Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe Roemeense Roxanna die vroeger op 1a zat.zijn er dames dan in de Doublet die anaal doen?
Van wat ik begrepen heeft zijn dat er niet veel, en die het doen zijn de latina oma's
En al een paar jaar weg is.De Roemeense Roxanna die vroeger op 1a zat.
Klopt, ik wandel ook al een tijdje niet meer. Sinds mn scheiding 6.5 jaar geleden.En al een paar jaar weg is.
Dit in elk geval wel:En wat zou dat zeggen over die mensen? Dat ze tattoos mooi vinden en lekker doen met hun lichaam wat ze willen? Ik denk dat de helft van de mensen die ik ken een tattoo hebben en dat zijn er van alle lagen van de bevolking.
Mensen beoordelen of in een vakje stoppen omdat ze een tattoo hebben is dom.
Je kan het niet mooi vinden en dat is prima maar daarom insinueren dat iemand met tattoos zus of zo is is dom
Zo zijn er nog wat zaken die meespelen:het zegt vaak iets, over het soort werk wat ze doen, omdat het bij veel banen not done is, om zichtbare tattoos te hebben.
Zoiets? :Volgens mij is dat juist het enige wat je kunt zeggen. Is aangetoond in diverse studies dat mensen met tattoos gemiddeld een lagere intelligentie hebben.
hoe dom kan je zijn.Zoiets? :
Insta-model blind na oogbol-tatoeage
De 25-jarige Aleksandra Sadowska wilde haar oogbollen zwart laten tatoeëren om op haar favoriete rapper te lijken, maar de tatoeëerder zou de verkeerde inkt hebben gebruikt.
https://www.telegraaf.nl/video/837425236/insta-model-blind-na-oogbol-tatoeage
En wat zegt het dan over het "soort" werk dat ze doen?het zegt vaak iets, over het soort werk wat ze doen, omdat het bij veel banen not done is, om zichtbare tattoos te hebben.
Iedereen heeft een functie in het leven - en al is het maar om als slecht voorbeeld te dienen!Insta-model blind na oogbol-tatoeage
Bij tribals en aarsgeweien betwijfel ik dat.Er zitten vaak persoonlijke verhalen aan vast