Recensie Paulina Ts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
D (fake)
Penislengte
+- 15cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/apeldoorn/3949955-paulina-ts
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag bij Paulina in Apeldoorn geweest, en inderdaad was ze in het app contact erg kortaf en niet erg vriendelijk. Zelfs toen ik al onderweg was en dus even niet had gereageerd stuurde ze mij berichtjes of ik niet fake was. Ondanks het moeizame contact werd ik wel heel vriendelijk ontvangen.

Ze was heel erg relaxed en begon mij rustig aan een een beetje op te geilen. Ik trok mijn kleren uit en zij drukte mij op bed waarna ze mij echt heerlijk begon te pijpen en af te trekken. Daarna kwam ze boven op mij zitten wat ook echt heerlijk was. Dit wel zonder condoom wat niet vooraf afgesproken was. Wees hier dus wel alert op. Vervolgens heeft ze mij nog gepijpt en afgetrokken tot ik klaar kwam. Ik trok haar ondertussen ook af maar duurde wel lang voordat zij hem stijf kreeg. Weet niet of zij ook top doet, zijn wij niet echt aan toe gekomen. Maar het is zeker niet de 20 cm die in de advertentie staat.

Al met al een hele fijne ervaring bij haar gehad. Zeker nog nooit zo'n fijne pijpbeurt gehad.

Nog wel een dingetje voor in Apeldoorn, hoorde op een gegeven moment nog wel andere mensen in huis waarna zij een stoel voor de deur zette. Beetje vreemd, maar goed..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan