[Poll] Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

  • Nergens voor

    Stemmen: 26 13,1%
  • Zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Tongzoenen

    Stemmen: 48 24,2%
  • Pijpen met condoom

    Stemmen: 3 1,5%
  • Pijpen zonder condoom

    Stemmen: 92 46,5%
  • Beffen

    Stemmen: 14 7,1%
  • Vingeren

    Stemmen: 7 3,5%
  • Rimmen

    Stemmen: 24 12,1%
  • Anaal

    Stemmen: 89 44,9%
  • Bare

    Stemmen: 43 21,7%
  • Cum on body

    Stemmen: 8 4,0%
  • Cum on face

    Stemmen: 32 16,2%
  • Cum in mouth

    Stemmen: 97 49,0%
  • Fisting

    Stemmen: 30 15,2%
  • Squirting

    Stemmen: 12 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    198
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik bef zelden een dvp, maar Farah van Park 118 heeft zó'n mooi, geil kutje dat ik het wel graag wilde doen. Dat kwam zo spontaan in me naar boven. Maar toen ik met m'n hoofd al tussen haar benen lag, zei ze dat het wel extra kost (€50 heb ik later begrepen). Nou ja, dan niet hè. 😒
 
Het genieten van de dame kan ook te maken hebben met dat de dvp er voldoening uit haalt om de klant een goed gevoel te geven als onderdeel van de goede service wat vooral belangrijk is bij langere dates aangezien daar veel voor wordt betaald
Als je als klant ervaring hebt zie je dat meteen welke dame echt is en welke niet. Maar wat je zegt klopt wel een goede dvp zal je goed behandelen zelfs als je haar smaak niet bent. Maar niet alle dvp's kunnen het dat zie je ook helaas aan de negatieve recensies hier op het forum.
 
Als dames extra vragen voor tongzoenen hoeft de date voor mij al niet meer. Ik heb 1 dame die ik bezoek die op voorhand communiceert dat ze niet aan zoenen doet. Maar die geeft me voor de rest wel extreme geile seks. Aan al de dames die niet willen zoenen....zeg het op voorhand en doe het niet voor extra money. Get your shit together
 
Bare vind ik veel risicovoller, dat doe ik dan ook niet met dvp's die er mee adverteren, alleen nog met een vaste dame die niet adveteerd en een full-time 'normale' baan heeft
 
Nee, dat klopt niet. Bij allebei zijn er risico's, maar niet evenveel.
Heb niet evenveel gezegd maar risico is risico.. heb gelezen dat sommige leden doen echt nooit bare, Ik ben single en thuis moet ik geen uitleggeven.
Bare vind ik veel risicovoller, dat doe ik dan ook niet met dvp's die er mee adverteren
Dat kan, elk heeft zijn eigen leven en keus, sommige zijn single andere niet. heb respect aan de elk mening.
 
We zijn niet bereid maar we hebben geen keus..Dus ze vragen meer. Ze weten hoe mannen zijn.
Betalen voor bepaalde extra's zoals anaal snap ik maar van 50 naar 100 gaan voor anaal snap Ik niet. Je hebt wel degelijk een keus weigeren en goedkopere opties kiezen want die zijn er ook. Als ik me door geiligheid liet leiden dan betaalde ik makkelijk 300 euro voor een uurtje seks maar dat zou ontzettend dom zijn van mij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan