Penislengte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe groot is jouw leuter?

  • Kleiner dan 10 cm

    Stemmen: 13 1,4%
  • 11 cm

    Stemmen: 8 0,9%
  • 12 cm

    Stemmen: 32 3,5%
  • 13 cm

    Stemmen: 49 5,3%
  • 14 cm

    Stemmen: 115 12,5%
  • 15 cm

    Stemmen: 142 15,5%
  • 16 cm

    Stemmen: 168 18,3%
  • 17 cm

    Stemmen: 125 13,6%
  • 18 cm

    Stemmen: 135 14,7%
  • 19 cm

    Stemmen: 59 6,4%
  • Groter dan 20 cm

    Stemmen: 73 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    919
Hoe moeilijk is het om een touwtje te pakken, die er omheen te doen, en dan het touwtje te meten van begin tot één keer rond. De penis is niet een perfecte cirkel, dus pi werkt ni.
 
Hoe moeilijk is het om een touwtje te pakken, die er omheen te doen, en dan het touwtje te meten van begin tot één keer rond. De penis is niet een perfecte cirkel, dus pi werkt ni.
Exact 😉
Ja... en wat voor zin heeft het allemaal?
Voor vrouwen... is het blijkbaar lang niet het belangrijkste...
En... bij betaalsex al helemaal niet! So...

Enkel voor egotrippers dus?
Veel mannen denken dat het hoort bij mannelijk zijn denk ik?

Overgewicht hebben, weinig spiermassa hebben en een dikke pens, niet charmant zijn, niet kunnen converseren met een vrouw, niet doortastend zijn etc… etc… is blijkbaar niet iets wat gezien wordt als een probleem 😆.

Gewoon even als voorbeeld, Just saying
 
Laatst bewerkt:
Overgewicht hebben, weinig spiermassa hebben en een dikke pens, niet charmant zijn, niet kunnen converseren met een vrouw, niet doortastend zijn etc… etc… is blijkbaar niet iets wat gezien wordt als een probleem 😆.

Gewoon even als voorbeeld, Just saying
Ok, maar moest je nou echt mij als voorbeeld nemen? 😅
 
Ja... en wat voor zin heeft het allemaal?
Voor vrouwen... is het blijkbaar lang niet het belangrijkste...
En... bij betaalsex al helemaal niet! So...

Enkel voor egotrippers dus?
Op 1 staat geld natuurlijk. Maar als je dan toch gaat neuken heeft ze echt liever een wat dikkere lul. Ask them, er zijn genoeg dames hier.
 
Hoe moeilijk is het om een touwtje te pakken, die er omheen te doen, en dan het touwtje te meten van begin tot één keer rond. De penis is niet een perfecte cirkel, dus pi werkt ni.
Zo'n lang touw heb ik niet.

Nee in alle ernst, ik denk dat diameter * pi dan betrouwbaarder is. Bij het proces van touw aanbrengen, recht houden, los maken, maat onthouden, zijn een hoop stappen waar een onnauwkeurigheid kan ontstaan.

Een cirkel is een vrij goede benadering.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n lang touw heb ik niet.

Nee in alle ernst, ik denk dat diameter * pi dan betrouwbaarder is. Bij het proces van touw aanbrengen, recht houden, los maken, maat onthouden, zijn een hoop stappen waar een onnauwkeurigheid kan ontstaan.

Een cirkel is een vrij goed benadering.
Ben ik benieuwd hoe je precies de diameter bepaald 😉😆
 
Zo'n lang touw heb ik niet.

Nee in alle ernst, ik denk dat diameter * pi dan betrouwbaarder is. Bij het proces van touw aanbrengen, recht houden, los maken, maat onthouden, zijn een hoop stappen waar een onnauwkeurigheid kan ontstaan.

Een cirkel is een vrij goed benadering.
Hoe onhandig ben jij? :ROFLMAO:

Het is wel zo ontzettend simpel om te doen. Je moet er ook geen knoop in leggen of zo he! Gewoon het begin van het touwtje vastpakken, eenmalig er omheen. Vasthouden op het punt waar je het begin van het touwtje raakt. Begin van het touwtje loslaten en dan het stukje touw langs een liniaal houden. Met de pi methode zit je er al snel een centimeter of twee drie naast.
 
Hoe onhandig ben jij? :ROFLMAO:

Het is wel zo ontzettend simpel om te doen. Je moet er ook geen knoop in leggen of zo he! Gewoon het begin van het touwtje vastpakken, eenmalig er omheen. Vasthouden op het punt waar je het begin van het touwtje raakt. Begin van het touwtje loslaten en dan het stukje touw langs een liniaal houden. Met de pi methode zit je er al snel een centimeter of twee drie naast.
Zo bepaal je dus de OMTREK!
 
Met de pi methode zit je er al snel een centimeter of twee drie naast.
denk je serieus dat een penis in doorsnede zo erg afwijkt van een cirkel dat dat centimeters verschil oplevert?

touwtje kan ook hoor, kweenie, heb het idee dat je dan wel een vaste hand nodig hebt

Ben ik benieuwd hoe je precies de diameter bepaald 😉😆
schuifmaat!
 
Zo bepaal je dus de OMTREK!
Daar had ik het ook over in het eerder bericht en Roba ook.
denk je serieus dat een penis in doorsnede zo erg afwijkt van een cirkel dat dat centimeters verschil oplevert?

touwtje kan ook hoor, kweenie, heb het idee dat je dan wel een vaste hand nodig hebt
Ja, dat doet ie. Nou vooruit 1 cm dan. En je hebt twee handen als ie stijf is.
 
Laatst bewerkt:
Oke dan zal ik ook hier mijn maten etaleren.

Van het topje van de eikel tot aan de balzak...........14 keiharde centimeters.

De omtrek van mijn penis - gemeten met een strook papier - 5 dikke centimeters.

Ik ben er fokking blij mee.
 
In het jaar onzes heren 1989 was ik op een interne bedrijfs cursus, samen met een man of 20. We verbleven door de week in een pension op kosten van de baas. Allemaal kerels van midden 20. Bier vloeide rijkelijk net als de sterke verhalen over de veroveringen die gemaakt waren. En opeens viel het woord: Penislengte. Sommigen van mijn collega's hadden laten doorschemeren dat ze nogal groot geschapen waren en dat de dames geen genoeg konden krijgen van hun penis. De grootste pocher en ik belande in een discussie over penis lengte. En geen idee meer hoe we er op kwamen, het bewijs diende getoond te worden. Aldus geschiedde. Een onpartijdige scheidsrechter - ahum - zou de boel opmeten en een van ons tot winnaar verklaren. Een tafel werd afgeruimd en mijn collega ging als eerste. Broek uit pik op tafel. De scheids legde er een guldenmunt naast. De piemel stak iets verder uit.
Toen ging ik. Pik op tafel. De scheids tuurde enige tijd peinzend naar mijn penis.
"Ik zal je matsen," zei hij toen en legde er een stuiver naast. Ik stak iets voor bij de stuiver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan