(Persoonlijke) spullen vergeten na een bezoekje aan een dvp.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er ook altijd een paar in het eerder vermelde tasje zitten. Nog nooit gehad maar je weet nooit dat er eens eentje door haar voorraad heen zit 😁😄
Op zich geen slecht idee. Ik heb er ook altijd wel enkele bij me, maar ik neem ze niet mee binnen. Die waar ik gewoonlijk ga heeft zo een glazen pot vol condooms op haar kast staan ... :D
 
Op zich geen slecht idee. Ik heb er ook altijd wel enkele bij me, maar ik neem ze niet mee binnen. Die waar ik gewoonlijk ga heeft zo een glazen pot vol condooms op haar kast staan ... :D
De meeste hebben wel zo'n lade, mandje, doosje,... denk ik. In het heetst van de strijd let ik niet altijd op waar ze die vandaan toveren.

Eigenlijk heb ik er in mijn tasje zitten sinds een dame al bij het contact vooraf aangaf dat het van haar niet met condoom hoefde. Een onbekende en hem zonder condoom erin lappen, dat ging ik dus niet doen!

Uiteindelijk bleek ze ook wel een mandje te hebben en zo zijn diegene die ik bijhad voor in geval van nood in mijn tasje blijven zitten. Net als de dafalgan waar ik eens een andere dame die ontzettende hoofdpijn had blij mee gemaakt heb 😃
 
Ja extra dunne. Voor een optimaal gevoel. :love:
Ik zou eerder wat dikkere verkiezen, voor de stevigheid (van de condoom ...). Ik heb ooit eens een gescheurde condoom gehad bij een dvp. Ik wijt het er aan dat ze vooraf pijpte mét condoom en nadien neukte met dezelfde condoom. Volgens mij werd die wat beschadigd bij het pijpen. Ze bracht hem ook nogal 'ruw' aan .. door de cd wijd open te trekken ...
Sindsdien enkel nog pzc en nadien neuken met een verse cd .. PMC en dan vragen om een andere voor het neuken heb ik nog niet gedaan. Ik vermoed dat ze dat 'raar' gaan vinden ... Of ze vinden het misschien een nodeloze meerkost voor hen ... 😉
Mijn eigen materiaal meebrengen zou hiervoor inderdaad wel een oplossing kunnen zijn ....
Dat gezegd zijnde ... Ik kan me voorstellen dat er dvp's zijn die een beetje wantrouwig zouden kunnen staan tegen zelf meegebrachte cd's ... Als je geen vaste klant bent bij hen natuurlijk ...
 
Ik zou eerder wat dikkere verkiezen, voor de stevigheid (van de condoom ...). Ik heb ooit eens een gescheurde condoom gehad bij een dvp. Ik wijt het er aan dat ze vooraf pijpte mét condoom en nadien neukte met dezelfde condoom. Volgens mij werd die wat beschadigd bij het pijpen. Ze bracht hem ook nogal 'ruw' aan .. door de cd wijd open te trekken ...
Sindsdien enkel nog pzc en nadien neuken met een verse cd .. PMC en dan vragen om een andere voor het neuken heb ik nog niet gedaan. Ik vermoed dat ze dat 'raar' gaan vinden ... Of ze vinden het misschien een nodeloze meerkost voor hen ... 😉
Mijn eigen materiaal meebrengen zou hiervoor inderdaad wel een oplossing kunnen zijn ....
Dat gezegd zijnde ... Ik kan me voorstellen dat er dvp's zijn die een beetje wantrouwig zouden kunnen staan tegen zelf meegebrachte cd's ... Als je geen vaste klant bent bij hen natuurlijk ...
Lijkt me redelijk logisch om een nieuwe condoom te gebruiken na pmc. Word hier altijd gedaan alleszins. Wat is een meerkost van 1 condoom aan zo'n tarief. 🙄
Wanneer iemand condooms meebrengt vind ik dat prima, ik wil ze alleen zelf aandoen altijd. Kan dan dubbelchecken of er geen schade aan de condoom is en de houdbaarheidsdatum nog in orde is. Kwam er ooit eens ene af met een condoom die 7 jaar over datum was. Zegt ook veel, maar toch een andere gebruikt 😅
 
Ik zou eerder wat dikkere verkiezen, voor de stevigheid (van de condoom ...). Ik heb ooit eens een gescheurde condoom gehad bij een dvp. Ik wijt het er aan dat ze vooraf pijpte mét condoom en nadien neukte met dezelfde condoom. Volgens mij werd die wat beschadigd bij het pijpen. Ze bracht hem ook nogal 'ruw' aan .. door de cd wijd open te trekken ...
Sindsdien enkel nog pzc en nadien neuken met een verse cd .. PMC en dan vragen om een andere voor het neuken heb ik nog niet gedaan. Ik vermoed dat ze dat 'raar' gaan vinden ... Of ze vinden het misschien een nodeloze meerkost voor hen ... 😉
Mijn eigen materiaal meebrengen zou hiervoor inderdaad wel een oplossing kunnen zijn ....
Dat gezegd zijnde ... Ik kan me voorstellen dat er dvp's zijn die een beetje wantrouwig zouden kunnen staan tegen zelf meegebrachte cd's ... Als je geen vaste klant bent bij hen natuurlijk ...
Ghoh heb vroeger meermaals eigen condooms meegenomen naar nieuwe dates. Wel op voorhand gevraagd altijd. Dikker condoom is minder gevoel en ik ben al redelijk ongevoelig met men besneden vriend.
 
'Omgekeerd' om het zo te zeggen ook wel eens wat meegekregen van een dame. Zo heb ik al eens van eentje een string gekregen. Nu is gedragen ondergoed niet echt mijn fetish maar toch leuk 🤪

Van een andere kreeg ik eens twee zelfgemaakte schilderijtjes. Ik vond het initieel wel een leuk idee om iets van een dvp aan de muur te hebben, maar het waren nu niet bepaald meesterwerken en ze zijn uiteindelijk toch naar de kringwinkel gegaan. Wie weet in wiens huiskamer ze nu te bewonderen zijn 😄

Nog niet zo lang geleden bood een dame mij een croissant aan die ze zelf van een klant gekregen had. Dat vond ik toch net iets te gek en ik heb vriendelijk geweigerd.
is idd wel fijn als je bij de foto's en video's ook het dure lingeriesetje van dienst mee naar huis mag/moet nemen … zalig
 
Lijkt me redelijk logisch om een nieuwe condoom te gebruiken na pmc. Word hier altijd gedaan alleszins. Wat is een meerkost van 1 condoom aan zo'n tarief. 🙄
Wanneer iemand condooms meebrengt vind ik dat prima, ik wil ze alleen zelf aandoen altijd. Kan dan dubbelchecken of er geen schade aan de condoom is en de houdbaarheidsdatum nog in orde is. Kwam er ooit eens ene af met een condoom die 7 jaar over datum was. Zegt ook veel, maar toch een andere gebruikt 😅
je hebt ook niet alle maten groot en kleinst op voorraad 😂😂
 
Ja mijn bril.
De meid had me zo van mijn sokken geblazen dat ik mijn bril vergat.

Was al vijfhonderd meter verder in de straat toen ik besefte dat ik niet klaar zag. Terug naar haar raam en de lieve deerne was natuurlijk al terug bezig ...
Heb ik daar halfuur als een onnozelaar staan wachten aan haar raam.
Was het zeker haar raam? Zo zonder bril.......
 
Sjaal, horloge en bankpas. Alledrie wel eens gebeurd.
Uit mijn broek gegleden, laten hangen of op nachtkastje laten liggen.

En ik heb 2x een telefoon-oplader (die ik dubbel had) aan een dame gegeven omdat zij hem ergens kwijt was geraakt in de nacht.
 
Zelf nooit niets vergeten, maar andersom is me regelmatig gebeurd in Thailand.
Dan belt een meisje waarmee ik eerder op de hotelkamer was op om te zeggen dat ze een telefoon, sjaaltje of wat dan ook vergeten is.
En kan ze even langskomen om dat op te halen a.u.b.?
Waarschijnlijk is ze niets vergeten, maar heeft ze besloten dat er aan mij als klant nog wel wat extra te verdienen valt.
Komt ze een paar uur later haar telefoon ophalen. Heel dankbaar dat ik er zo goed op heb gepast.
En is er misschien verder nog iets dat ze voor me kan doen.....?
Doorzichtig, maar eigenlijk best leuk.
 
Tjah, onnozel misschien niet, maar de awkwardness snap ik wel hoor.
Vooral als er 3-4 man te wachten staat.
Dan vind ik het wel een beetje een luguber situatie wie er als eerste is.
Beetje ongemakkelijk te vragen; stond jij als eerst en ga jij als eerste je pik in haar stoppen of was ik dat?
Dan heb je ook nog van die gasten die soort van in de rij staan maar ook een beetje op afstand alsof hij niet aan het wachten is.
Dan weet je het dus ook niet. Ik vind het wel ongemakkelijk en probeer zelf ook niet in de rij te staan.
En dan heb je nog aso's die voor proberen te dringen en de dame proberen aan te spreken als ze aan het raam weer staat.
Dan moet je maar hopen dat ze weet wie er als eerste was en hem daarop wijst en niet zomaar binnenlaat bijvoorbeeld.
Je kunt er ook niet wat van zeggen want misschien heeft hij een afspraak of is hij een vaste klant. Heb een keer gehad dat ik aan het wachten was op een dame die
erg populair was. Zodra ze naar het raam kwam kwam een of ander dude ertussendoor en liet ze hem meteen binnen zonder dat ik de kans had.
Pas later kwam ik erachter dat ze veel op afspraak werkt en het waarschijnlijk een klant was met een afspraak. Sindsdien sta ik ook gewoon niet meer in de rij.
 
sommige 'vuile' wandelaars vergeten dat de prik-plaats langer zichtbaar blijft dan de werking van hun prik,
ze vergeten - toeval of niet - ook te betalen en
ze vergeten bovendien dat er security camera's in het gebouw en de parking hangen waarop ze duidelijk herkenbaar met tattoo staan.
zonder enige gêne sturen ze dan nog hun eigen trophy beeldmateriaal van de feiten, zonder akkoord van de dvp, of beter : het slachtoffer, via dit forum - ook al is het tegen de huisregels - naar medewandelaars.
ik durf te wedden dat ze hopen dat we het allemaal vergeten. not.
 
Tjah, onnozel misschien niet, maar de awkwardness snap ik wel hoor.
Vooral als er 3-4 man te wachten staat.
Dan vind ik het wel een beetje een luguber situatie wie er als eerste is.
Beetje ongemakkelijk te vragen; stond jij als eerst en ga jij als eerste je pik in haar stoppen of was ik dat?
Dan heb je ook nog van die gasten die soort van in de rij staan maar ook een beetje op afstand alsof hij niet aan het wachten is.
Dan weet je het dus ook niet. Ik vind het wel ongemakkelijk en probeer zelf ook niet in de rij te staan.
En dan heb je nog aso's die voor proberen te dringen en de dame proberen aan te spreken als ze aan het raam weer staat.
Dan moet je maar hopen dat ze weet wie er als eerste was en hem daarop wijst en niet zomaar binnenlaat bijvoorbeeld.
Je kunt er ook niet wat van zeggen want misschien heeft hij een afspraak of is hij een vaste klant. Heb een keer gehad dat ik aan het wachten was op een dame die
erg populair was. Zodra ze naar het raam kwam kwam een of ander dude ertussendoor en liet ze hem meteen binnen zonder dat ik de kans had.
Pas later kwam ik erachter dat ze veel op afspraak werkt en het waarschijnlijk een klant was met een afspraak. Sindsdien sta ik ook gewoon niet meer in de rij.
Begrijp ik het niet of is jouw bijdrage off topic?
 
Ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die wel eens dingen zijn vergeten op paydate. Al dan niet met een recuperatie daarvan.
Persoonlijk heb ik het nog maar 2 keer meegemaakt.
1 keer men horloge met een redelijke waarde , die de brave meid gedurende 6 weken had bijgehouden in een schuif om ze tijdens ons volgend afspraakje eerlijk terug te geven.
En de andere keer bij een andere dvp een halfvol doosje condooms, waar ze dan hopelijk nog wat plezier heeft aan beleefd met andere klanten (geen recuperatie)
Dus wat mij betreft valt dat best nog mee.
Ik ben benieuwd naar anderen hun verhaaltjes. ( voor de grapjassen, 💦 of❤️ telt niet mee)
Videoband, "the Hunt of Red October" met Sean Connery, nooit teruggehad van haar, ze vond het een goede film.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan