Recensie Paula Hoffman - Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
368
06/07/21
4.207
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/paula-hoffman-queen-of-sperm.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren mijn 3e ervaring met een TS opgedaan bij deze Zuid-Amerikaanse schone. En dit was de eerste keer dat het gelukt is om te ontvangen: zonder veel moeite, zonder pijn, in verschillende posities, echt top!
Ik had eerst ook wat rondgezocht en op het Franstalige forum positieve recenties gelezen van deze Paula Hoffman - ook voor beginners, dus wou ik haar wel ontmoeten.
Deze dame kan ik echt wel aanbevelen (voor beginners). Niet alleen is ze heel knap en vrouwelijk (echt zoals op haar foto's), maar ook super lief en zacht. We hebben van bij het begin uitgebreid getongzoend, wat voor mij al direct helpt om in de sfeer te komen /blijven. Dan wederzijds pijpen (PZC) en rimmen, 69, ... Haar lid is niet super groot en dik, dus kon haar ook deepthroaten (ook een eerste keer). En toen ze wat later vroeg of ze mij mocht nemen, ging dat ook mede daardoor onverwacht vlot (na wat voorbereiding met tong, en vingers en gebruik makend van wat gel (maar zeker niet al te veel). Zo heeft ze me eerst in missio zacht en teder genomen, tussendoor regelmatig zoenend en geleidelijk het tempo opvoerend. Ik heb er van genoten in elk geval! En zij ook zo te zien (al is zeer niet klaargekomen).
Zelf ben ik deze keer niet actief geweest, want raakte niet (meer) hard genoeg. Ze heeft me dan maar uitgebreid gepijpt en afgetrokken tot ik op die manier kwam op mijn buik (waarbij er ook wat in haar oog schoot... 🙄).
Topper, die nog tot eind deze maand in Sint-Gillis te bezoeken is.
 
Iemand enig idee met welke regelmaat ze terugkeert? Zit nu al een tijdje in het buitenland. Eerst in Frankrijk, dan in Zwitserland.
Neen, jammer genoeg geen idee van.
'k Zie inderdaad ook dat ze al een hele tijd in Zwitserland vertoeft nu en hoop dat ze nog eens terug in België neerstrijkt, maar voorlopig dus nog niet...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan