Plakplaatjes bij DvP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vinden jullie van plakplaatjes/tattoos bij DvP's?

  • Mooi

  • Lelijk

  • Opwindend

  • Maakt me geil

  • Doet me niets

  • Deze dames bezoek ik niet

  • Deze dames zoek ik juist op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Als ze gezet zijn door een goede tattoo artiest ( dus een mooi gezette en afgewerkte tattoo) vind ik het prachtig. Ga er niet naar opzoek maar vind het wel iets hebben een dame met een tattoo
 
Ik zou nooit vriendin willen met tattoos maar als hoeren het hebben vind ik het geil...staat lekker hoerig...liefst een ouderwetse trampstamp boven dr kont...mooi zicht bij doggy anal.
 
Hier hetzelfde. In het algemeen maken tattoo's een dame voor mij lelijker en minder aanttrekelijk. Mannen ook trouwens maar da's minder van belang :LOL:. En zeker als het knullige, slecht gezette of stompzinnige tattoo's zijn. Heb er zelf dan ook geen en dat zal zo blijven, vind het maar een droevig modeverschijnsel. Vind het ook altijd raar dat mensen zich blijkbaar zo graag willen onderscheiden en dat dan doen met tattoo's die de halve wereld ook al heeft. Als je het al doet, kies dan iets uit dat echt onderscheidend is zou ik zeggen.
Het maakt zelfs de mooiste vrouw onaantrekkelijk. Vaak wordt ter ondersteuning/ verdediging gezegd dat het betekenis dit, betekenis dat moet hebben. Ik heb ook dingen met een betekenis, maar die uitingen zitten niet op mijn vel, maar op een kledingstuk. Verschillende automerken, motormerken, de plaats waar ik woon of de evenementen die ik bezocht heb.
Het voordeel is dat je ze nog kunt wisselen ook, mocht je er op uitgekeken zijn of je op diverse manieren wenst te uiten op dezelfde dag.
Als het inderdaad als modeverschijnsel is te kenmerken, hoop ik dat we eens een punt naderen dat mensen het zat zijn om zich vol te laten prikken met inkt, echt gezond lijkt het me ook niet, als je weet hoe de huid eruit ziet vlak na zo'n sessie en het gegeven dat in de volle zon zitten een risico met zich meebrengt.
Ook schijnt bijna de helft van de mensen achteraf spijt te hebben, vanuit dat oogpunt zou je inderdaad kunnen spreken van een modeverschijnsel.
Als het gaat om het uitkiezen van een DvP is dat, na de prijs, één van de belangrijkste factoren om een dame niet te benaderen. Soms is op de foto's al te zien dat er het één en ander is aangebracht, zoals bijvoorbeeld Calis ink. en ene Tatum op SJ en soms meld de dame het woordelijk in de advertentie.
Helaas al meerdere malen een dame bezocht die toch bleek te zijn voorzien, op een plaats die niet zichtbaar was op de foto, soms zo'n aarsgewei, gelukkig nog nooit op haar intiemste lichaamsdeel.
Daarom is het een gemis dat SJ en Kinky niet zoals Redlights wat velden toevoegen waarbij aangegeven wordt of er plakplaatjes of piercings aanwezig zijn, want ook dat laatste is een afknapper.
 
Dames met plakplaatjes/tatoeages.
Wat vinden we er van?
Eerlijk gezegd vind ik de vraagstelling wat aan de denigrerende kant. En dan heb ik het uiteraard over de term 'plakplaatjes'. Was dat echt nodig?
Iedereen heeft natuurlijk het recht om zich beledigd te voelen, maar waarom zou je?
Niet direct beledigd, maar de term is wel denigrerend en als zodanig beledigend bedoeld. Volgens mij gewoon onnodig en dat mag ook gewoon gezegd worden.
 
Eerlijk gezegd vind ik de vraagstelling wat aan de denigrerende kant. En dan heb ik het uiteraard over de term 'plakplaatjes'. Was dat nu echt nodig?
Omgekeerd vraag ik me af waarom we ongevraagd naar die dingen die als kunst betiteld worden moeten kijken.
Als mensen die ze hebben laten aanbrengen verwachten louter positieve opmerkingen te krijgen, dan slaan ze de plank aardig mis. Sommigen weten dat en kiezen een plaats uit die doorgaans door kleding bedekt wordt.
Helaas zijn er diverse reclames waar je ze ook op je netvlies krijgt en soms zijn er acties van supermarkten die plakkertjes voor kinderen aanbieden. We moeten het niet als gewoon of maatschappelijk geaccepteerd gaan zien.
Ooit was het iets voor zeelieden en daarvoor iets voor vorsten en andere hooggeplaatsten.
 
Eerlijk gezegd vind ik de vraagstelling wat aan de denigrerende kant. En dan heb ik het uiteraard over de term 'plakplaatjes'. Was dat echt nodig?

Niet direct beledigd, maar de term is wel denigrerend en als zodanig beledigend bedoeld. Volgens mij gewoon onnodig en dat mag ook gewoon gezegd worden.
En moet je die term dan daarom niet gebruiken? Laat ik het dan zo zeggen: je kunt niet het recht claimen om niet beledigd te worden. Als iets niet gezegd mag worden omdat iemand zich er misschien wel door beledigd voelt is het eind zoek.
 
Dat is/ blijft niet beperkt tot dat onderwerp; we worden dagelijks beoordeeld op de keuzes die we maken, zoals kleding, haardracht, het interieur van ons huis of het merk en model auto dat we rijden.
 
Als we mensen al afwegen op het feit of ze tattoo's hebben , waar ben je dan mee bezig. Leven en laten leven

Dat klopt maar het gebeurt wel degelijk. Als mensen solliciteren worden ze vaak op basis van tattoo's niet aangenomen. Dat zullen ze niet altijd rechtstreeks zeggen maar het gebeurt wel degelijk. Het gaat dan natuurlijk niet over een kleine tattoo op de enkel maar om zichtbare tattoo's in bv gezicht of nek.
Nogmaals, het zou eigenlijk niet moeten kunnen maar het komt wel degelijk voor.
 
Dat is/ blijft niet beperkt tot dat onderwerp; we worden dagelijks beoordeeld op de keuzes die we maken, zoals kleding, haardracht, het interieur van ons huis of het merk en model auto dat we rijden.
Ja en ? Mag je dan niet je eigen goesting of aankoop doen , ik trek er me alleszins geen reet van aan wat een ander denkt van mij. Ieder moet zijn zin doen en in zijn eigen nest moeien
 
Dat iemand zich niets aantrekt wat betreft een gemaakte keuze en de gevolgen ervan is voor eigen rekening.
Maar zoals Spartacus al illustreert, anderen zullen er een mening over hebben.
Zeker als je zichtbaar zaken aan je lichaam hebt veranderd, maakt dat je de kans loopt voor bepaalde functies niet in aanmerking te komen. Er is nog zoiets als representativiteit en bepaalde bedrijfstakken waar zulke uitingen bepaaldelijk niet gewaardeerd worden.
Vergelijk het maar met bepaalde bijeenkomsten of uitspanningen die kledingvoorschriften kennen.
 
Dat iemand zich niets aantrekt wat betreft een gemaakte keuze en de gevolgen ervan is voor eigen rekening.
Maar zoals Spartacus al illustreert, anderen zullen er een mening over hebben.
Zeker als je zichtbaar zaken aan je lichaam hebt veranderd, maakt dat je de kans loopt voor bepaalde functies niet in aanmerking te komen. Er is nog zoiets als representativiteit en bepaalde bedrijfstakken waar zulke uitingen bepaaldelijk niet gewaardeerd worden.
Vergelijk het maar met bepaalde bijeenkomsten of uitspanningen die kledingvoorschriften kennen.
Ja en nogmaals ieder mag zijn mening hebben ,maar dan nog moet je er geen hol van aantrekken. Laat ieder doen wat hij wil dat zijn keuzes die je voor je eigen maakt heeft iemand anders niets mee te maken. Als iemand zich daar goed bij voelt waarom niet dan. Er zijn al azijnpissers genoeg tegenwoordig
 
Ja en nogmaals ieder mag zijn mening hebben ,maar dan nog moet je er geen hol van aantrekken. Laat ieder doen wat hij wil dat zijn keuzes die je voor je eigen maakt heeft iemand anders niets mee te maken. Als iemand zich daar goed bij voelt waarom niet dan. Er zijn al azijnpissers genoeg tegenwoordig

Teringtubbie zegt toch helemaal niet dat je niet je eigen mening mag hebben !
En je hoeft je eigen er ook niks van aan te trekken. Het enige punt is dat de eventuele gevolgen wel voor jezelf zijn maar dat zal jou hoogstwaarschijnlijk ook geen hol schelen 🤣
 
Teringtubbie zegt toch helemaal niet dat je niet je eigen mening mag hebben !
En je hoeft je eigen er ook niks van aan te trekken. Het enige punt is dat de eventuele gevolgen wel voor jezelf zijn maar dat zal jou hoogstwaarschijnlijk ook geen hol schelen 🤣
Nee idd, en wat voor gevolgen heb een goed betaalde job nooit enige problemen gehad om een job of iets dergelijks te vinden en ja heb ook wel tattoo/plakplaatjes of 10 op mijn lijf so wath
 
[QUOTE="Pforce, post: 163324, member: en ja heb ook wel tattoo/plakplaatjes of 10 op mijn lijf so wath
Gezien je felle reacties vermoedden we het laatste al.
[/QUOTE]
Heeft niets te maken met mijn "felle" reacties maar als je het niks of afschuwelijk vind zoek dan iemand anders keus genoeg en btw ik leef niet met oogkleppen op maar andere personen nog steeds denk
 
Voor mij is het een totaal plaatje.
Goed voorbeeld vind ik Nathalie Hardcore / Calisi Ink. Toen ze nog in de privéhuizen in Rotterdam werkte, had ze een paar tattoos, en vond ik haar erg aantrekkelijk. Nu ze onder zit, en zelfs de binnenkant van haar lippen (boven en onder) heeft laten tatoeëren, is ze alles behalve aantrekkelijk voor mij.
Dus een van de opties zou moeten wezen iets in de trant van "afhankelijk van de hoeveelheid / looks".....
 
En moet je die term dan daarom niet gebruiken? Laat ik het dan zo zeggen: je kunt niet het recht claimen om niet beledigd te worden. Als iets niet gezegd mag worden omdat iemand zich er misschien wel door beledigd voelt is het eind zoek.
De vraag was of het nodig was, niet of het wel of niet toegestaan moet worden. Jij hebt het over beledigd worden, niet ik. Daar zal ik dus verder niet op reageren. Het ís denigrerend, en als zodanig onnodig provocerend op een forum waar gezien de regels van gebruik respectvol met elkaar omgegaan dient te worden.
Je vindt van zaken wat je er van vindt, maar je kunt dat ook beschaafd formuleren. Als jij vind dat je mag zeggen wat je wilt hoe je dat wilt, dan hoort daar ook bij dat je accepteert dat iemand anders daar een andere mening over heeft. En ook daar kun je dan vervolgens op een normale manier over communiceren, want net zo goed als het recht om niet beledigd te worden kan je ook het recht om je niet verontwaardigd te voelen niet claimen.
 
De vraag was of het nodig was, niet of het wel of niet toegestaan moet worden. Jij hebt het over beledigd worden, niet ik. Daar zal ik dus verder niet op reageren. Het ís denigrerend, en als zodanig onnodig provocerend op een forum waar gezien de regels van gebruik respectvol met elkaar omgegaan dient te worden.
Je vindt van zaken wat je er van vindt, maar je kunt dat ook beschaafd formuleren. Als jij vind dat je mag zeggen wat je wilt hoe je dat wilt, dan hoort daar ook bij dat je accepteert dat iemand anders daar een andere mening over heeft. En ook daar kun je dan vervolgens op een normale manier over communiceren, want net zo goed als het recht om niet beledigd te worden kan je ook het recht om je niet verontwaardigd te voelen niet claimen.
De vraag of het nodig was is een beetje onzinnig. Jij vindt het misschien onnodig, maar ja: nou en? En wat betreft het beledigd voelen, dat refereert natuurlijk aan het woord denigrerend. Had ik dan moeten zeggen: " je kunt niet het recht claimen dat er niet denigrerend over je gedaan wordt"? Ook goed, betekent niet iets heel anders. En hoezo claim ik het recht om me niet verontwaardigd te voelen? Hoe kom je er trouwens überhaupt bij dat ik me verontwaardigd zou voelen?
 
Ben het met je eens.
Hoop dat je gelijk krijgt wb. dat het ook weer over gaat.
Misschien is het al over, maar zien we dat niet omdat die eenmaal gezette tatoeages nou eenmaal blijven zitten.
Het is niet als smalle of wijde broekspijpen, of een matje dat de kapper voor je kan wegknippen... dit "matje" heb je voor de rest van je leven. 😐
 
Terug
Bovenaan Onderaan