Recensie Patty Chok Dee Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6702

Wandelaar
34
05/01/22
30
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
60 eurp
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kennen jullie Chok Dee op de benthuizerstraat te Rotterdam. Aan de buitenkant ziet het er armoedig uit…ook bij binnenkomst stel het niet veel voor. Er werken 2 dames en 1 ladyboy Patty…en om de ladyboy gaat het. Ga regelmatig bij haar langs. Ze begint altijd met een heerlijke massage…hoofd,rug,onderrug en daarna je billen.. Ze masseert je billen heerlijk en steekt stiekem steeds haar vinger in je gaatje. Daarna glijd zij heerlijk body to body over je rug waarbij haar heerlijke pik steeds tussen je billen glijd. Na deze geile massage pijp ik haar altijd…ze heeft een heerlijke Thaise lul..niet te klein en ook niet te groot. Daarna ga ik op z'n hondjes v haar zitten…likt ze me als ik het vraag en neukt me daarna. Voor mij echt een toppertje…en zeker de moeite waard.
 
Over smaak valt niet te twisten…maar de ladyboy heeft een heerlijk slank figuurtje…mooie kleine billetjes…en een heerlijke jonge tussen haar benen hangen. De dames zien er ook niet verkeerd uit…mooie D cup en zeer geil…zeker als je een uurtje met de ladyboy en dame gaat. Wel altijd bellen v date voor dat je gaat.
 
Je had vroeger Asian Diamond. Zij werkte in massagesalon Sasitha in Rotterdam. Wat was zij lekker. Helaas met de noorderzon vertrokken toen de coronacrisis uitbrak.
 
Ik ken haar…Diamond bij Sasitha…zag er leuk uit…maar was altijd wat stijfjes…nam weinig initiatief…ook als ze iets extra's moest doen kon je gelijk je portomonee trekken. Haar vrouwelijke collega Kimberley ( ook lekker) is nog actief..staat regelmatig op kinky..via haar kan je ook weer in contact komen met Diamond..kan ze samen nemen op 1 date….kost wat heb je ook wat..
 
Ik ken haar…Diamond bij Sasitha…zag er leuk uit…maar was altijd wat stijfjes…nam weinig initiatief…ook als ze iets extra's moest doen kon je gelijk je portomonee trekken. Haar vrouwelijke collega Kimberley ( ook lekker) is nog actief..staat regelmatig op kinky..via haar kan je ook weer in contact komen met Diamond..kan ze samen nemen op 1 date….kost wat heb je ook wat..
Klopt zij ze ook tegen mij, keer een trio met ladyboy er bij
 
ZO jammer dat alle lekkere ladyboys met de noorderzon vertrekken. Ik herriner mij nog de heerlijke vrijpartijen bij The Thai one, aan de claes de vrieslaan, met Ko ko, heerlijke ladyboy met lekker lichaam. Die is ook foetsie. Ik ben nog noot bij Chok dee geweest, must give it a try :)
 
ZO jammer dat alle lekkere ladyboys met de noorderzon vertrekken. Ik herriner mij nog de heerlijke vrijpartijen bij The Thai one, aan de claes de vrieslaan, met Ko ko, heerlijke ladyboy met lekker lichaam. Die is ook foetsie. Ik ben nog noot bij Chok dee geweest, must give it a Was mij

ZO jammer dat alle lekkere ladyboys met de noorderzon vertrekken. Ik herriner mij nog de heerlijke vrijpartijen bij The Thai one, aan de claes de vrieslaan, met Ko ko, heerlijke ladyboy met lekker lichaam. Die is ook foetsie. Ik ben nog noot bij Chok dee geweest, must give it a try :)
Koko was mijn eerste ervaring (incl. ontmaagding) met een TS/LB, wat een heerlijke ladyboy was dat! Later nog bij Tina geweest en mijn beste (sex)ervaring ooit (heel dominant/kinky). Haar nog weleens privé opgezocht maar helaas contact kwijt geraakt. Dus mocht iemand weten waar ze is, hoor ik het graag. Maar wil Patty binnenkort nog wel bezoeken, recensie klinkt veelbelovend.
 
Ik was een tijdje geleden nieuwsgierig maar ik zie me niet zo gauw een pik afzuigen, en dan te bedenken en dat ie overal in heeft gezeten, hahaha. En post-ops hebben een heel raar kutje.
Yep, post ops hebben een rare kut, vind ik ook niks aan. Maar on topic: Chock Dee kun je links laten liggen als je een lekkere ladyboy massage wil. Ten eerste was de salon heel vervallen, in een oud gehorig pand, daar geef ik echt nul sterren voor. Ten tweede, was de ladyboy in kwestie nou niet echt top of the line, geen borsten, wel leuk gezichtje maar thats it. De massage op zich was wel lekker, maar de ladyboy in kwestie had meer interesse om haar plasser bij mij erin te steken dan wat anders, en ik laat mij niet neuken. Haar neuken, mocht ook al niet, dus al met al, heb ik een lekkere massage gehad, en een lekkere pijpbeurt, maar niet voor herhaling vatbaar.
Weet iemand nog een leuk adresje waar het wel als vanouds goed is? 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan