Plakplaatjes bij DvP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vinden jullie van plakplaatjes/tattoos bij DvP's?

  • Mooi

  • Lelijk

  • Opwindend

  • Maakt me geil

  • Doet me niets

  • Deze dames bezoek ik niet

  • Deze dames zoek ik juist op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Misschien is het al over, maar zien we dat niet omdat die eenmaal gezette tatoeages nou eenmaal blijven zitten.
Het is niet als smalle of wijde broekspijpen, of een matje dat de kapper voor je kan wegknippen... dit "matje" heb je voor de rest van je leven. 😐
Alleen zit er nog steeds op elke hoek van de stad een tatoeage studio. Als zij geen klandizie meer hadden zouden ze dicht maken.
 
De vraag was of het nodig was, niet of het wel of niet toegestaan moet worden. Jij hebt het over beledigd worden, niet ik. Daar zal ik dus verder niet op reageren. Het ís denigrerend, en als zodanig onnodig provocerend op een forum waar gezien de regels van gebruik respectvol met elkaar omgegaan dient te worden.
Je vindt van zaken wat je er van vindt, maar je kunt dat ook beschaafd formuleren. Als jij vind dat je mag zeggen wat je wilt hoe je dat wilt, dan hoort daar ook bij dat je accepteert dat iemand anders daar een andere mening over heeft. En ook daar kun je dan vervolgens op een normale manier over communiceren, want net zo goed als het recht om niet beledigd te worden kan je ook het recht om je niet verontwaardigd te voelen niet claimen.
Dit gaat gewoon nergens over, waar maak jij je nou eigenlijk druk om.Zeg dat liever dan deze ….
 
De vraag of het nodig was is een beetje onzinnig. Jij vindt het misschien onnodig, maar ja: nou en? En wat betreft het beledigd voelen, dat refereert natuurlijk aan het woord denigrerend. Had ik dan moeten zeggen: " je kunt niet het recht claimen dat er niet denigrerend over je gedaan wordt"? Ook goed, betekent niet iets heel anders. En hoezo claim ik het recht om me niet verontwaardigd te voelen? Hoe kom je er trouwens überhaupt bij dat ik me verontwaardigd zou voelen?
Waarom reageer je hier überhaupt op, 2 kibbelende mannetjes. Dit is te pietluttig 😁 de term plakplaatjes is volgens mij wel ok , ik heb er zelf ook en voel me totaal niet aangesproken want de persoonlijke betekenis ervan ken ik alleen en niemand anders. Plakplaatjes klinkt gewoon grappig en redelijk onschuldig
 
Alleen zit er nog steeds op elke hoek van de stad een tatoeage studio. Als zij geen klandizie meer hadden zouden ze dicht maken.
Er komt een punt dat de ommekeer ingezet wordt.
Als de stelregel dat kinderen zich tegen hun ouders afzetten inderdaad een waarheid is, zal de volgende generatie zich misschien juist niet laten volprikken, als hun ouder(s) dat wel hebben gedaan.
 
Ik vind het jammer dat het bijna onmogelijk is om een dvp te vinden zonder tattoeages. Ik vind ze echt niet mooi en vaak vind ik ze een mooi lichaam ook 'ontsieren'. Dvps om deze reden niet bezoeken is geen optie, want bijna allemaal hebben ze er wel eentje. Ik kijk vooral naar hoe groot ze zijn, waar ze zich bevinden en of ik 'er doorheen kan kijken'.

Dat werkt als volgt: een grote tattoo op het onderbeen is geen ramp, daar heb ik immers toch amper m'n blik op. Had de grote tattoo evenwel op haar borstkas gestaan, had ik dat vreselijk gevonden. Je wordt er dan de hele tijd mee geconfronteerd. Plus dat ik borsten heel mooi vind en daar mag niets aan afgedaan worden. Een tattoo op de schouder is 'doorheen te kijken', zeker als ze wat langer haar heeft. Een tattoo over haar hele rug weer niet. En zo blijft het schipperen...
 
Tijdje terug een DVP bezocht die ineens een tattoo op haar kont had laten zetten, jammer want ze had zo'n mooie kont...
Zelf vond ze het wel mooi.
 
Nu misschien wel.
Ruim vijftig procent van de mensen heeft achteraf spijt van het laten zetten.
Dat heb je met elke mode.
De kleding van voor 10 jaar wil nu ook geen modieuze, jonge vrouw meer dragen.
De tatoo's zijn ook maar een mode.
Alleen kan je die achteraf niet in de second hand winkel of de kledinginzameling geven.
 
Ik vind tattoos juist geil bij dvp....zou nooit een partner willen met tattoos want is eigenlijk spuuglelijk maar bij dvp vind ik het geil omdat het ook iets dommig heeft en dat is ook geil....overjaarse aarsgewei ook geil.....heerlijk hard in doggystyle neuken....liefst anaal....
Je vindt het "lekker hoerig" dus?
 
Bij sommige dvp's werkt dat heel goed: plakplaatjes. Als ze erg goed haar best heeft gedaan mag ze van mij een plakplaatje uitzoeken uit mijn grote stickerboek. Vooral eenhoorns en dolfijnen vinden ze leuk.
 
Ik vind de dames er tegenwoordig niet mooier op worden alles wordt verbouwd en vol met die lelijke huid schilderijen, ik hou meer van natuurlijke
schoonheden elegant en met klasse , zonder al die verminkingen,het oogt goedkoop en ordinair. Maar ieder zijn ding
Ze overdrijven vaak ook. Ook met de lippen (boven), botox en zo...
 
Geen DvP, maar dit omschrijft aardig wat de perceptie van de maatschappij is aangaande de plakplaatjes...


 
Ik vind tattoos bij donkere personen vaak wel aantrekkelijk terwijl bij blanke personen niet. DVP's zijn hierop geen uitzondering.
Een mooi gezette tattoo vind ik wel mooi zolang het maar niet te klein en of er veel verschillende tattoo's bij elkaar zichtbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan