Algemeen Plattegrond Linnébuurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag nog eens een wandeling in de buurt gemaakt ,letterlijk geen klote te zien er zijn na mijn mening maar 2 dames die de moeite zijn om te bezoeken in de dagshift..
Marion linnestraat 93 haar dan ook nog eens bezocht vandaag en gina plantenstraat 90(werkte vroeger met de nacht in de linnestraat).
Ik was er gisterenavond ook. Inderdaad Sanchez ik geef je gelijk. De kwaliteit/schoonheid van de dames laat te wensen over.

Ook velen die zich insmeren met olie, waardoor je handen heel vettig worden. Uiterst onaangenaam naar mijn mening en echt een afknapper.
 
Vandaag nog eens een wandeling in de buurt gemaakt ,letterlijk geen klote te zien er zijn na mijn mening maar 2 dames die de moeite zijn om te bezoeken in de dagshift..
Marion linnestraat 93 haar dan ook nog eens bezocht vandaag en gina plantenstraat 90(werkte vroeger met de nacht in de linnestraat).

Zat Joanna er nog? :sneaky:
 
Ik was er gisterenavond ook. Inderdaad Sanchez ik geef je gelijk. De kwaliteit/schoonheid van de dames laat te wensen over.

Ook velen die zich insmeren met olie, waardoor je handen heel vettig worden. Uiterst onaangenaam naar mijn mening en echt een afknapper.

Dat van die olie zie je al als je aan het venster staat, echt belachelijk.
 
Vandaag nog eens een wandeling in de buurt gemaakt ,letterlijk geen klote te zien er zijn na mijn mening maar 2 dames die de moeite zijn om te bezoeken in de dagshift..
Marion linnestraat 93 haar dan ook nog eens bezocht vandaag en gina plantenstraat 90(werkte vroeger met de nacht in de linnestraat).

De buurt wordt elke dag maar erger qua veiligheid en hygiëne sinds dat ze Brussel Zuid station hebben opgekuist komen al de daklozen nu naar Brussel Noord station en omgeving. Een deftige dvp vinden in die straten zou een wonder zijn.
 
De buurt wordt elke dag maar erger qua veiligheid en hygiëne sinds dat ze Brussel Zuid station hebben opgekuist komen al de daklozen nu naar Brussel Noord station en omgeving. Een deftige dvp vinden in die straten zou een wonder zijn.
Maar toch vind je ze er nog,je kan ze wel op 1 hand tellen die er goed uitzien/plus goede service geven zowel dag als nachtshift,in de avond kom ik alleen nog maar bij een vaste dame,ik hou ook graag van afwisseling maar ik riskeer het er allemaal niet meer,te veel risico om u geld kwijt te spelen
Spijtig want ik ben namelijk gek van Afrikaanse dames....
 
Ja, er zijn er wel een paar. Vooral op zaterdagavond is het er druk heb ik gemerkt. Dan vind je er misschien wel een of twee die je persoonlijk zouden kunnen aanstaan. Niet te dik, Afrikaanse dames hebben altijd hun rondingen maar niet moddervet wil ik zeggen. Een verzorgd uiterlijk en lieve glimlach. En zolang ze niet blinkt van de olie is het goed voor mij.

De buurt is idd heel erg verloederd, ratten lopen er zomaar over straat (aangetrokken door al het afval dat niet opgeruimd wordt), er wordt openlijk crack gerookt, en dat geeft een heel onveilige indruk. Ik ben er nu al een paar keer geweest en meestal is het er rustig, maar volgens mij kan de sfeer er in een keer helemaal omslaan. Ik probeer altijd zo veel mogelijk en actief contact te vermijden, behalve met de dames. Als iemand me aanspreekt negeer ik die persoon en stap ik gewoon door of maak ik een wegwerpgebaar of weigergebaar of ik zeg 'non merci'. Tenzij die persoon echt iets zinnigs zou zeggen/vragen, maar meestal proberen ze je gewoon drugs te verkopen, en dat doe ik toch niet.
 
Ik kom er al meer dan 15j in de straatjes daar is er bijna altijd zo geweest,ben er al op elk tijdstip geweest ze zoeken het makkelijkste slachtoffer uit natuurlijk,gewoon je keuze maken.. binnen gaan en terug vertrekken het is natuurlijk geen buurt zoals het schipperskwartier waar je uren kan vertoeven en rondlopen want dan heb je prijs....
 
Na alle wilde verhalen ben ik zelf maar eens gaan koekeloeren in deze buurt. Voorheen altijd alleen in de A straat wezen kijken , maar nu eens in deze buurt. Ja dit is wel de meest rauwe vorm van prostitutie in de benelux. De junks , dealers en andere uitschot zie je overal om je heen. Voelt het gevaarlijk aan? Ligt er puur aan hoe je bent als persoon en wat je gewend bent denk ik…ben je bang aangelegd en ben je nooit verder geweest dan de plaatselijke bakker van je dorp, dan kan ik begrijpen dat je hier angstig wordt. Ikzelf vond het niet beangstigend maar ik vond het ook zeker niet comfortabel wandelen. Dit is puur voor de kick en een snelle wip.
Het aanbod aan vrouwen was in mijn ogen bedroevend , maar er zullen best mannen zijn die hier opgewonden van raken , iedereen z'n eigen smaak.Ga ik hier nooit meer wandelen? Nee dat ook niet , ik vind het wel een interessante buurt. Wellicht als ik een keer in een bui ben dat ik puur voor de kick en voor weinig geld wil wippen dat ik terugkom.

Batman
 
Leuke en overzichtelijke plattegrond, maar helaas zijn niet alle ramen permanent bezet met dames. Ik heb hier jarenlang met letterlijk tientallen hoeren geweldige, en bovendoen heel goedkoop, sex gehad. De straten ogen heel verwaarloosd en wie hier nooit voordien kwam, gaat zich onmiddelijk onveilig voelen, vooral door het rare volk dat hier permanent op straat rondhangt. Geen oogcontact zoeken en je natuurlijk gedragen helpt enorm. Eens binnen bij het hoertje van je keuze is het er meestal gezellig en lijkt de ongure staat ineens veraf. Doen.
 
Op dit moment van schrijven is er een grote ruzie gaande in de Linnéstraat waarbij een persoon is neergestoken, die ligt hier te bloeden. Een groep van 5 arabieren vielen twee roemeens uitziende mannen aan, stak er 1 neer en de tweede knock out geslagen. De telefoons en portemonnee gestolen en ze liggen hier bij linnéstraat 121 op de grond. Al minutenlang
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment van schrijven is er een grote ruzie gaande in de Linnéstraat waarbij een persoon is neergestoken, die ligt hier te bloeden. Een groep van 5 arabieren vielen twee roemeens uitziende mannen aan, stak er 1 neer en de tweede knock out geslagen. De telefoons en portemonnee gestolen en ze liggen hier bij linnéstraat 121 op de grond. Al minutenlang
Dit is wel de buurt waar dit sneller gebeurt dan andere plaatsen…nogmaals een bevestiging dat je hier op je hoede moet zijn. Bedankt asielzoeker voor je verslagen hier, wordt gewaardeerd.
 
MIjn mening vind ik dat de linnestraat, weidestraat etc moeten sluiten. Hou gewoon reu d'aerschot open dan heb je ook betere controle en overzicht wat er in de buurt gebeurt. Ik ben iemand die vaak naar brussel ga en nog altijd.
 
MIjn mening vind ik dat de linnestraat, weidestraat etc moeten sluiten. Hou gewoon reu d'aerschot open dan heb je ook betere controle en overzicht wat er in de buurt gebeurt. Ik ben iemand die vaak naar brussel ga en nog altijd.
Niet helemaal met je eens , het is een buurt die plaats geeft voor andere type prostituee dan in de andere standaard straten. Hier staan voornamelijk Afrikaans en oudere vrouwen. Verhoog de veiligheid in zijn algemeenheid voor de hele buurt , meer camerabewaking, politie handhaving etc…
 
Ik dacht dat 91 al gesloten was toen ik er een paar weken geleden tijdens m'n middagpauze nog eens snel door wandelde.

Zijn die paar blanke dames daar eigenlijk de moeite?
Nr 91 is nog niet zolang dicht,heb er voor de laatste keer 1 bezocht zo'n 2jaar geleden voor 30eu en de service was ok , heb haar erna nog een paar keer gezien en ineens spoorloos
Tegenwoordig kan je ze op 1 hand tellen de blanke dames daar,de beste die er naart scheint heeft gewerkt in de straat volgens een kameraad van mij was Ilona maar deze werkt er allang niet meer en doet nu privé ontvangst
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan