Recensie Pim, Dokkaew massage 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
10/04/23
5
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij de vrolijke pim, ze bracht mij naar boven in haar sexy outfit. Toen ik op de kamer kwam dacht ik al wat is dit , maar goed we zullen hopen op het beste , na een kwartier komt ze met het bakje voor te wassen dat duurde mij al te lang . Ik had voor uur betaald, dus speelde ik al kwartier kwijt , toen begon ze men eikel te wassen dik tegen haar zin . Dan moest ik mij omdraaien voor 20 min harde massage , met robot bewegingen , vroeg of zachter kon dat deed zij dan , toen mocht ik mij omdraaien , mocht ik van mooie lichaam genieten. Dat is het enigste van heel deze massagen dat geweldig was , dan begon ze over men pik te wrijven werd hem goed hard , vroeg om te neuken om toch nog plezier te hebben , ze zegde tijd is om . Andere afspraak boeken wat onvriendelijke dame. Haar hygiëne was ook niet top vond dat zij niet zo fris ruikte is maar opmerking het isduidelijk dat zij hier geen zin in had . Volgende keer probeer ik andere dame uit dokkaew , dit is minste van ze allemaal . Ik ben beniewd hoe de mede forumleden hierover denken .
 
Deze vermoed ik:


Te mijden dame! Volgens haar profiel 30j... doe er maar minstens 10 j bij... Ok, ze ziet er nog redelijk goed uit voor haar leeftijd maar voor de rest is ze vooral behendig in tijd te rekken... centjes wegbrengen, bakje water halen, wasje doen... en na 20 minuten is er is nog niks gebeurd... Vervolgens massage die niks voorstelt, wat gewrijf meer niet, gevolgd door een rukbeurt... Ze doet dit duidelijk tegen haar zin!
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs Pim voor de eerste keer bezocht. Hoewel mijn ervaring in Dokkeaw de laatste jaren niet meer super was (vroeger altijd top ervaringen met Nila, maar rest was geen succes), maar ik was vlakbij en doe goesting was te groot... je weet hoe dat gaat...

Ze is wel een jaar of 15 ouder dan verwacht, maar ziet er eigenlijk best wel nog leuk uit. Hygiene kon ik niet over klagen.
Geld wegbrengen en wasje gingen allebei vlotjes, niet te veel tijd verloren. Dus tot dan was ik nog optimistisch.

De massage zelf was ondermaats, om niet te zeggen slecht. Wat wrijven maar zeker geen deftige massage. Ze gaat wel gretig tussen de bilspleet, wel een voordeel. Body-to-body was niet slecht, ze nam daar uitgebreid haar tijd voor en gebruikt haar C-cup uitgebreid. Leuk als ze die in je nek legt, en ze heeft ook een leuk dingetje waarbij ze 1 van haar borsten door je bilspleet wrijft, was ook wel fijn :-D

Daarna eerst massage van de voeten alvorens ik mij mocht omdraaien. Vind ik altijd beetje spijtige timing, want dan ligt je daar vol verlangen en begint ze aan je voeten ipv je voorkant, jammer... Toen ze wel aan de voorkant begon, viel het op hoe passief en emotieloos het hele gebeuren was. Duidelijk tegen haar goesting, puur routineus afwerken. Ze staart naar het hoofdeinde van het bed met puur neutrale gelaatsuitdrukking.

Body-to-body voorkant was wel goed. Ze glijdt uitgebreid en lang over je hele lichaam, mijn jongeheer ging van links naar rechts en boven naar onder tussen onze glibberige lijven. Prettig gevoel wel. Daarna nam ze hem mooi tussen haar borsten tot ik daar klaarkwam. Daarna wel nog het uur bijna volledig volgemaakt met nog wat massage. Qua tijd kon ik dus niet klagen, maarja, massage is niet echt haar ding...

Enfin, massage en enthousiasme ferm ondermaats. Een goeie titty-fuck heeft gelukkig nog gezorgd dat ik niet te veel spijt had, maar ik denk toch definitief afscheid te nemen van Dokkeaw, mijn ervaring met de dames na Nila zijn middelmatig in het beste geval.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan