[Poll] Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

  • Nergens voor

    Stemmen: 26 13,1%
  • Zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Tongzoenen

    Stemmen: 48 24,2%
  • Pijpen met condoom

    Stemmen: 3 1,5%
  • Pijpen zonder condoom

    Stemmen: 92 46,5%
  • Beffen

    Stemmen: 14 7,1%
  • Vingeren

    Stemmen: 7 3,5%
  • Rimmen

    Stemmen: 24 12,1%
  • Anaal

    Stemmen: 89 44,9%
  • Bare

    Stemmen: 43 21,7%
  • Cum on body

    Stemmen: 8 4,0%
  • Cum on face

    Stemmen: 32 16,2%
  • Cum in mouth

    Stemmen: 97 49,0%
  • Fisting

    Stemmen: 30 15,2%
  • Squirting

    Stemmen: 12 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    198
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb één keer betaald voor pzc. Dat waren vijftig verspeelde euro's. Nadat ik haar mondje had volgespoten zette ze het op een lopen richting de wasbak. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met mijn sperma in haar mond.

Dát probleem zullen de dames die míj pijpen zonder condoom niet gauw hebben. 😊 Want ik ben tot nu toch nooit op een andere manier klaargekomen dan middels mijn rechterhand. 😛

Pzc zou ik toch graag eens willen bij een raamdame.
 
Ja, want neuken doen ze wel voor hun plezier......
Niet jouw ervaringen met de dames die jij bezoekt veralgemenen met mijn ervaringen en de dames die ik bezoek.
Het is hier al meerdere keren aangetoond dat er idd dames zijn die er plezier uithalen…

Maar bon, jij baseert je op jouw ervaringen en de dames die jij bezoekt en daar zal dat idd dan wel zo zijn dat ze niet voor hun plezier neuken.
 
Maar op een vluggertje van €50 ga ik geen €50 extra voor PZC betalen. En niet nóg eens €50 voor CIM. Dan kom je op €150. Dat wil ik best betalen maar dan doen we een uurtje spelen en verwacht ik ook te mogen vingeren en beffen.
Een keer bij een raamdame kreeg ik te horen of ik in haar mond wou klaarkomen. Maar moest 150 aftikken heb toen vriendelijk bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Een keer bij een raamdame kreeg ik te horen of ik in haar mond wou klaarkomen. Maar moest 150 aftikken heb toen ook bedankt.

Aan het raam krijg ik ook vaker meer dan €50 voor PZC of CIM waarbij CIM vaak sowieso een harde nee is.
Sinds ik heb ontdekt dat in Duitsland (FKK/SAUNA/DUISBURG) PZC zeer regelmatig gewoon incl is ben ik nog gieriger geworden om er hier voor te betalen 😅😅
 
Ooit gehoord van SOA's?

En zou jij dat lekker vinden, een pik van een wildvreemde in je bek? Maar dvps moeten het maar heerlijk vinden, de eerste de beste lul? Weer zo iemand die het verschil tussen een liefhebberij en WERK niet snapt. Dvps zijn niet je vriendin, hè.

DAT is natuurlijk volledig waar, ze doen het in eerste plaats voor het geld, niet voor hún plezier, en er bestaan SOA's. Aan de andere kant: er bestaan toch ontsmettingsgels? Kun je de risico's daarmee niet verminderen door de penis en omstreken goed in te smeren kort voordat je begint met pijpen? Trouwens, ik douche me telkens uitgebreid en trek verse kleren aan een paar uur voordat ik naar een raamdame ga. Ik heb nog nooit bare seks gehad. En vooral: ik kom enkel klaar door me af te trekken.

Dan lijkt het me dat ik toch weinig gevaar vorm voor de dame die me pijpt zonder condoom? :unsure:
 
Aan de andere kant: er bestaan toch ontsmettingsgels? Kun je de risico's daarmee niet verminderen door de penis en omstreken goed in te smeren kort voordat je begint met pijpen?
Een SOA was je niet weg met zeep of een ontsmettingsmiddel. Daar kom je alleen met medicijnen vanaf. Dus hoe goed je ook douchet, als je een SOA hebt blijf je net zo besmettelijk.
 
DAT is natuurlijk volledig waar, ze doen het in eerste plaats voor het geld, niet voor hún plezier, en er bestaan SOA's. Aan de andere kant: er bestaan toch ontsmettingsgels? Kun je de risico's daarmee niet verminderen door de penis en omstreken goed in te smeren kort voordat je begint met pijpen? Trouwens, ik douche me telkens uitgebreid en trek verse kleren aan een paar uur voordat ik naar een raamdame ga. Ik heb nog nooit bare seks gehad. En vooral: ik kom enkel klaar door me af te trekken.

Dan lijkt het me dat ik toch weinig gevaar vorm voor de dame die me pijpt zonder condoom? :unsure:
Wauw. Je moet echt even terug naar derde klas middelbare school. Lees aub echt even hoe soa's werken want je snapt er duidelijk niks van. Zorgelijk als je deze wandel hobby erop nahoudt
Oké. Maar, als ik geslachtsgemeenschap uitsluitend mét condoom heb, is het toch niet erg waarschijnlijk dat ik met een SOA zit?

Als jij met een soa zit en hebt seks met condoom is het risico dat je het doorgeeft aanzienlijk kleiner. Maar nooit nul. Dus als je dan wandelt ben je een lul. Gewoon kuurtje en wachten tot je schoon bent.
 
Zelf ben ik altijd op zoek naar de GFE.
Dan hoort tz, PZC gewoon inclusief te zijn.
Het feit dat je dan moet bijbetalen betekend eigenlijk al dat het geen échte GFE zal zijn.
Het feit dat je überhaupt moet betalen om aan d'r te zitten, is dat dan wel een GFE? Ik snap die arbitraire grens bij 'extras betalen' niet. Of je nu bij een privèhuis gaat voor €120 het uur en zoenen kost je €30 extra, of je gaat naar een privéhuis waar zoenen all-in is, maar je betaalt voor een uur wel €150... dat blijft toch hetzelfde?
Niet jouw ervaringen met de dames die jij bezoekt veralgemenen met mijn ervaringen en de dames die ik bezoek.
Het is hier al meerdere keren aangetoond dat er idd dames zijn die er plezier uithalen…

Maar bon, jij baseert je op jouw ervaringen en de dames die jij bezoekt en daar zal dat idd dan wel zo zijn dat ze niet voor hun plezier neuken.
Probeer eens voor te stellen aan jouw vaste dame om gratis te neuken. Want ze doet het toch voor haar plezier? Moet lukken dan, toch?

Of je houd op met dat gesneer naar 'zijn type dames' omdat jij je beter voelt met jouw 'exclusieve' hobbyhoertje.
 
Probeer eens voor te stellen aan jouw vaste dame om gratis te neuken. Want ze doet het toch voor haar plezier? Moet lukken dan, toch?

Of je houd op met dat gesneer naar 'zijn type dames' omdat jij je beter voelt met jouw 'exclusieve' hobbyhoertje.
200.gif
 
Probeer eens voor te stellen aan jouw vaste dame om gratis te neuken. Want ze doet het toch voor haar plezier? Moet lukken dan, toch?
Je moet gewoon eens leren aanvaarden dat er dames zijn die wel plezier kunnen halen uit seks met klanten.
Jij zegt pertinent (of dat maak ik toch uit je posts uit) dat elke dame daar tegen haar zin ligt en zelf geen genot kan hebben met een klant.
Dit is gewoon niet waar.

En het is niet omdat je je job graag doet of er plezier uit haalt dat je het daarom gewoon gratis zou moeten doen. Ik doe mijn job ook graag maar ik moet er natuurlijk wel correct voor vergoed worden.

altijd dat veralgemenen en "dvps zijn dit" en "dvps doen dat"… elk dvp is een ander mens met een gans ander karakter die zijn/haar eigen redenen heeft om die job uit te voeren en daar ook zijn/haar eigen invulling aan zal geven.

Daarom reageer ik gepikeerd als er veralgemeend wordt want dat is totaal niet de ervaring die ik heb of ik herken totaal niet sommige dames daarin die ik bezoek.

Mensen moeten eens stoppen met te veralgemenen en dvps als 1 en dezelfde entiteit voor te stellen, alsof ze allemaal exact hetzelfde denken, doen of voelen.
Zeg dan gewoon: naar mijn ervaring… persoonlijk ervaar ik…
 
Je moet gewoon eens leren aanvaarden dat er dames zijn die wel plezier kunnen halen uit seks met klanten.
Voor iemand met weinig ervaring met vrouwen, vind ik dat toch een gewaagde uitspraak van je?
Want met hoeveel vrouwen heb je ervaring? Hooguit een paar, of vergis ik mij?
Er zullen best vrouwen die er plezier in hebben, maar voor het merendeel is het gewoon werk en even de knop van het gevoel uitzetten.
 
"Voor haar plezier doen" versus "met plezier doen". Het verschil lijkt klein, maar de interpretatie kan nogal anders zijn. Wellicht dat het daarom hier botst?
Met plezier doen omdat er een dikke som geld tegenover staat is nog wat anders. Natuurlijk moet je betaald worden voor je job maar ik doe men werk met plezier voor een iets bovengemiddeld loon. Zouden dvp's voor pakweg 30 euro per uur er ook nog plezier aan hebben....is de juiste vraag. Ze genieten ervan, omdat je zo ontzettend veel poen kan scheppen is het juiste antwoord. Denk ik.
 
Met plezier doen omdat er een dikke som geld tegenover staat is nog wat anders. Natuurlijk moet je betaald worden voor je job maar ik doe men werk met plezier voor een iets bovengemiddeld loon. Zouden dvp's voor pakweg 30 euro per uur er ook nog plezier aan hebben....is de juiste vraag. Ze genieten ervan, omdat je zo ontzettend veel poen kan scheppen is het juiste antwoord. Denk ik.
Natuurlijk doen ze het voor het geld maar dat wil nog niet zeggen dat ze er niet van kunnen genieten, zeker als je als klant toevallig hun smaak bent en je ze goed neemt.
 
Voor iemand met weinig ervaring met vrouwen, vind ik dat toch een gewaagde uitspraak van je?
Want met hoeveel vrouwen heb je ervaring? Hooguit een paar, of vergis ik mij?
Laat me anders eens weten vanaf hoeveel keer seks en vanaf hoeveel dames iemand kan weten of er iemand plezier heeft tijdens de seks?

Krijg je na je tiende vrouw opeens magisch inzicht waardoor je alle vrouwen direkt kan doorgronden en weet of iemand faked of niet?
Of wordt er een pamflet opgestuurd vanuit GR naar mijn inbox met een handleiding?

ik ga al 45 jaar dagdagelijks om met mensen in mijn leven en heb wel een redelijk inzicht in andere mensen en hun oprechtheid.

Natuurlijk zijn er ook afspraken geweest met bepaalde dames waarbij ik voelde dat het van hun kant 'werk' was en dat ze er niet echt van genoten. Het was nog altijd prima service en goede seks en attente, lieve vrouwen maar toch voelde je dat ze er zelf op dat moment niet echt van genoten.
Dus ik kan heus wel het onderscheid maken en ik heb ook nergens en nooit beweerd dat iedere dvp bij iedere klant op ieder moment geniet.
.
En je mag daar nog zo cynisch of hautain over doen wat je wil, het doet niets af van het feit dat het wel degelijk gebeurd.
 
Zouden dvp's voor pakweg 30 euro per uur er ook nog plezier aan hebben....is de juiste vraag. Ze genieten ervan, omdat je zo ontzettend veel poen kan scheppen is het juiste antwoord. Denk ik.
Als je opt-in bij een privehuis werkt schep je 50, max 60 voor een uurtje exclusief de extra's. Werkdag van 10 uur, maar je werkt niet constant, zeg 6 uurtjes, dan ga je al rap richting de 30 euro schoon gemiddeld. Enorm poen scheppen valt daar nog best mee.
 
Als je opt-in bij een privehuis werkt schep je 50, max 60 voor een uurtje exclusief de extra's. Werkdag van 10 uur, maar je werkt niet constant, zeg 6 uurtjes, dan ga je al rap richting de 30 euro schoon gemiddeld. Enorm poen scheppen valt daar nog best mee.
Maar vergeet de extra's niet dat zijn juist de extra handelingen waar goed geld mee verdient wordt zeker bij privehuizen.
 
Ik ben bereid extra te betalen voor PZC, anaal en/of CIM.
COF vind ik enigszins een twijfelgeval...

Fisting en squirting vind ik net als velen niet opwindend, ik vraag er dus niet eens naar.
Hetzelfde geldt voor NZC, want dat doe ik uit principe niet.

Het maakt mij niet zozeer uit of een prijs nou all-in is of niet.
Dat hangt gewoonweg af van de prijsverhoudingen an sich en daarmee/daarna de maxima die ik voor mijzelf hanteer om een afweging te maken.
 
Laatst bewerkt:
Je moet gewoon eens leren aanvaarden dat er dames zijn die wel plezier kunnen halen uit seks met klanten.
Jij zegt pertinent (of dat maak ik toch uit je posts uit) dat elke dame daar tegen haar zin ligt en zelf geen genot kan hebben met een klant.
Dit is gewoon niet waar.

En het is niet omdat je je job graag doet of er plezier uit haalt dat je het daarom gewoon gratis zou moeten doen. Ik doe mijn job ook graag maar ik moet er natuurlijk wel correct voor vergoed worden.

altijd dat veralgemenen en "dvps zijn dit" en "dvps doen dat"… elk dvp is een ander mens met een gans ander karakter die zijn/haar eigen redenen heeft om die job uit te voeren en daar ook zijn/haar eigen invulling aan zal geven.

Daarom reageer ik gepikeerd als er veralgemeend wordt want dat is totaal niet de ervaring die ik heb of ik herken totaal niet sommige dames daarin die ik bezoek.

Mensen moeten eens stoppen met te veralgemenen en dvps als 1 en dezelfde entiteit voor te stellen, alsof ze allemaal exact hetzelfde denken, doen of voelen.
Zeg dan gewoon: naar mijn ervaring… persoonlijk ervaar ik…
Dat is helemáál niet wat ik zeg. Ik denk dat je me door de war haalt met iemand anders. Ik heb in ieder geval zeker nooit gezegd dat elke dvp (of zelfs het merendeel) het tegen haar zin doet en er geen plezier uit kan halen. Zeer zeker niet. Juist het tegenovergestelde: wanneer iemand dát zegt, ben ik degene die daar tegen in gaat.

Maar daar komen we bij het probleem: nuance. Er zijn inderdaad wandelaars hier die zeggen dat alle dvps leugenaarsters zijn, een GFE 'niet bestaat' en dat elke blijk van affectie of plezier geveinsd is (met de slechte bedoeling je meer geld uit de zakken te kloppen).

Dat is gewoonweg niet waar en dat heb ik al zo vaak gezegd. Ik heb heus heel fijne dates met dvps die heel intiem en passioneel aanvoelen. Ik weet ook wel dat ze dat niet zouden doen zonder betaling, maar betaling alléén maakt niet dat een dvp je oprecht aardig vindt en graag een tandje voor je bijsteekt. Het is niet omdat je ervoor betaalt, dat je het niet leuk kunt hebben samen.

Akkoord. Maar nu het andere uiterste. Mannen die beweren dat 'hun' dvps seks met hen hebben uit liefhebberij, omdat het hun hobby is, ze zo graag neuken, zoooo genieten van hen etc. Dat lees ik heel erg in jouw berichten, en je berichten hebben een air van suprematie, zo van: de dvps die ik bezoek zijn 'beter' want die doen het voor hun plezier. En dat is óók flauwekul. Zeker, ze zullen er best plezier uit halen als ze eenmaal bezig zijn met je, maar dat is niet de reden dat ze daar met je liggen. De reden is dat het WERK is, haar inkomen. Dat ze dat op een voor haar prettige manier kan verdienen, akkoord. Maar eens dat jij stopt met betalen gaat ze jou niet meer neuken.

Dus bevind ik mij in de vreemde positie dat ik, die er toch vaak met gestrekt been in gaat (zelfkennis is mij niet vreemd), hier de middenpositie inneem tussen twee zwart-wit uitersten: dames bieden extra's aan tegen betaling omdat ze daaraan verdienen, net zoals ze aan überhaupt seks met je te hebben, verdienen. Dat is niet erg, dat maakt het niet minder lekker of intiem, maar dat is wel een realiteit. Je moet dan ook niet gaan verwachten dat ze vanalles gratis erbij gaan doen omdat ze het/je zo lekker vinden. Want dan kom je bedrogen uit.
 
Wauw. Je moet echt even terug naar derde klas middelbare school. Lees aub echt even hoe soa's werken want je snapt er duidelijk niks van. Zorgelijk als je deze wandel hobby erop nahoudt

Moet je dat vreemd vinden als je tot je veertigste nooit seks hebt gehad buiten masturberen, én je met je ouders nooit gepraat hebt over alles wat met seksualiteit te maken heeft? :rolleyes::oops:
 
in mijn hoofd bekijk ik het als volgt : een dame die extra vraagt voor tongzoenen of voor vingeren of voor beffen doet dit enkel en alleen maar omdat ze er zelf geen zin in heeft en het dan enkel maar toelaat om extra geld te verdienen.
Oké, dus ALLE dames met een allin tarief hebben er zin in en ALLE dames die extra's vragen hebben er eigenlijk geen zin in. Zo goed?
 
Akkoord. Maar nu het andere uiterste. Mannen die beweren dat 'hun' dvps seks met hen hebben uit liefhebberij, omdat het hun hobby is, ze zo graag neuken, zoooo genieten van hen etc. Dat lees ik heel erg in jouw berichten, en je berichten hebben een air van suprematie, zo van: de dvps die ik bezoek zijn 'beter' want die doen het voor hun plezier. En dat is óók flauwekul.
dan hebben we idd hier een geval waar iets anders begrepen wordt dan hetgeen ik bedoelde.

Ik probeer zeker niet te beweren dat die dvps seks met mij hebben uit liefhebberij of hobby. Zoals je zegt: het blijft hun job en dat is de enige reden waarom we seks met elkaar hebben (omdat ik ervoor betaal)

Ik wou gewoon wat tegenwind brengen tov het vele negatieve die hier over dvps verspreid wordt: golddiggers die tegen hun zin seks hebben met mannen waarvan ze walgen ( om het heel cru en over the top te zeggen)
Gewoon aantonen dat het zeker zo niet is en dat er dus ook andere ervaringen zijn.

En dat er dames zijn die best plezier met hun klanten kunnen beleven (en ook op seksueel vlak) zonder dat ze de laatste euro uit je zal proberen te kloppen.

Dus we mogen concluderen dat we het met elkaar eens zijn 🙂

Het is gewoon veel makkelijker om in levende lijve zo'n soort discussies te hebben (aan de toog met een trappist naast ons) want er valt veel nuance weg als je het op een gsm moet opschrijven.
Oké, dus ALLE dames met een allin tarief hebben er zin in en ALLE dames die extra's vragen hebben er eigenlijk geen zin in. Zo goed?
Natuurlijk niet. Dat beweer ik nergens.
Ik zeg enkel dat als ze er al extra voor vragen ze het alvast niet zelf graag doen. En idd, niet alle dames met all inn prijzen hebben overal altijd zin in met iedereen.
hangt van veel factoren af of iemand zin heeft en geil staat.

Maar sommige dames hebben wel vaak zin en kunnen best wel genieten van seks met een klant.
Dat is het enige wat ik wil zeggen tegenover de bewering die hier veel geplaatst wordt dat alle dames die tegen hun zin doen en niet kunnen genieten van seks met een klant .

Ik heb nooit en nergens beweerd dat dit voor alle dames geld of altijd
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan