WHEM Pin, Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben lang geleden eens bij haar geweest. Vond het zeker niet slecht. Veel teasen en een prostaatmassage. Vriendelijke dame. Tijdens de massage nam ze wel haar telefoon op en dat was een afknapper voor mij.
 
Ben er deze zomer geweest en je mag er zeker 10jaar bij tellen zoals bij de meeste Thaise dames.
Ik vind het persoonlijk een drukke straat maar gemakkelijk te vinden met genoeg parkeerplaats.
Geldzaken geregeld en dan is ze eventjes weg en dan komt ze terug en wast ze je grondig.
Ze vraagt welke massage je wilt (medium/hard) en vervult deze goed.
Tijdens de massage nam ze de telefoon op wat een afknapper was voor mij..
Ze heeft 2 heerlijke troeven die ze eveneens in de strijd smijt. Je * word zeker ook niet vergeten om tot een explosieve ontlading te komen.

Al bij al niet slecht, ik had geen klik, maar ik denk dat er betere en jongere zijn voor hetzelfde bedrag.
 
Masseert echt wel lekker. Na een half uurtje start ze wel pas echt met teasen en brengt je tot handmatig hoogtepunt. Verzorgde dame, sympathiek. Zou inderdaad wel durven bellen en vervelend hoesten. Brengt je rustig tot een mooi explosief hoogtepunt waarbij ze ook m'n scrotum niet vergat. Verwacht geen extra's. Op zich 2x voldaan buitengestapt. Ik vermeld er meteen bij dat dit ook m'n enige twee ervaringen zijn op dit vlak. 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan