Recensie Ploy, phaitong, Elewijt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theraven

Newbie
9
24/02/22
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Na het binnenkomen in de kamer was ik mijn geld nog aan het zoeken en ze zat al met haar handen in mijn broek. Dit ging zeker leuk worden!
Snel een douche genomen en op bed gaan liggen. Begon ze me meteen te pijpen. Daarna vroeg ze op extra maar dat heb ik afgewezen. Dat veranderde haar humeur zeker niet.
Een half uurtje veel plezier gehad met een hele korte massage op het einde :D
 
Ben er vroeger verschillende keren geweest maar uiteindelijk weggebleven omdat ze steeds een onaangename geur uit mond en onderkant komen had....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals hierboven al beschreven is Ploy een hete donder. Ze straalt sex uit en geniet ervan. Pijpen doet ze graag en ook diep. Veel afwisseling hard, rustig diep met rond. Ook de ballen werden niet vergeten.
Alles is de revue geweest. Heb haar lekker hard mogen neuken ze stond nat in zweet. Daarna tweede ronde lekker hard gepijpt geweest met prostaat massage. Klaargekomen in mondje en alles doorgeslikt.
Ze beloofde de volgende keer een verrassing voor mij en moest met codewoord werken zodat ze wist dat ik het was. Volgende maand ga ik de verrassing in ontvangst nemen.
 
Laatst bewerkt:
kan je haar verrassing al verklappen zodat je zelf kan kiezen of je haar verrasing wil of niet: je kont langdurig gelikt, daarna dildo in je kont terwijl ze jou berijdt en zichzelf klaar vingert.
 
Persoonlijk heb ik het niet willen doen. Je weet immers niet wiens kont ze vlak voor jou gelijkt heeft en was (psychologisch ) voor mij een brug te ver.
Met haar grondig te neukeninmeerdere standjes zeg ik echter geen nee en doe ik met alle genot
 
Onlangs nog eens langs geweest. Ik was nogmaar net de kamer binnengekomen na de douche en werd onmiddelijk goed aangepakt. Geile praat verkopen en volop beginnen pijpen. Ik kon me niet lang inhouden en zei dat ik ging komen. Ze stopte echter niet nam alles volop in het mondje.
'I take care of you now' zei ze. Vervolgens kreeg ik een zalige ontspannende massage met wat heerlijk teasen ertussen.
Opnieuw een fantastische ervaring!
 
Onlangs nog eens bij mijn favorietje geweest in dit huis.
Onmiddellijk door Ploy verwelkomt met 'hey schat, I missed you'
Eens op de kamer hing mijn broek nog maar net op mijn enkels en haar mond hing er al over. Na enkele minuten toch maar eerst gaan douchen.
terug op de kamer kwam ze direct boven op mij zitten. Daarna even de rollen omgedraaid en haar nogwat gekker gemaakt en dan weer verder gedaan.
Heerlijke dame met een goed hart en geweldige humor. Love it!!
 
Onlangs door deze recensies lang gegaan bij Ploy. Wat was het een heerlijk uurtje. Ze nam mijn lul al vast voor we op de kamer waren. Nadien begon ze me onmiddellijk te pijpen en helemaal geil te maken vanaf minuut een. Haar lekkere lichaam en borsten heb ik van alle kanten mogen vastpakken. Haar kut lekker lang gebeft, waar ze zelf van genoot. Het duurde niet zo lang voor ze heerlijk nat en geil was en klaarkwam. Nadien heeft ze me nog goed bereden en heb haar stevig doggy genomen. Het bed maakte best wat lawaai. Eindigen deed ik tijdens nog eens pijpen en rukken door haar. Nadien bleef ze er mee spelen, ze wou nog eens. Jammer genoeg zat dat er niet in. Maar zeker nog een keer haar bezoeken.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://www.phaitong.be/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Ploy was toch niet zo schitterend. Wel een vriendelijke dame, na het overhandigen van het geld alleen naar de douche. Toen ik terugkwam ging Ploy haar verfrissen (dit dacht ik toch). Ze mompelde iets in mijn oor maar toen rook ik een niet zo frisse adem, vergeten de tandjes te poetsen dit was al een tegenvaller. "First massage then some quality time" zei ze, voor mij geen probleem.
Na een stevig massage van de achterkant mocht ik mij omdraaien waarna een korte massage van het bovenlichaam volgende, hierna draaide Ploy zich om en begon te voorzichtige te pijpen. Ze positioneerde zich zo voor een 69, hiervoor heb ik vriendelijk bedankt. Ik zag wat white-lost hangen aan de lipjes en de geur was hier ook niet zo fris, toch wel wat eigenaardig want het salon was nog maar 20 minuten open .
Na een tijdje pijpen pakt ze de condoom doet deze al pijpen om en begint mij af te rijden, omdat het niet echt meer een "spannerke" is kan ik het mooi lang volhouden.
Dit was mijn tweede ervaring met dit huis, Tiffy vorige keer is wel wat ouder maar toch een stuk beter dan Ploy. Een beetje spijtig van de geurtjes.
 
In mijn zoektocht naar een vaste masseuse bij Ploy terecht gekomen ! Had naar Nancy gevraagd maar blijkbaar was die niet vrij . Ploy was wel eerlijk om te zeggen wie ze was ! Is al een oudere dame, volgens mij bijna 60 maar wel vrij hitsig ! Van massage van rug en benen was in het begin geen sprake, first happy ending zij ze waarna ze onmiddellijk begon te pijpen, vrij plagend met de nodige onderbreking zodanig dat het spulletje niet te snel kwam ! Na het intieme gedeelte toch nog een vrij goede rugmassage gekregen ! Voor die prijs ziet ze mij nog terug, maar toch wil ik eerst nog eens naar Nancy !!!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan