat er natuurlijk honderden bars zijn!
En de grens tussen een gogo en Gentlemensclub is soms ook raar/vaag
 
Persoonlijk zou ik de soapys links laten liggen. Richting zich teveel op de pakketreizers vanuit India en de dames zitten daarom helemaal niet meer te wachten op Farang. Teveel werk voor hun...(letterlijk tegen me gezegd door een soapy dame).
Klopt wel wat Gérard zegt maar wel leuk om eens mee te maken ,aquarium vol met vrouwen is wel leuk om te zien en daarna wassen,,beetje glijden en neuken...zo duur is het ook weer niet maar dan weet je het wel en misschien ga je dan vaker...ik zou wel naar soi honey gaan daar zitten de meeste.
 
Klopt wel wat Gérard zegt maar wel leuk om eens mee te maken ,aquarium vol met vrouwen is wel leuk om te zien en daarna wassen,,beetje glijden en neuken...zo duur is het ook weer niet maar dan weet je het wel en misschien ga je dan vaker...ik zou wel naar soi honey gaan daar zitten de meeste.
Voor dat geld heb je de top van de top freelancer op je kamer.
 
Persoonlijk zou ik de soapys links laten liggen. Richting zich teveel op de pakketreizers vanuit India en de dames zitten daarom helemaal niet meer te wachten op Farang. Teveel werk voor hun...(letterlijk tegen me gezegd door een soapy dame).
Bij Addict in Sukhumvit Soi 24 heb ik nochtans enkel maar goeie ervaringen. Mooie dames, goeie service en een bijzonder redelijk tarief.

Voor 3.000 - 3.500 THB wordt je anderhalf uur verwend door een schoonheid. Eerst de jacuzzi in waarbij je van kop tot teen gewassen wordt en een BJ krijgt. Nadien body-to-body op het bed gevolgd door een BJ en sex in iedere positie die je maar wenst. Meerdere hoogtepunten zijn mogelijk, maar dan wordt wel een tip verwacht.

Mijn ervaring is dat je dergelijke service voor dit bedrag door bijzonder mooie dames niet eenvoudig zal vinden. Indiërs heb ik daar trouwens nog nooit gezien, enkel Aziaten.
 
Bij Addict in Sukhumvit Soi 24 heb ik nochtans enkel maar goeie ervaringen. Mooie dames, goeie service en een bijzonder redelijk tarief.

Voor 3.000 - 3.500 THB wordt je anderhalf uur verwend door een schoonheid. Eerst de jacuzzi in waarbij je van kop tot teen gewassen wordt en een BJ krijgt. Nadien body-to-body op het bed gevolgd door een BJ en sex in iedere positie die je maar wenst. Meerdere hoogtepunten zijn mogelijk, maar dan wordt wel een tip verwacht.

Mijn ervaring is dat je dergelijke service voor dit bedrag door bijzonder mooie dames niet eenvoudig zal vinden. Indiërs heb ik daar trouwens nog nooit gezien, enkel Aziaten.
Mijn excuses. Ik merk nu pas dat dit draadje over Pattaya gaat. Mijn comment ging over soapies in Bangkok.
 
Bij Addict in Sukhumvit Soi 24 heb ik nochtans enkel maar goeie ervaringen. Mooie dames, goeie service en een bijzonder redelijk tarief.

Voor 3.000 - 3.500 THB wordt je anderhalf uur verwend door een schoonheid. Eerst de jacuzzi in waarbij je van kop tot teen gewassen wordt en een BJ krijgt. Nadien body-to-body op het bed gevolgd door een BJ en sex in iedere positie die je maar wenst. Meerdere hoogtepunten zijn mogelijk, maar dan wordt wel een tip verwacht.

Mijn ervaring is dat je dergelijke service voor dit bedrag door bijzonder mooie dames niet eenvoudig zal vinden. Indiërs heb ik daar trouwens nog nooit gezien, enkel Aziaten.
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring als jij in Bangkok en Phuket. Het is wel degelijk de moeite waard om het een keer te proberen, De meiden zijn over het algemeen buitengewoon knap.

Het zijn inderdaad voornamelijk Aziaten die dit soort gelegenheden bezoekt. Indiers heb ik ook nog nooit van gehoord of het moet in het hete seizoen, april of mei zijn, dan zijn er veel Arabieren en wellicht veel indiers, vanwege het hete weer op Arabische schiereiland en dat zal in India niet anders zijn, De meeste Thais vinden indiers sokkeprok en zijn niet erg geliefd.
 
Los daarvan is 3000B for 90min relatief duur natuurlijk. Echter beetje soapy in Pattaya kost je al snel 4K+
Ik vergelijk dit dan ook met de tarieven in BKK en Phuket (Patong). BF + ST + (verplichte) LDD's + eigen consumptie, dan kom je al gauw op 5.000,- THB of meer. En de service is meestal niet te vergelijken met wat je in de soapies krijgt.

Maar die tarieven zijn inderdaad hoger dan wat men in Pattaya gewoon is.
 
Begin oktober en de laatste 2 avonden van deze trip hier geweest. Al veel over gesproken maar goed!

Eerste avond op stap geweest met forumlid van hier en dat was gezellig! Altijd leuk om ook gewoon Nederlands te kunnen praten en iemand face2face te voorzien van tips/tricks etc.

Verder on topic? Het wordt drukker. Vergeleken met Patong is het sowieso bizar druk. Het viel me vooral op dat KISS FOOD weer bijna elke dag vol zat. Zeker verschil tussen begin en eind oktober was zichtbaar.

Tarieven zijn zeker in bars/gogos wel echt hoger dan pre-covid hier. Logisch want het salaris van de dames is fors omhoog gegaan en dat moet toch worden terugverdiend. Inflatie all over the place.
Zelfs mijn kapper is van 100->150 gegaan (nog steeds koopje natuurlijk).
En ook een 90min normale olie massage voor 300b is en blijft natuurlijk betaalbaar.

Eind nov of begin dec open er trouwens een nieuwe gogobar "S*X" op de locatie van het voormalige MIAMI. Deze is van dezelfde eigenaar als Pinup dus dat betekend dat we daar ook 100+ dames kunnen verwachten van de categorie "8+" minimaal....

Qua acties me beperkt tot bekende en een paar dames via TF.

1ste werkt Soi pothole laatste massage salon (rechterkant). Was aardig en ach voor 1500b kan er weinig schade zijn..

2de was een dame van de juni weer een keertje laten komen. Doet anaal en die zijn er niet heel veel. Schade 1200b

3de dame van TF die beweerde een zeer goede DT te kunnen. Niet de knapste maar ze deed wel knap goed haar best hehe. Ook hier steeds schade max 1500b...

4de dame wel LT gedaan een paar keer (dame van een gogobar) maar aangezien ik hier kostprijs betaalde heeft het geen zin om de details te delen. in het algemeen? Ik geloof er heilig in dat bij een gogobar de kosten flink lager kunnen zijn als ze je leuk vind.
 
Ik geloof er heilig in dat bij een gogobar de kosten flink lager kunnen zijn als ze je leuk vind.
Dat zoiezo daarnaast weten de dames ook dat er zoveel dames zijn dat je al blij moet zijn dat ze je kiezen en als de barfine dan 26 of 39 euro is dan begrijpen ze ook wel dat voor veel klanten dat teveel is en die dus naar de buitenbar gaan of via tinder oid..prijzen voor de dames bepalen ze zelf dus daar kan gerust wat van af om dan toch mee te gaan...het is natuurlijk altijd goedkoper dan in Nederland maar het moet niet te duur worden anders blijven de wandelaars weg.
 
@Volmer probleem is dat Koreanen bereid zijn om de hoge prijzen WEL te betalen. Dame in Tantra had paar maanden terug gewoon elke dag een barfine en vroeg vrolijk 10K aan hun..

Daarnaast is er een soort kartelvorming gaande. Als een dame te WEINIG vraagt en de andere dames horen dit dan is er mot in de tent.
 
Ik kom aan in de nacht van 25 november en dan... speelt Nederland op het WK Voetbal. Wat zou een logische plek zijn om te kijken in Jomtien/Pattaya? (neuken heb ik na 20 uur reizen en een jetlag geen zin in en de kleine Bos al helemaal niet :p )
 
Terug
Bovenaan Onderaan