WHEM Piroz/Shirina, Rotterdam (cardate)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had 4 jaar geleden met haar afgesproken in Rotterdam Zuid. Ze woonde maar 5 minuten van mij vandaan haha. Was niet echt een fijne buurt, veel hangjongeren ook. Toen deed ze voor 1 uur 150 euro. Ze had toen hele mooie krulletjes. Ze was toen ook heel erg jong. Wel aantrekkelijk hoor. Nu zie ik haar prijzen, is wel megaverhoogd. Ik vroeg laatst nog aan haar vluggertje omdat ik nog herinner dat ze goed blowjob kan geven. Maar ze gaf aan dates duren langer dan een half uur. Wel jammer. Ik volg haar wel op onlyfans
 
Ik had een date met haar in 2017, ik kwam toen meestal snel klaar in 1e ronde en omdat ze goed pijpt liet ik haar 2e ronde langdurig pijpen. ik hoorde haar zuchten en ze begon veel handen te gebruiken. ik vroeg of ze haar handen niet kon gebruiken, ze luisterde niet dus ik hield haar handen vast, toen werd ze een beetje boos en zei dat ik sneller moest klaarkomen. was eerste en laatste keer met haar.
 
Ik had een date met haar in 2017, ik kwam toen meestal snel klaar in 1e ronde en omdat ze goed pijpt liet ik haar 2e ronde langdurig pijpen. ik hoorde haar zuchten en ze begon veel handen te gebruiken. ik vroeg of ze haar handen niet kon gebruiken, ze luisterde niet dus ik hield haar handen vast, toen werd ze een beetje boos en zei dat ik sneller moest klaarkomen. was eerste en laatste keer met haar.
No offense naar jou toe
Is toch wel begrijpelijk dat ze boos word als je haar handen vast pakt? Kind was in 2017 hoe oud ? 21 of 22 waarschijnlijk
 
Nou, ik heb met haar afgesproken. Ze kan zeker goed pijpen, maar ik heb betere gehad. Seks was redelijk. Ik heb hier gelezen dat ze heel knap enzo is, valt wel mee. Het was geen slechte date, maar geen herhaling voor mij.
Beste Robbb,

Ik vind echt jammer, dat je niet eerlijk bent.
Ik heb gekeken naar mijn agenda bestand.
In Juli en Augustus 2022 werkte ik heel beperkt vanwege gezondheidsredenen. Ik sprak alleen af met vaste klanten. Heel zelden met nieuwe klanten. Daarom is het voor mij makkelijk te zien, wie je bent. Je had zondag 31 juli met mij afgesproken. Je sprak af voor een half uur met PZC. Je kwam snel klaar. Maar je wou nog 1 keer. Ik deed niet moeilijk, heb het voor je gedaan. Want ik wil je met goed gevoel naar huis sturen, dat is mijn werkwijze. Je zei tijdens de date hele andere uitspraken, dan dat ik hier lees. Je verklaarde ook dat je uit Den Haag kwam en van Noord Afrikaanse komaf was. Vervolgens belde je me op 3 augustus, ik nam niet op. Omdat ik niet beschikbaar was. Daarna stuurde je mij een bericht. Ik citeer: woensdag 3 augustus 23:29, Snelle pijpbeuer schatje hoe veel. 1 minuut later stuurde je een geïrriteerde emoticon. Ik had er niet op gereageerd, vat het a.u.b. niet
persoonlijk op. Maar dat was waarschijnlijk jouw druppel. Ik heb overigens ook bewijzen maar dat ga ik hier niet openbaren, omdat jouw privacy voorop staat. Lieve Robbb, mijn tip "wees gewoon eerlijk en transparant" En als je met iets zat, had het gewoon met mij besproken dan had ik het samen met je opgelost of laten afsluiten. Vroeg of laat waarheid komt altijd boven tafel. Ik wens je alvast een fijne dag nog verder.
 
Beste Robbb,

Ik vind echt jammer, dat je niet eerlijk bent.
Hallo schat,

Ik ben gewoon eerlijk. Ik weet de exacte datum niet, maar ik ben niet de persoon die je hebt beschreven. Ik had een afspraak voor een uurtje met pzc. Ik zei niets echt negatiefs, verder was je gewoon aardig. Als ik de date een algemene beoordelingen zou moeten geven, zal ik een 3 van de 5 geven, wat voldoende is.
 
Goedemiddag Robbb,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist weer nagecheckt. Want is niet professioneel van mij, om je te verwijten van iets. Ik heb ook echter ruim gekeken voor je. 17 juli gaf je hier aan ik wil afspraak maken met haar, 5 augustus geef je jouw ervaring. Ik heb mijn agenda bestand geopend tussen 17 juli en 5 augustus. Ik sprak alleen af met vaste klanten en maar met 1 nieuwe klant en dat is wat ik hierboven heb geciteerd. Vrijwel niemand had 1 uur met PZC geboekt, alleen 1 vaste klant uit Amsterdam die al jaren mij bezoekt. En als ik naar je profiel kijk Robbb, kom je wel degelijk uit Den Haag. Je had ook ergens op een topic beschreven, dat je uit Libië kwam. Nu komt de aap uit de mouw. Begrijp me niet verkeerd, wil je hier niet onder uithalen of je zwart maken. Ik wil gewoon helderheid, mijn dienstverlening meer verbeteren. Rekening ook houden, dat ik gewoon moet reageren op berichten van klanten. Ik geef trouwens toestemming aan je Robbb, om screenshot te maken van onze hele gesprek via mobiel. Dat is de enige feitelijk bewijs. Mijn nummer eindigt op 3329, mocht je niet die desbetreffende persoon zijn. Stort ik hoogstpersoonlijk 280 euro op jouw rekening. Als je niet akkoord gaat, prima (jouw goed recht), maar zegt wel genoeg wie de waarheid spreekt. Fijne weekend toegewenst.
 
Dit is onze gesprek, heb je nummer weggekrast. (Bewijslast)

Dit is ook mijn laatste bericht hier, ik reageer zelden op reacties. Maar wel op onwaarheden.
 

Bijlagen

  • 09CD7E81-74E5-4A90-967A-DC8F9412C1B6.jpeg
    09CD7E81-74E5-4A90-967A-DC8F9412C1B6.jpeg
    110,4 KB · Weergaven: 200
  • E025E48E-8F32-4F21-BB6B-2FA168B8985E.jpeg
    E025E48E-8F32-4F21-BB6B-2FA168B8985E.jpeg
    119,7 KB · Weergaven: 195
@Pîroz , Je hebt wel een leuk verhaal verzonnen dat je in die 2 maanden beperkt heb gewerkt en alleen met vaste klanten afsprak vanwege je gezondheid om het te laten lijken alsof je precies weet wie hij is.

Je doet dit niet puur voor je plezier, je hebt geen andere baan gehad sinds je 18 was. Waarom heb je langer dan half jaar gewacht om hierop te reageren?

als je er zoveel om geeft wat mannen hier over je denken, vraag je vaste klanten om een account aan te maken en hier te laten weten hoe goed je bent. Je vaste klanten zijn zo blij met je dat je je prijzen hebt verlaagd. Je hebt ook de maximumleeftijd weggehaald voor mannen die je wilt daten.
 
@Pîroz , Je hebt wel een leuk verhaal verzonnen dat je in die 2 maanden beperkt heb gewerkt en alleen met vaste klanten afsprak vanwege je gezondheid om het te laten lijken alsof je precies weet wie hij is.

Je doet dit niet puur voor je plezier, je hebt geen andere baan gehad sinds je 18 was. Waarom heb je langer dan half jaar gewacht om hierop te reageren?

als je er zoveel om geeft wat mannen hier over je denken, vraag je vaste klanten om een account aan te maken en hier te laten weten hoe goed je bent. Je vaste klanten zijn zo blij met je dat je je prijzen hebt verlaagd. Je hebt ook de maximumleeftijd weggehaald voor mannen die je wilt daten.
Beste Ayman,

Ik zie je hebt een zwaar persoonlijk probleem met mij, echt jammer. Nergens voor nodig. Je mag me bellen, lossen we samen op. Liegen is trouwens haram dat je het weet. Ik kende dit site amper, klanten verwezen mij hier. Je beaamt dat ik een mooi verhaal zit op te zetten, maar Ayman was je er trouwens er bij rond die tijd, heb je mij 24/7 in de gaten gehouden ? Ik weet 100% precies dat hij het is en ik weet ook dat smaad en laster strafbaar is. Als hij het niet is. Mag hij de tegendeel bewijzen boek ik dat bedrag hoogstpersoonlijk terug op zijn rekening. Ik snap ook niet echt waarom jij er mee bemoeit. Ik ben geen domme vrouw en ik hou alles pitje precies bij. Ik was op mijn 18de apothekersassistente. Daarna werkte ik bij Ici Paris XL. Wil je bewijzen zien ? Of wil je hoogstpersoonlijk mij bezoeken ? Leg ik mijn diploma's en CV voor je neer. Je geeft aan in 2017 had je met mij afgesproken. Is 6 jaar geleden hea Ayman. Je hebt nog steeds haat en je koestert teveel wrok tegen mij. Ik schrok ook van je reactie dat je mijn handen vasthield, dat raakt mij wel. Klinkt heel vrouwonvriendelijk en narcistisch.
Ik doe dit werk sinds 2012 met plezier. Heb leuke en minder leuke tijden ervaren. Ik betaal niet voor niks ongeveer 700 euro per maand aan kinky. Ik vind onprofessioneel om mijn waardige klanten te dwingen voor recensies. Dat mogen ze zelf bepalen. Ja, heb mijn prijzen iets verlaagd want ze komen snel klaar van mijn pijptechniek en strakke vagina en anus. En zoveel geld heb ik ook niet nodig. Dus vond zonde 😊 Ik heb inmiddels ook nieuwe diensten en ik doe ontvangst
En die leeftijdscategorie heb ik ook weggehaald omdat ik inmiddels bijna 28 wordt, en het oogt ook vriendelijker. Blijkbaar mis je mij nog steeds anders zat je niet steeds te koekeloeren op mijn advertentie hihi. Ik wens je een fijne dag nog verder.
 
Beste Ayman,

Ik zie je hebt een zwaar persoonlijk probleem met mij, echt jammer. Nergens voor nodig. Je mag me bellen, lossen we samen op. Liegen is trouwens haram dat je het weet. Ik kende dit site amper, klanten verwezen mij hier. Je beaamt dat ik een mooi verhaal zit op te zetten, maar Ayman was je er trouwens er bij rond die tijd, heb je mij 24/7 in de gaten gehouden ? Ik weet 100% precies dat hij het is en ik weet ook dat smaad en laster strafbaar is. Als hij het niet is. Mag hij de tegendeel bewijzen boek ik dat bedrag hoogstpersoonlijk terug op zijn rekening. Ik snap ook niet echt waarom jij er mee bemoeit. Ik ben geen domme vrouw en ik hou alles pitje precies bij. Ik was op mijn 18de apothekersassistente. Daarna werkte ik bij Ici Paris XL. Wil je bewijzen zien ? Of wil je hoogstpersoonlijk mij bezoeken ? Leg ik mijn diploma's en CV voor je neer. Je geeft aan in 2017 had je met mij afgesproken. Is 6 jaar geleden hea Ayman. Je hebt nog steeds haat en je koestert teveel wrok tegen mij. Ik schrok ook van je reactie dat je mijn handen vasthield, dat raakt mij wel. Klinkt heel vrouwonvriendelijk en narcistisch.
Ik doe dit werk sinds 2012 met plezier. Heb leuke en minder leuke tijden ervaren. Ik betaal niet voor niks ongeveer 700 euro per maand aan kinky. Ik vind onprofessioneel om mijn waardige klanten te dwingen voor recensies. Dat mogen ze zelf bepalen. Ja, heb mijn prijzen iets verlaagd want ze komen snel klaar van mijn pijptechniek en strakke vagina en anus. En zoveel geld heb ik ook niet nodig. Dus vond zonde 😊 Ik heb inmiddels ook nieuwe diensten en ik doe ontvangst
En die leeftijdscategorie heb ik ook weggehaald omdat ik inmiddels bijna 28 wordt, en het oogt ook vriendelijker. Blijkbaar mis je mij nog steeds anders zat je niet steeds te koekeloeren op mijn advertentie hihi. Ik wens je een fijne dag nog verder.
Sorry voor het storen, ik ken je niet maar ben gwn benieuwd wrm je 2 accounts gebruikt om te reageren?
 
Beste Ayman,

Ik zie je hebt een zwaar persoonlijk probleem met mij, echt jammer. Nergens voor nodig. Je mag me bellen, lossen we samen op. Liegen is trouwens haram dat je het weet. Ik kende dit site amper, klanten verwezen mij hier. Je beaamt dat ik een mooi verhaal zit op te zetten, maar Ayman was je er trouwens er bij rond die tijd, heb je mij 24/7 in de gaten gehouden ? Ik weet 100% precies dat hij het is en ik weet ook dat smaad en laster strafbaar is. Als hij het niet is. Mag hij de tegendeel bewijzen boek ik dat bedrag hoogstpersoonlijk terug op zijn rekening. Ik snap ook niet echt waarom jij er mee bemoeit. Ik ben geen domme vrouw en ik hou alles pitje precies bij. Ik was op mijn 18de apothekersassistente. Daarna werkte ik bij Ici Paris XL. Wil je bewijzen zien ? Of wil je hoogstpersoonlijk mij bezoeken ? Leg ik mijn diploma's en CV voor je neer. Je geeft aan in 2017 had je met mij afgesproken. Is 6 jaar geleden hea Ayman. Je hebt nog steeds haat en je koestert teveel wrok tegen mij. Ik schrok ook van je reactie dat je mijn handen vasthield, dat raakt mij wel. Klinkt heel vrouwonvriendelijk en narcistisch.
Ik doe dit werk sinds 2012 met plezier. Heb leuke en minder leuke tijden ervaren. Ik betaal niet voor niks ongeveer 700 euro per maand aan kinky. Ik vind onprofessioneel om mijn waardige klanten te dwingen voor recensies. Dat mogen ze zelf bepalen. Ja, heb mijn prijzen iets verlaagd want ze komen snel klaar van mijn pijptechniek en strakke vagina en anus. En zoveel geld heb ik ook niet nodig. Dus vond zonde 😊 Ik heb inmiddels ook nieuwe diensten en ik doe ontvangst
En die leeftijdscategorie heb ik ook weggehaald omdat ik inmiddels bijna 28 wordt, en het oogt ook vriendelijker. Blijkbaar mis je mij nog steeds anders zat je niet steeds te koekeloeren op mijn advertentie hihi. Ik wens je een fijne dag nog verder.
Ik kom op voor mijn mede wandelaar.

Klopt, liegen is haram, maar ik heb bijna alles al gedaan wat haram is.

Van de leeftijd kan ik het begrijpen, maar van de prijsverlaging niet, want je doet nu ook thuisontvangst en de kosten voor dat is hoger dan cardates. Je merkte dat het niet zo vlot liep, je kreeg minder klanten, je hebt daardoor de prijzen verlaagd. dat is slim van jou, want nu krijg je weer meer klanten en hoger inkomen.

Ja, ik mis je, De volgende keer zal ik je door de hele kamer ondersteboven neuken. Daarna kan je mij jouw diploma's en cv laten zien.
Sorry voor het storen, ik ken je niet maar ben gwn benieuwd wrm je 2 accounts gebruikt om te reageren?
Ze is haar mail of wachtwoord vergeten om in te loggen op die andere account, en dan doet ze slim hier en doet ze alsof ze iemand van langer dan half jaar geleden kan herinneren.
 
Dag Ayman,

Ik heb een groot allergie tegen leugens en onwaarheden.
Je mag zeggen wat je wilt en mij omlaag halen, ik heb toch mijn status. Kijk maar op sexjobs.nl sta altijd onder meest bekeken. Ik doe geen vluggertje meer. Ik liet vroeger klanten zelfs in half uur meerdere keren komen. Nu doe ik dat niet. Nu is 1 x komen in half uur en in 1 uur 2x. Bij speciale pakket mag onbeperkt. Dus heb een reëel bedrag gemaakt voor standaard normaal sex met alles condoom. Anaal en bare vraag ik wat hoger voor, en word ik er meest van geboekt. Ik heb ongeveer 10.000 nummers geblokt, en per dag blok ik rond 40 ! Ik moet mezelf helaas beschermen, alleen echte gentlemens krijgen toegang. Ik heb veel aangifte moeten doen. Personen zoals jou wens ik nimmer en nooit als klanten toe, het spijt me. Maar ik verander nu wel mijn toon. Ik verbied je om bij mij langs te komen. Ik weet dat veel heren hier mij niet leuk vinden omdat ik snel blok of dat ik bare alleen doe bij besneden heren, dat is hun volkomen goed recht. Ik begrijp hun emoties. Maar ik heb mijn grondige en medische redenen. Ik wens je een fijne dag nog verder.
 
Ik heb nooit een date met haar gehad, maar ik had haar paar weken geleden een bericht gestuurd. Ze antwoordde terug met of ik anaal, bare of normaal seks wilde. Ik zei dat ik PZC en NMC wilde, ze antwoordde niet meer terug. Ik denk dat ze de voorkeur geeft aan mannen die anaal en of NZC willen. Dat is wel sneller meer geld verdienen, 300-400 euro ipv 230 euro voor een uur.
 
Lol, je bent bijna 28 en je doet dit werk sinds 2012? Je verkoopt je lichaam sinds je 17e? Wordt het geen tijd om hulp te zoeken aangezien je Jan en alleman zonder condoom in al je gaten laat.

Als je zo doorgaat haal je de 30 niet. Op slachtofferwijzer.nl kan je hulp vinden. Werk je al sinds je 17e onder dwang van een pooier? Arme meid… ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurt.
 
Hmm heftig schokkend taalgebruik, ik denk heb jou ook paar keer geblokt. Toegang geweigerd. Die agressie van jou moet ergens vandaan komen. Ik vraag admin wel om jouw reactie te verwijderen. Ik wil het positief houden. Fijne avond
 
Hmm heftig schokkend taalgebruik, ik denk heb jou ook paar keer geblokt. Toegang geweigerd. Die agressie van jou moet ergens vandaan komen. Ik vraag admin wel om jouw reactie te verwijderen. Ik wil het positief houden. Fijne avond

Nou nou, probeer alleen maar te helpen. Ik heb nog nooit contact met jou opgenomen. Ik date geen dames die seks zonder condoom aanbieden, ben zuinig op mijn lichaam. Verder ben je mijn type niet maar wens jou mentale en fysieke gezondheid toe.

Ben er trouwens wel klaar mee dat als je niet lovend over een dame bent je account gelijk wordt geblokkeerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan