Plakplaatjes bij DvP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vinden jullie van plakplaatjes/tattoos bij DvP's?

  • Mooi

  • Lelijk

  • Opwindend

  • Maakt me geil

  • Doet me niets

  • Deze dames bezoek ik niet

  • Deze dames zoek ik juist op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
je kunt ook bewust zulke foto's zoeken ;)

\
Schermafbeelding-2021-08-14-om-17.08.08-1024x607.jpg


c72e9984a7_0.jpg


en maar weer door
 
Bij ongelijk krijg je zulke antwoorden ;) maar inderdaad terug naar topic


Bij gelijk zal je bedoelen. Dat jij het niet DUIDELIJK ziet is een feit. Maar het is een FEIT dat ie WEL zichtbaar is.


Ik citeer:
beleidsmakers of andere mensen in hoge posities die zichtbare tatoeages

Nu kan je op allerlei manieren kinderachtig gaan reageren...
fijne dag verder
 
Oef, deze is wel erg mooi! De dame zelf ook trouwens

Of ik een getatooeerde dame mooi vind hangt af van de dame, en de tatoo
Bij de ene vind ik een enkele mooier, een ander kan er meer hebben.


Op blanke huid vind ik het niks, maar op (licht) getinte dames vind ik het wel mooi. Bij getinte dames lijkt het meer in het lichaam te vervloeien, terwijl ik het bij blanke huid een "plakplaatje" vind lijken

Als toevoeging hierop, vind ik een tattoo zonder kleur, of met weinig verschillende kleuren ook mooier. Dat "kunstwerk" hier in het topic vind ik oke, maar niet op een lichaam. (te groot, teveel kleur)
 
En wat zou dat zeggen over die mensen? Dat ze tattoos mooi vinden en lekker doen met hun lichaam wat ze willen? Ik denk dat de helft van de mensen die ik ken een tattoo hebben en dat zijn er van alle lagen van de bevolking.
Mensen beoordelen of in een vakje stoppen omdat ze een tattoo hebben is dom.
Je kan het niet mooi vinden en dat is prima maar daarom insinueren dat iemand met tattoos zus of zo is is dom
Dit in elk geval wel:
 
het zegt vaak iets, over het soort werk wat ze doen, omdat het bij veel banen not done is, om zichtbare tattoos te hebben.
Zo zijn er nog wat zaken die meespelen:
 
Sommige plakplaatjes kunne mooi zijn maar het moet niet te extreem zijn. Als ze bijv. helemaal vol zit sla ik over en plakplaatjes op kont/tieten vind ik helemaal niks. Hou op die vlakken meer van een leeg canvas zodat je tog beter die mooie vrouwlijke vormen kan aanschouwen.
 
Bij de meeste donkere dames (die bezoek ik hoofdzakelijk) vind ik een tattoo best aantrekkelijk. Er zitten vaak persoonlijke verhalen aan vast en wanneer je wat interesse toont, heb je al direct het ijs gebroken. Daarbij vind ik tattoos op een donkere huid vaak mooi.
Een van mijn favo's heeft een enorme tattoo op haar rechter bovenbeen en heup. Mooi plaatje dat haar goed staat.
 
IK vind tattoo´s best wel leuk. Als je zelf 1 of meerdere tattoo´s hebt heb je meteen een gepreksonderwerp 😁.

Waar ik niet zo fan van ben is als ze tattoo´s op hun handen,hals of op hun gezicht hebben.

Wat er soms ook jammer is, is als ze slecht gezette tattoo´s hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan