Plakplaatjes bij DvP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vinden jullie van plakplaatjes/tattoos bij DvP's?

• Mooi

• Lelijk

• Opwindend

• Maakt me geil

• Doet me niets

• Deze dames bezoek ik niet

• Deze dames zoek ik juist op

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik zie nog geen topic over tattoos terwijl ik zelf merk dat het intussen een nieuw criterium is geworden in het zoekproces. Ik ben namelijk zelf niet zo van de tattoos en vind die grote plakkaten op een mooi vrouwenlichaam ook een afknapper. Een enkele kleine geraffineerde tattoo kan een toevoeging zijn maar niet te veel en te groot.
Het aantal dames dat vol getatoeëerd is neemt toe is mijn indruk.

Benieuwd hoe anderen hierin staan.

Toevallig dat je dit topic start! Ik zat daar namelijk laatst zelf ook over na te denken. Ik heb tattoos altijd best kunnen waarderen, mits mooi gezet. Maar de laatste tijd merk ik bij mezelf dat ik tattoo-moe begin te worden. Precies wat je zegt: "Het aantal dames dat vol getatoeëerd is neemt toe is mijn indruk."
Bijna alle vrouwen hebben wel iets op hun lijf staan (heren overigens ook). Eerst was het nog gaaf om te zien, omdat het meer uitzonderlijk was. Toen was ik ook meer nieuwsgierig en vroeg ik diegene er naar. Want er zit altijd wel een verhaaltje achter.
Nu iedereen het heeft, is het minder speciaal. Vooral van een afstandje ziet het er niet perse mooi uit. Soms denk ik dan schouderophalend (jammer genoeg): "O weer iemand met 'van die vlekken' op z'n lijf, zonde!".
Sinds een tijdje merk ik daarom dat ik meer naar vrouwen kijk die puur natuur zijn. En dat inderdaad ook meeneem als criterium in het zoekproces, zoals je aanhaalt. Maar dat is nog best lastig hahaha. Puur natuur dames zijn er steeds minder en soms zijn tattoos weggewerkt op foto's.

Laatst bewerkt:
Hangt echt af van de kwaliteit en de plaats. Ik vind tatoos die de vormen accentueren en verbeteren zonder te overdrijven echt wel mooi en soms zelfs mega geil.

Maar trop is trop. Enkel 1 sleeve, kan heel mooi zijn. Een tattoo die de borsten of kont mooi accentueert ja dat is dan mega geil.

Iemand die zijn kind heeft laten kribbelen... of zo vol staat zonder vorm en logica gewoon steeds terug een tattoo zet om er een te zetten. Of nog erger ze heeft laten bedekken met een groot zwart vlak... die dingen zijn geen meerwaarde natuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan