Plakplaatjes bij DvP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vinden jullie van plakplaatjes/tattoos bij DvP's?

  • Mooi

  • Lelijk

  • Opwindend

  • Maakt me geil

  • Doet me niets

  • Deze dames bezoek ik niet

  • Deze dames zoek ik juist op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik vind het wel iets hebben. Als ze inderdaad mooi gezet zijn en iets voorstellen. Soms een leuk onderwerp om het ijs te breken, want heb er zelf ook staan. En als er en zijn met een bepaalde betekenis hun is het leuk het verhaal te horen. Het is mij wel opgevallen dat er medusa regelmatig voorkomt bij de dames.
 
Ik kan mij in geen van de opties boven vinden.
In algemeen ben ik er geen voorstander van en hoe groter de tatoeage hoe lelijker en voor mij vervolgens ook afstotender.
Soms kan ik een kleine tatoeage op de juiste plek en met een goed uitgevoerd, origineel motief wel waarderen. Maar een dusdanig smaakvol inzet van tatoo's zie ik helaas maar zelden.
In het algemeen vind ik het een overvloedig modeverschijnsel.
 
Ik kom om te neuken. Tot nu toe heeft een tatoeage nog geen invloed op de prestatie van de dame gehad.

Waren alle tats mooi? Nee. Zijn vele tats eenheidsworst? Ja. Moet ik ze mooi vinden? Nee.

Wat me altijd opvalt: iedereen wil met zijn tat iets vertellen, maar dan moeten ze altijd een hoop opschrijven. En laat ons wel wezen: de diepere betekenis van een plaatje kan je alleen maar gissen. Dat ga ik bij een DVP niet doen. Als ze zeven plaatjes op haar arm heeft, die voor haar iets betekenen - prima. Maar ik heb er niets aan. Als ik er ben, dan wil ik haar mond, tieten, kut en kont.

Maar dit is weer zo'n vraag, waar je alle kanten mee op kunt. De een ziet het zus, de ander ziet het zo.
 
Ik kan mij in geen van de opties boven vinden.
In algemeen ben ik er geen voorstander van en hoe groter de tatoeage hoe lelijker en voor mij vervolgens ook afstotender.
Soms kan ik een kleine tatoeage op de juiste plek en met een goed uitgevoerd, origineel motief wel waarderen. Maar een dusdanig smaakvol inzet van tatoo's zie ik helaas maar zelden.
In het algemeen vind ik het een overvloedig modeverschijnsel.
Hier hetzelfde. In het algemeen maken tattoo's een dame voor mij lelijker en minder aanttrekelijk. Mannen ook trouwens maar da's minder van belang :LOL:. En zeker als het knullige, slecht gezette of stompzinnige tattoo's zijn. Heb er zelf dan ook geen en dat zal zo blijven, vind het maar een droevig modeverschijnsel. Vind het ook altijd raar dat mensen zich blijkbaar zo graag willen onderscheiden en dat dan doen met tattoo's die de halve wereld ook al heeft. Als je het al doet, kies dan iets uit dat echt onderscheidend is zou ik zeggen.
 
Een mooie dame met verzorgde tatoeages vind ik helemaal het einde! En dus niet, zoals @DirtyOlman echt hilarisch omschrijft, een toiletdeur...maar de goed verzorgde, vaak doordachte tatoeages (gemaakt door tattoo artists, niet door Henkie Penkie) vind ik gaaf.
En ja, in vele gevallen vind ik het ook geil inderdaad. Zet 2 mooie dames naast elkaar die aan mijn wensen voldoen, maar de 1 is nét ff iets minder knap maar met mooie tattoos...dan heeft zij m'n voorkeur.

Daarom is dit ook een van mijn favoriete topics:

 
Als ik me van een paar jaar geleden nog de goeie ouwe tijd bij clubs als Golden Time en dergelijke in herinnering breng, dan vond ik het toch altijd een verademing als er één tussen liep die niet helemaal onder de plakplaatjes zat. Dat was echt een kleine minderheid.
 
Zelf géén. In het algemeen: als iets mode wordt, word ik so wie so kriegelig - en vervolgens zeer weigerachtig.

Sta tamelijk onverschillig ten aanzien van beïnkte dames. Ik kijk allereerst naar het gezicht - en afgezien van (onder anderen) Maori-vrouwen en sommige Berberdames: de aangezichten van de ons lokkende dames zijn meestal - hoewel vaak te zwaar geplamuurd en met opgespoten lippen (wat ik veel afschrikwekkender vind) - afbeeldingsvrij.

Maar ik zou verheugd opkijken bij het bespeuren van een dame met deze kleingehouden tatoeage: I Hate Tattoos.
 
Als het door een goede tattoo artist is gedaan en er eenheid in zit, dan vind ik het erg mooi. Als het wat random plaatjes van nogal wisselende kwaliteit zijn, dan stukken minder. Die hebben dan stuk voor stuk mogelijk veel betekenis voor de dame zelf. Ik heb daar weleens met een dame over gesproken en dat waren toen erg mooie en ook emotionele verhalen, dus ik snap het wel, maar zonder die verhalen te kennen ziet dat er niet altijd even prachtig uit. Boeit me eigenlijk verder niks of je wel of geen plaatjes hebt. Hoe je bent als persoon is wat voor mij werkelijk telt.
 
Ik heb eigenlijk niets met tattoo's, maar bij sommige dames vind ik het wel erg mooi. Ligt er ook een beetje aan hoe/waar ze gezet zijn.
Ga niet speciaal naar een dame omdat ze tattoo's heeft, maar zal er ook zeker niet weg blijven omdat ze tattoo's heeft.
Een beetje neutraal dus eigenlijk hierin.
 
Plakplaatjes? Verschrikkelijke term om te bezigen, alsof het weer afwasbaar is ofzo.

Tatoeages kan ik vaak wel mooi of zelfs opwindend vinden. De voorwaarde is wel originaliteit en kwaliteit van de tatoeages. Dames die echt veel tatoeages hebben zoek ik op z'n tijd dan ook bewust op.
Echter kunnen tatoeages ook een afknapper zijn. Dat is vaak wanneer ze duidelijk slechte kwaliteit zijn of bijvoorbeeld iets dat duidelijk in een opwelling uit het voorbeeldenboek van een matige shop is gekozen. Tijd voor een goede cover up tattoo denk ik dan.

Omdat tatoeages (en andere aanpassingen) zo veel voorkomend zijn inmiddels, wordt ik eigenlijk ook altijd wel enthousiast van het andere uiterste: een dame die nog volledig puur natuur is, zonder plastische chirurgie en geen tatoeages.
 
heb er niets mee..
zitten ze erop ,so be it..word er verder niet warm of koud van..
dat tegenwoordig tattoos best grenzen aan een kunstwerk vind ik wel een dingetje..dwz de moeite en uitvoering die men er in steekt
vriendin van me (een ,niet mijn) heeft een sleeve vanaf haar linker delt tot aan haar horlogeband..
het detail en kleur daarin lijkt bijna wel geairbrushed..daar is ze meerdere keren voor teruggeweest en dat kost best veel centjes
wat je vooral bij de jongere Oost Europese dvp's ziet is doorgaans van minder kwaliteit..ook dikwijls minder een 'eenheid'
paar regels text hier,plaatje daar..en bij lange zoveel detail niet..
maar ik zie een dame liever zonder tattoo's of piercings..maar het is wat het is..
heb ook vroeger wel eens meegehad dat sommige pooiers hun naam of kenmerk op een dame lieten zetten?

heb er zelf geen, gaat niet gebeuren ook..
dat spul vervaagd ,en eenmaal gezet..dan staat het er ..weglaseren is een bende ..dus laat maar lekker zitten
 
Zelf word ik niet echt warm of koud van tatoeages. Zolang ze door een goede tatoeëerder zijn gezet kan ik ze altijd wel waarderen, maar hebben verder geen toegevoegd waarde om een dame wel of niet te bezoeken.

Groter dan sleeves heb ik ook nog niet meegemaakt bij dames die ik bezocht heb. Wat waarschijnlijk weer komt doordat in mijn beleving, dames met veel tatoeages of grotere (kunst)werken vaak ook andere aanpassing aan hun lichaam hebben laten doen. Dat tweede is dan weer totaal niet mijn ding en sla ik over.
 
Ik vind ze een enorme afknapper. Ik heb geen oordeel over tatoeages, maar ik kan het niet helpen dat ik ze extreem onaantrekkelijk vind, het is gewoon een kwestie van smaak.
 
Maakt mij niet uit, 't gaat mij vnl om de vrouwelijke vormen, of daar nu plaatjes opgeplakt zijn boeit me niet zo. Verder moet de service goed zijn uiteraard.
 
Probleem wat ik heb met de meeste tattoos is dat ze er inderdaad uitzien als goedkope plakplaatjes..
Komt voor een deel ook omdat een boel mensen vergeten dat een tattoo ook onderhoud nodig heeft; naar mate je huid vernieuwd vervaagt de tekening vaak.

Als iemand echt een uniek stukje op zijn/haar/hun vel laat zetten en dat ook goed bij houdt, kan het wel mooi zijn.

Ken ook genoeg mensen die tattoos zetten als herinnering aan iets persoonlijks - dat kan ik dan wel begrijpen. Ook al is het dan zo iets standaard als de traditionele scheepsvaarders tattoo met de namen van vrouw en kinders, het is dan toch een manier om iets van emotionele waarde tastbaar maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan