Sophia, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Panda14

Newbie
6
18/02/24
6
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-sophia-10.html


Gisteren afgesproken per sms. De deur ging open en daar stond... niet Sophia, maar een andere dame, met heel wat tatoeages, die zich voorstelde als Beatriz (en die met een Braziliaans nummer werkt). Volgens haar werkten in het appartement (niet het gekende hotel) nog andere meisjes, maar daar had ze geen contact mee. Dus een sms-je gestuurd naar Sophia's nummer met de vraag of Sophia alsnog beschikbaar was, maar geen antwoord meer gekregen...
De telefonist dacht wellicht: maakt niet uit naar wie ik de klant stuur, hij zal eten wat we hem voorschotelen. Mis poes.
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-sophia-10.html


Gisteren afgesproken per sms. De deur ging open en daar stond... niet Sophia, maar een andere dame, met heel wat tatoeages, die zich voorstelde als Beatriz (en die met een Braziliaans nummer werkt). Volgens haar werkten in het appartement (niet het gekende hotel) nog andere meisjes, maar daar had ze geen contact mee. Dus een sms-je gestuurd naar Sophia's nummer met de vraag of Sophia alsnog beschikbaar was, maar geen antwoord meer gekregen...
De telefonist dacht wellicht: maakt niet uit naar wie ik de klant stuur, hij zal eten wat we hem voorschotelen. Mis poes.
Welk hotel bedoel je, als ik vragen mag ?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-sophia-10.html


Gisteren afgesproken per sms. De deur ging open en daar stond... niet Sophia, maar een andere dame, met heel wat tatoeages, die zich voorstelde als Beatriz (en die met een Braziliaans nummer werkt). Volgens haar werkten in het appartement (niet het gekende hotel) nog andere meisjes, maar daar had ze geen contact mee. Dus een sms-je gestuurd naar Sophia's nummer met de vraag of Sophia alsnog beschikbaar was, maar geen antwoord meer gekregen...
De telefonist dacht wellicht: maakt niet uit naar wie ik de klant stuur, hij zal eten wat we hem voorschotelen. Mis poes.
Het gebeurt regelmatig dat enkele dames elkaar 'aflossen'. Ze halen klanten binnen met de knapste (foto's) maar die is dan juist nog bezig met een andere klant of zo, en je krijgt een alternatief aangeboden.
Ik kan moeilijk geloven dat die andere dame (met tatoeages) daar niets van wist.
 
Laatst bewerkt:
Welk hotel bedoel je, als ik vragen mag ?

Het gebeurt regelmatig dat enkele dames elkaar 'aflossen'. Ze halen klanten binnen met de knapste (foto's) maar die is dan juist nog bezig met een andere klant of zo, en je krijgt een alternatief aangeboden.
Ik kan moeilijk geloven dat die andere dame (met tatoeages) daar niets van wist.
Ja, klopt, 't is niet het eerst dat ik voor zo'n 'alternatief' stond.
In dit geval twijfel ik, omdat ze zelf zei haar andere afspraak te verwachten.

Het hotel: ik stuur je een privébericht, volgens de regels van het forum (denk ik).
 
Uit de advertentie: "Wat je op de foto's ziet, zal je deur openen. " :ROFLMAO:

Vorig jaar heette ze nog Jessica.
Ik heb haar wel gezien, een maand of 2 geleden. Was echt een topper.

Als het klopt dat zij nummers deelt, dan zou dat heel jammer zijn. Ik heb haar nog wel proberen te bezoeken echter niet meer gelukt omdat ze voor mij te ver weg is.

Ik heb overigens een ander nummer van Sophia dan die waar ze nu mee adverteert dus. Dat zegt verder niks want dat gebeurt wel vaker.
 
Ja, klopt, 't is niet het eerst dat ik voor zo'n 'alternatief' stond.
In dit geval twijfel ik, omdat ze zelf zei haar andere afspraak te verwachten.

Het hotel: ik stuur je een privébericht, volgens de regels van het forum (denk ik).
Ik heb haar wel gezien, een maand of 2 geleden. Was echt een topper.

Als het klopt dat zij nummers deelt, dan zou dat heel jammer zijn. Ik heb haar nog wel proberen te bezoeken echter niet meer gelukt omdat ze voor mij te ver weg is.

Ik heb overigens een ander nummer van Sophia dan die waar ze nu mee adverteert dus. Dat zegt verder niks want dat gebeurt wel vaker.
Dat bewijst inderdaad niets maar we hebben hier wel een recente getuige dat zij niet verschijnt op dat nieuwe nummer maar iemand anders…
 
ik ging naar willebroek , waar sophia nu adverteerd
De dame die opendeed had er wel iets van weg maar niet veel. Ik had de fotos opgezocht en kwam erachter wie ze zou zijn, vaak zegt men dan te goed om waar te zijn, echter in het verleden klopte het geregeld.
Normaal ga ik door, toch deze keer binnen gegaan
lieve dame, maar de services beloofd in de berichten kwamen er niet
nadien kreeg ik een bericht dat het de zus was , met verontschuldigingen

Ik vermoed dat de naam weer spoedig gaat veranderen na dit bericht ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan