Recensie Pim, Bansuksom, Brecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
82
20/08/22
70
11
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.bansuksom.be
Totale kosten (in euro)
60
Er was nog geen topic over Pim, en ik begrijp nu waarom.
Ik was in de buurt en bezocht ze zonder te bellen. Alle meiden waren druk, maar Pim zou vrij komen. Nog nooit gezien, dus toe dan maar...
Ik heb een half uurtje genomen, ze is wat ouder en er was geen klik. Schoonheid is subjectief, maar ze was niks voor mij. Na een middelmatige massage van de rug, moest ik omdraaien en na de voorkant van de benen waren we aanbeland bij de vlaggenmast.
Die werd vakkundig onder handen genomen, ik mocht overal aanzitten, maar had daar zelf niet zo'n goesting in.
Daarna onder de douche om die muffe oliegeur er weer af te wassen, wat altijd maar gedeeltelijk lukt.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
onlangs bij bansuksom voor de eerste keer. Een sms gestuurd om te vragen of ik zonder afspraak kon komen (zodat ik live uit de dames kon kiezen) of dat het hiervoor te druk was en ik best aan afspraak kon maken. Kreeg vrijwel meteen antwoord en de persoon in kwestie zei dat ik beter een afspraak kon maken. Ik snel even naar de site de foto's bekijken en dan maar Pim gekozen (ik hou van grote borsten). Ik ben zelf 29 en kon op de foto's niet zien dat ze wat ouder was. Helaas had ik dit topic op voorhand niet gezien. Dus er was geen klik. Maarja goed ik kwam voor een massage en iemand die in mijn plaats kon aftrekken dus ik besloot er het beste van te maken.

Eenmaal in de kamer stond er redelijk luid een tablet te spelen met één of andere thaise serie. Niet echt bevordelijk voor de sfeer maar terwijl ik in de douche was heeft ze hem verzet naar een romantische youtube playlist. Dat was beter ware het niet dat ze geen youtube premium (geen sponsor) had. Wat dus betekende dat ik na elk liedje getrakteerd werd op overenthousiaste reclame van albert heijn en dergelijke. Dus je hebt 4 minuten van rust en net wanneer je terug zen wordt krijg je dat.. Als je geen premium wil betalen en je kent niets van downloaden alle respect maar ga dan naar de lokale rommelmarkt en koop voor 5€ een cd speler en een cd met yoga muziek. Enfin, andere mensen hebben hier misschien geen last van maar ik geef het maar mee voor zij die ook anders wensen.

Net voor ze aan de massage begon vroeg ze me hoe vaak ik wou klaarkomen. Ik weet niet of dit altijd gevraagd wordt (heb nog niet zoveel ervaring met massagesalons) maar vond dit wel fijn. Ik gaf aan dat ik twee keer wou dan hoefde ik mezelf niet in te houden als ik ging klaarkomen. Dus voor de eigenlijke massage begon ze aan de jonge heer en vroeg ze meteen of ik extra wou betalen voor PZC en/of NMC. Ik vond dit, daar er toch geen klik was, niet nodig dus heb gezegd dat het handmatig voldoende was. Ze heeft me dan voor de massage een eerste keer klaargetrokken en ze deed het goed wat betreft de penis maar ze tikte mijn ballen met haar andere hand de hele tijd omhoog (vermoedelijk om er toch iet of wat mee te spelen om mij te plezieren) maar het deed meer pijn dan goed. Je mocht haar overal aanraken en ze kwam zodanig zitten dat je er goed bij kon maar had hier niet persé behoefte aan buiten haar borsten.

Dan betreft de massage zelf kan ik alleen maar bevestigen dat deze middelmatig was. De duur was wel goed met nog net genoeg tijd om mij voor een tweede keer manueel te behandelen. Echter duurde het naar haar zin te lang voor ik klaarkwam... Ik denk dat haar hand moe was want haar ritme veranderde steeds en ze verandere van hand waardoor ik dus steeds weer verder af van klaarkomen was. Ze pakte mijn hand en legde deze op mijn lul en zei "you finish". Dus mocht ik het zelf maar gaan doen.. Maarja ze had al eens voor dezelfde prijs mij reeds een keer klaargetrokken en heb weinig andere ervaringen dus misschien is dit meestal extra betalen en mag ik niet klagen? Geen idee.. ik vond het in ieder geval een rare afsluiter. Anyway nadat ik dankzij mezelf voor een tweede keer klaarkwam (ik was enigzins geil van haar halve werk dus beter zelf afmaken dan annuleren) mocht ik gaan douchen en tijdens het afdrogen kwam er een andere dame dan Pim de badkamer binnen. De badkamer heeft namelijk twee deuren en wordt vermoedelijk per 2 kamers gebruikt. Ik vond dit niet erg maar misschien handig voor mensen die meer op hun privacy gesteld zijn. Ze ging trouwens ook meteen weer buiten toen ze zag dat de badkamer in gebruik was.

De ene vindt een lange gedetaileerde review leuk omdat ze zich er dan iets bij kunnen voorstellen maar ik snap dat niet iedereen hier zin in heeft dus nog even deze:

TLDR: middelmatige massage / een voor haar leeftijd ok uitziende vrouw / 100 € voor een uur massage en 2x klaarkomen / PZC en NMC = bijbetalen prijs onbekend

ps: dit is mijn eerste review dus als ik iets vergeten ben vraag maar raak

Terug
Bovenaan Onderaan