Plakplaatjes bij DvP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vinden jullie van plakplaatjes/tattoos bij DvP's?

  • Mooi

  • Lelijk

  • Opwindend

  • Maakt me geil

  • Doet me niets

  • Deze dames bezoek ik niet

  • Deze dames zoek ik juist op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Een van mijn favo's heeft een enorme tattoo op haar rechter bovenbeen en heup. Mooi plaatje dat haar goed staat.
Vanmiddag nog een wandeling gemaakt rond de wallen. Weinig vrouwen aanwezig en die er wel waren hadden ze zichtbaar zitten. Zelfs al had ik zin gehad om een dame te bezoeken, had ik die overgeslagen.
 
Dat is 'm nu juist, of het nu mooi gezet is of niet, ik vind het al vervelend als ik er naar moet kijken.
Het punt is al bijna bereikt dat mensen ze laten weghalen en -hopelijk- dat sommigen er niet meer aan beginnen.
 
Dat is 'm nu juist, of het nu mooi gezet is of niet, ik vind het al vervelend als ik er naar moet kijken.
Het punt is al bijna bereikt dat mensen ze laten weghalen en -hopelijk- dat sommigen er niet meer aan beginnen.
Ik heb zef 2 tatoeages die samen lopen in 1 grote. Een tattoo kan een persoonlijke reden hebben. Bv van mij was dat ter na gedachtenis van mijn overleden moeder. En de 2 de was om het nog meer aftewerken.

De betekenis van een tattoo is ook enorm veranderd. Vroeger werd een tattoo meer als rebels gezien en crimineel. Maar de dag van vandaag is dat meer zelf expresie er zitten daar ook echte kunstenaars tussen.
 
Bij tribals en aarsgeweien betwijfel ik dat.

Ik heb kleding met daarop mijn favoriete artiesten, motormerk en automerken. Voordeel daarvan is dat er nog gewisseld kan worden ook.
Zo kan ik me uiten zonder getekend te zijn voor het leven.
Bij donkere vrouwen zul je niet vaak van die standaard tribals os aarsgeweien aantreffen. Ze kiezen vaak iets persoonlijks met een een heel verhaal achter. In ieder geval de dames die ik bezoek.
 
Ik heb zef 2 tatoeages die samen lopen in 1 grote. Een tattoo kan een persoonlijke reden hebben. Bv van mij was dat ter na gedachtenis van mijn overleden moeder. En de 2 de was om het nog meer aftewerken.

De betekenis van een tattoo is ook enorm veranderd. Vroeger werd een tattoo meer als rebels gezien en crimineel. Maar de dag van vandaag is dat meer zelf expresie er zitten daar ook echte kunstenaars tussen.
Op zich zou een sieraad, zoals een ketting armband of horloge net zo goed een betekenis kunnen hebben en dat is op zichzelf al tastbaar....
 
Bij donkere vrouwen zul je niet vaak van die standaard tribals os aarsgeweien aantreffen. Ze kiezen vaak iets persoonlijks met een een heel verhaal achter. In ieder geval de dames die ik bezoek.
Een gitarist was ooit eens te zien in een praatprogramma.
Op zeker moment zei hij dat hij zijn kleinzoon bij zich droeg.
Maar wat je zou verwachten, was het nu juist niet, hij had een foto laten afdrukken op een kledingstuk.
Zo kan het dus ook.
 
Op zich zou een sieraad, zoals een ketting armband of horloge net zo goed een betekenis kunnen hebben en dat is op zichzelf al tastbaar....
Dat heb ik ook. Maar een tattoo is voor de rest van je leven. Een ketting armband of horloge kan kapot gaan of veloren gaan.

Ik heb bij dvps en andere vrouwen al veel mooie tattoo´s gezien en ook mindere. Het kan ook bij iemand passen. Ik ben zelf altijd benieuwd naar de dvp haar tattoo´s 😁 zo als gezegt er kan een betekenis achter zitten, een verhaal, herinnering. Het spiegeld soms ook iemand zijn persoonlijkheid terug.

Als iemand die van tattoo´s houd vraag ik mij soms af waarom sommige mensen haten waarom andere mensen het haten dat andere mensen tattoo´s hebben.
 
Als iemand die van tattoo´s houd vraag ik mij soms af waarom sommige mensen haten waarom andere mensen het haten dat andere mensen tattoo´s hebben.
Haten is niet het woord dat ik zou gebruiken; het detoneert.
Het is net zoals met een aantal artiesten in de muziek, er zijn er die ik absoluut niet kan verdragen en als de mogelijkheid er is, gaat de knop om.
Aders gezegd: ik hoef er niet mee geconfronteerd te worden.
 
Haten is niet het woord dat ik zou gebruiken; het detoneert.
Het is net zoals met een aantal artiesten in de muziek, er zijn er die ik absoluut niet kan verdragen en als de mogelijkheid er is, gaat de knop om.
Aders gezegd: ik hoef er niet mee geconfronteerd te worden.
Volgens mij zegt dit meer over jouw afkeer van tattoo's.
 
... er kan een betekenis achter zitten, een verhaal, herinnering.
Op zich prima, alleen zijn in de meeste gevallen de gedachtekronkels dusdanig complex dat het niet meteen duidelijk wat diegene met het plaatje wil zeggen.

Ik kreeg een keer een heel uitleg van iemand (geen DVP) over de betekenis van een tatoeage. Daar was ik dus nooit op gekomen. En eerlijk gezegd is het me in het algemeen al om het even, en bij een DVP kom ik voor de seks en niet haar levensverhaal.
 
ik bezoek alleen dames zonder opzichtige plakplaatjes, inkt, tatouages, ijzerwerk en ook zonder plastic en implantaten. Subtiel kan ik waarderen. Maar je bent mooi zoals je bent en je bent mooi zoals je door je moeder op de wereld bent gezet, ga het nou niet zelf verprutsen.
 
ik bezoek alleen dames zonder opzichtige plakplaatjes, inkt, tatouages, ijzerwerk en ook zonder plastic en implantaten. Subtiel kan ik waarderen. Maar je bent mooi zoals je bent en je bent mooi zoals je door je moeder op de wereld bent gezet, ga het nou niet zelf verprutsen.
Daarom vind ik het een gemis dat er buiten Redlights, geen specifieke info te lezen is.
Een enkele DvP is zelfs trots op het feit dat ze een piercing in haar intieme orgaan heeft en schrijft dat in haar advertentie. Het voordeel daarvan is dat je die dan meteen kunt wegstrepen; alles beter dan ter plaatse ontdekken dat ze een verrassing heeft.
 
ik bezoek alleen dames zonder opzichtige plakplaatjes, inkt, tatouages, ijzerwerk en ook zonder plastic en implantaten. Subtiel kan ik waarderen. Maar je bent mooi zoals je bent en je bent mooi zoals je door je moeder op de wereld bent gezet, ga het nou niet zelf verprutsen.
Dus geen kapsel aanmeten, schmink, leuke kleren, …

Bon ik snap wel wat je wil zeggen hoor maar tattoos zijn gewoon een vorm van expressie en mooi maken. Natuurlijk je goed recht om dat niet mooi te vinden.
 
Op zich prima, alleen zijn in de meeste gevallen de gedachtekronkels dusdanig complex dat het niet meteen duidelijk wat diegene met het plaatje wil zeggen.

Ik kreeg een keer een heel uitleg van iemand (geen DVP) over de betekenis van een tatoeage. Daar was ik dus nooit op gekomen. En eerlijk gezegd is het me in het algemeen al om het even, en bij een DVP kom ik voor de seks en niet haar levensverhaal.
Dat is ieder voor zich. Meestal als je niet achter de tattoo vraagd gaat er niemand er iets over vetellen.
 
Daarom vind ik het een gemis dat er buiten Redlights, geen specifieke info te lezen is.
Een enkele DvP is zelfs trots op het feit dat ze een piercing in haar intieme orgaan heeft en schrijft dat in haar advertentie. Het voordeel daarvan is dat je die dan meteen kunt wegstrepen; alles beter dan ter plaatse ontdekken dat ze een verrassing heeft.
Tuurlijk zijn ze trots op hun tattoo´s en piercings waar en hoe veel ze er ook hebben. We betalen er ook genoeg voor.

De ene persoon zet tattoo´s en piercings en de andere koop horloges,sieraden,etc
 
Tuurlijk zijn ze trots op hun tattoo´s en piercings waar en hoe veel ze er ook hebben. We betalen er ook genoeg voor.

De ene persoon zet tattoo´s en piercings en de andere koop horloges,sieraden,etc
Qua piercings weet ik het niet, maar over plakplaatjes is wel eens gezegd dat 50% achteraf spijt heeft het te laten doen.
Dat mag een fors getal genoemd worden.
 
Veel breder; er zijn dingen die ik liever niet hoor of zie.
Als iemand zich vol wil laten prikken hoef ik dat niet te zien en het gejengel van sommige zangers hoef ik niet aan te horen.
Dat is je goed recht maar probeer je niet teveel te laten leiden door de negatieven zaken en je meer te richten op de positieve zaken. Oftewel, je kunt je laten leiden door het gejengel bijvoorbeeld Suzan en Freek of genieten van de muziek van Anouk.
 
Bezocht ooit een dvp die volstond met tattoos, niet mijn smaak maar de enige aanwezige met mijn voorkeurs lichaamstype. Besloten maar door de tattoos heen te kijken. Gaan we doggy doen, zit ik ineens naar de naam van haar vriendje te kijken, in sierlijke grote letters boven haar aars geschreven. 🤦‍♂️

Na de daad had ze het over haar vriend, dus ik zei: "oh, je bedoelt ....?" Toen trok ze helemaal wit weg en dacht dat ik haar vriend kende. Was ze vergeten dat die naam boven haar reet stond! 😂
 
Daarmee heeft ze dus ook een basisregel genegeerd: nooit de naam van je geliefde in je vel laten prikken.

Sowieso is het op je rug aanbrengen nog iets wat minder te volgen is; je ziet het als drager immers zelf doorgaans niet en, gezien het klimaat in ons land, een groot deel van het jaar ziet een ander het net zo min.
Dat laatste is dan ook een van de weinige voordelen van de winter die ik kan bedenken; de kleding bedekt het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan