Algemeen Phukao Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gekend adres slechte review vroeger en aan zeer drukke doorgaande weg waar zeker vandaag duizenden landgenoten (belgen) passeren dus geen discrete parkeerplaats. Niet mijn ding.
 
Iemand ervaring met de thaise massage Phukao in Hulst (kapellebrug)
Iemand er al geweest en hoe is haar service ? Wat is er mogelijk ?
Ja, ben er een aantal weken geweest. Afknapper! Ze pijpt niet, je mag haar niet beffen. Neuken ook niet mogelijk. Alleen handmatig orgasme mogelijk, waarbij je haar nauwelijks mag aanraken.
 
Gekend adres slechte review vroeger en aan zeer drukke doorgaande weg waar zeker vandaag duizenden landgenoten (belgen) passeren dus geen discrete parkeerplaats. Niet mijn ding.
Je kan makkelijk parkeren bij de Plus supermarkt. Daarna 2 minuutjes lopen. Bellen aan de voordeur werkt niet. Je moet achterom gaan. Voor de rest wat ik eerder al heb gemeld : "afknapper" Eens, maar nooit weer!
 
Nog even terugkomend op het thaise massagesalon phukao in Hulst.
Ik begrijp dat voor deze lage prijs geen beffen, neuken en pijpen mogelijk is en dit is voor mij niet altijd noodzakelijk. Wel graag meegenomen als het wel mogelijk is.
Belangrijker voor mij is dat er regelmatig en veel geteased wordt. Indien dit zo is zou ik me toch graag aan een bezoekje wagen.
Heeft iemand ervaring of er tijdens deze massage de handjes regelmatig afwijken naar de edele delen en daar een beetje plagend de sfeer wat opwarmen?
Meestal neem ik een lange sessie, bij haar kost 2 uur massage 150 euro, maar 2 uur wrijven op armen , rug en benen zonder teasen vind ik dan ook niet de moeite.
Nog een vraagje, is ze intiem geschoren, of behaard ?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reactie
 
Tijdens de massage worden jouw edele delen overgeslagen hoor. Ik heb een paar keer moeten aandringen of ze haar BH uit wilde doen, wat ze eigenlijk niet van plan was. Haar stringetje deed ze ook niet uit. Ook diverse malen gevraagd. Na het einde van de massage deed ze dat wel. Heeft een mooi lijf, lekker kontje, mooi intiem kapsel. Je mag haar kutje niet aanraken of zo. Ik had er veel meer van verwacht. Bij binnenkomst op de kamer, greep ze al gelijk in mijn kruis, dus de verwachtingen waren best wel hoog gespannen. Voordat ik met haar had afgesproken, had ik gevraagd of de massage helemaal naakt werd gegeven. Hierop een duidelijk bevestigend antwoord gekregen. Niet dus! Trouwens ik moest € 100,-- betalen in plaats van € 80,--. En voordat ik het vergeet, ze draagt een mondkapje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan