[Poll] Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

  • Nergens voor

    Stemmen: 26 13,1%
  • Zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Tongzoenen

    Stemmen: 48 24,2%
  • Pijpen met condoom

    Stemmen: 3 1,5%
  • Pijpen zonder condoom

    Stemmen: 92 46,5%
  • Beffen

    Stemmen: 14 7,1%
  • Vingeren

    Stemmen: 7 3,5%
  • Rimmen

    Stemmen: 24 12,1%
  • Anaal

    Stemmen: 89 44,9%
  • Bare

    Stemmen: 43 21,7%
  • Cum on body

    Stemmen: 8 4,0%
  • Cum on face

    Stemmen: 32 16,2%
  • Cum in mouth

    Stemmen: 97 49,0%
  • Fisting

    Stemmen: 30 15,2%
  • Squirting

    Stemmen: 12 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    198
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik betaal juist niks nada voor extra's. Moeten maar met een all inn prijsje adverteren. ik wil op voorhand weten waar ik aan toe ben.
Date overigens ook nooit (op 1 uitzondering na) als er niet gezoend,gebeft, gerimd, gespanked of gevingerd mag worden.
 
het is volgens mij ook wel een beetje de schuld van internet..
en dan fora en Kinky etc..
niet dat er toen geen internet was maar toen ik 2005/6 veel in het SKW kwam..maakte je bij een dame aan het raam de prijs en ging je binnen.
wat Pietje die voor jou had betaald daar kwam je waarschijnlijk nooit achter..
en misschien tikte jij wel minder af omdat zo'n dame jou wel een leuke vent vond..
nu word dat openbaar besproken op diverse fora..internet is een stuk sneller ,fora uitgebreider qua lay out
ik kwam toen ook wel eens bij een klein privehuis/club gebeuren..
en die dames hanteerden gewoon vaste uurprijzen toen..
weet het zo niet meer hoeveel..
maar ik weet nog wel dat ik een keer langsging voor een blowjob dat de dame pas op de kamer vroeg 'met of zonder jasje?'..
als zonder niet kon..dan vroeg ze dat niet..
maar je betaalde toen gewoon 1 prijs..
en ik wist niet beter
Exact. Er zijn ook veel dames die zowat alles open laten.
Ik ging zo naar een masseuse, only massage met oraal.
Toen ze me zag wou ze toch neuken.
Ik denk dat veel dames eerst willen zien wat voor type man je bent.
 
Ik denk dat niemand daar aan heeft gedacht dus kunnen we uitgaan van handelingen bij de sekswerker en niet andersom
Fisting en anaal heb ik begrepen als bij de dvp, rimmen als bij de klant.
Voor rimmen bij mij ben ik bereid extra te betalen, voor rimmen bij de dame niet. Is ook nooit gevraagd trouwens.
 
Fisting en anaal heb ik begrepen als bij de dvp, rimmen als bij de klant.
Voor rimmen bij mij ben ik bereid extra te betalen, voor rimmen bij de dame niet. Is ook nooit gevraagd trouwens.
Ik ga persoonlijk ook nooit betalen als een dame mij wil rimmen. Hoort gewoon bij het liefdesspel, als ze het zelf wil uiteraard. Heren, dames die het doen.....koesteren.
 
Fisting en anaal heb ik begrepen als bij de dvp, rimmen als bij de klant.
Voor rimmen bij mij ben ik bereid extra te betalen, voor rimmen bij de dame niet. Is ook nooit gevraagd trouwens.
Ik wil niks ontvangen dus ik interpreteerde het automatisch als handelingen bij de dvp.
Ik heb wel meegemaakt dat ze op sluwe wijze toch extra proberen te vragen voor 'licking'
Dan heb ik van tevoren gevraagd of ze met hun kont op mijn gezicht kunnen zitten tijdens het pijpen, dat kan allemaal maar zodra ze eenmaal op mijn gezicht zitten moet er ineens extra betaald worden voor 'licking' want daar had ik niet naar gevraagd.
Daar ga ik niet in mee en dan hoeft er ook niet meer extra betaald te worden, ze proberen het gewoon
 
Bij prive-ontvangst zoek ik altijd naar dame met een all in prijs. Als ik €200 betaal, dan wil ik geen zeik meer over geld. Het is niet goed voor mijn erectie als iemand over geld begint, terwijl ik een kusje op haar kutje wil geven.

Ik heb één keer betaald voor pzc. Dat waren vijftig verspeelde euro's. Nadat ik haar mondje had volgespoten zette ze het op een lopen richting de wasbak. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met mijn sperma in haar mond.

Bij een bezoek aan mijn favoriete prive huis betaal ik altijd wel voor beffen en tongzoenen. Ik heb dan toch het idee dat de dames er meer zin in krijgen.
 
en het zijn allen dames die het WERK meer als liefhebberij zien
Zolang je dat zelf maar gelooft...
er zijn genoeg dvps die zonder extra's werken en de all-inn formule zelf het prettigste vinden omdat ze effectief ook zelf wensen te genieten.
Waarschijnlijk eerder uitzondering maar ze bestaan en het zijn deze die ik persoonlijk prefereer.

Het is niet omdat het werk is dat je niet kan genieten van je werk. Ik hoop dat iedereen plezier in zijn werk vind anders heb je maar een triest en lange carrière voor de boeg…
Maar dat 'genieten van je werk' wordt op dit forum wel zeer veel overdreven en geromantiseerd, zeker als je even stilstaat bij de aard van het werk. De meeste mensen doen hun werk ook niet omdat het een liefhebberij is of omdat ze er zoveel plezier uit halen, maar voor de centjes. Dat zal voor een dvp niet anders zijn. Er zullen weinig dvps zijn voor wie het neuken met tientallen vreemden een langgekoesterde wens is die in vervulling gaat. Dat wil niet zeggen dat ze niet een uitstekende dienst kunnen verlenen en jou het GFE gevoel kunnen geven, maar dat gepush op dit forum dat dvps het maar 'voor de leuk' moeten doen ipv voor het geld toont voor mij aan dat veel wandelaars niet in de realiteit leven.

Daarnaast, zoals gezegd, is het op de meeste adresjes zo dat je bijbetaalt voor extra diensten. Dat was 12 jaar geleden al zo en dat is nog steeds zo. Daar is ook niks mis mee. Daar wordt de service niet minder van en de beleving ook niet. Daarnaast hebben de dames/huizen die 'all in' bieden meestal al een hoger starttarief, dus per saldo kom je op ongeveer dezelfde bedragen uit.
 
Laatst bewerkt:
Eventueel alleen voor tongzoenen als ik dan echt iets moet kiezen( dan moet ik de dame dan ook echt super speciaal vinden). Maar ik ga normaal gesproken alleen maar voor alles inclusief.
 
Wat is mis in deze poll, is "baby spelen" oftewel "tepelzuigen". Is één van mijn favorieten, maar ik mocht het gisteren niet bij Bonnie. :confused:

Ik heb wel "bare" gestemd. Ik zou het nú niet willen doen, want daar zijn risico's aan verbonden, maar misschien ooit, als ik boven de 60 jaar ben en hoe dan ook het grootste deel van mijn leven gehad heb.
 
Zolang je dat zelf maar gelooft...

Maar dat 'genieten van je werk' wordt op dit forum wel zeer veel overdreven en geromantiseerd, zeker als je even stilstaat bij de aard van het werk. De meeste mensen doen hun werk ook niet omdat het een liefhebberij is of omdat ze er zoveel plezier uit halen, maar voor de centjes. Dat zal voor een dvp niet anders zijn. Er zullen weinig dvps zijn voor wie het neuken met tientallen vreemden een langgekoesterde wens is die in vervulling gaat.
je hebt ook dvps die beperkt daten (max 1 klant per dag en enkel langere dates)
Het zijn die dames die me interesseren en die ik bezoek.
 
Cim/anaal sowieso. Vind dat pzc er eigenlijk bij hoort, al helemaal als ik bij moet lappen voor de cim, maar de dames die gelijk 50 erbij willen voor enkel pzc zonder cim sla ik gewoon over.

Al hoewel ik niet denk ooit voor bare met een dvp zou gaan is dat wel iets waarvan ik het wel normaal vind als daar extra voor wordt gevraagd en daarom ook aangevinkt.
 
Ik heb geen probleem om extra te betalen voor cim,anaal fisting en voor rimmen.

Voor zoenen,tongzoenen, cob en pzc wil ik niet bij betalen. Ik kan ook een goede date hebben zonder die mogelijkheden.

Maar als ik moet extra moet betaalen om haar te vingeren,beffen of voor pijpen met condoom dan zoek ik een andere dame. Dat zijn naar mijn mening standaard dingen in sex. Dat is zuiver geldgeil zijn.

Hoe leg je dat ook uit. Ik ga even bot weg zijn. Je mag wel je penis in haar vagina steken maar niet je vinger(s) die smaller zijn? Waarom mag ik haar niet beffen of wil ze mij niet pijpen met condoom? Is het uit hygiënische redenen moet ze mij als klant weigeren. Maar anders is het enkel om geld te doen.
je hebt ook dvps die beperkt daten (max 1 klant per dag en enkel langere dates)
Het zijn die dames die me interesseren en die ik bezoek.
Dat is ook de reden waarom ik niet naar de ramen wil gaan. Als ze 15-20 min met een klant door brengt dat kan 2-3 klanten per uur zijn.
 
Laatst bewerkt:
Maar wel nagels hebben en genoeg mannen die vervolgens de binnenkant van de vagina gaan zitten schrapen. Plus vuil onder de nagels, want je doet geen condoom om je vingers, die voor infecties kunnen zorgen.
Die redenering klopt wel niet want het gaat hier over extra geld vragen. Nagels, vuil, infecties gaan niet weg omdat er extra geld wordt gevraagd.

Dame moet dan gewoon klant weigeren indien hygiëne niet goed zit of bepaalde handelingen weigeren.
 
Maar wel nagels hebben en genoeg mannen die vervolgens de binnenkant van de vagina gaan zitten schrapen. Plus vuil onder de nagels, want je doet geen condoom om je vingers, die voor infecties kunnen zorgen.
Dan moet ze het weigeren naar mijn mening. Ik vind het ook maar normaal als ik een dame boek of bezoek dat ik maak dat mijn nagels proper zijn en geknipt.
Die redenering klopt wel niet want het gaat hier over extra geld vragen. Nagels, vuil, infecties gaan niet weg omdat er extra geld wordt gevraagd.

Dame moet dan gewoon klant weigeren indien hygiëne niet goed zit of bepaalde handelingen weigeren.
Idd dat is ook niet respectvol naar de volgende klant toe. Neem nu dat ik geen propere nagels of een slechte mond hygiëne heb. Maar ik mag ik mag haar vingeren en beffen omdat ik er extra voor voor betaal.

Als jij dan niets wetende extra betaald om haar te mogen beffen. Betaal je niet alleen extra voor haar te beffen maar ook voor de vuilte van onder mijn nagels en de microben van mijn onstoken tandvlees.

En allemaal omdat ze een paar euro´s meer wou verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Die redenering klopt wel niet want het gaat hier over extra geld vragen. Nagels, vuil, infecties gaan niet weg omdat er extra geld wordt gevraagd.
Een verhoogd gezondheidsrisico, waardoor mogelijk inkomsten misgelopen worden als het gebeurt. Net als PZC een verhoogd gezondheidsrisico is. Het gaat er niet om dat iets niet gebeurt of weg gaat als je extra geld vraagt.
Dan moet ze het weigeren naar mijn mening. Ik vind het ook maar normaal als ik een dame boek of bezoek dat ik maak dat mijn nagels proper zijn en geknipt.
Zie hierboven en jij vind je nagels schoon, ik vind mijn nagels schoon, maar een dame hoeft ons niet op onze blauwe, in mijn geval groene, ogen te geloven.
 
Het probleem nu is dat de dvp's een te hoge standaard prijs hebben en als je de extra's er nog bij optelt ben je een vermogen kwijt. Allemaal heel leuk voor de dames dat vele geld verdienen maar als klant ben je hartstikke de pineut.
 
Zie hierboven en jij vind je nagels schoon, ik vind mijn nagels schoon, maar een dame hoeft ons niet op onze blauwe, in mijn geval groene, ogen te geloven.
dan mag/moet ze mij vragen of dat ze mijn nagels mag zien.

op de eerste date met mijn favoriete dame had ik aan haar gevraagd of ik haar mocht vingeren en beffen. En ze heeft op een vriendelijke manier gevraagd of dat ze mijn tanden en nagals mocht zien. Ik had daar geen probleem mee. Ik was ook wel blij dat ze het vroeg.

Alles was in orde enkel aan een nagel was er een scherp kantje waar ik niet op gelet had. Wat heeft ze gedaan een veiltje uit haar handtas gehaald en het weg geveild.
 
PZC, CIM en fisten aangevinkt. CIM vind ik het eigenlijk niet waard.

Maar op een vluggertje van €50 ga ik geen €50 extra voor PZC betalen. En niet nóg eens €50 voor CIM. Dan kom je op €150. Dat wil ik best betalen maar dan doen we een uurtje spelen en verwacht ik ook te mogen vingeren en beffen.

Ik snap heel goed dat dames niet iedereen met zn vingers naar binnen laten maar ik vind het wel een heel normaal onderdeel van seks en ik ben voorzichtig en schoon. Ik wil het altijd heel graag (niets lekkerder dan een nat kutje vingeren) maar ik ga er geen geld voor neerleggen.

CIM vind ik hartstikke geil maar tegelijkertijd is het een vijf seconden service waar vaak veel voor wordt gevraagd. En dan vind ik het eigenlijk niet waard.

Welke ik mis is een afspraak om meerdere keren te komen. Ik kom heel wisselend soms super snel en soms hou ik het prima een half uur of langer vol. Op voorhand kan ik dat nog steeds moeilijk aanvoelen en dat maakt me huiverig om een relatieve lange en dure dete met extras af te spreken. Dan sta ik voor €150 na tien minuten buiten en dat is echt gewoon teveel geld voor mijn budget en loop ik sowieso met een naar gevoel weg. Dat maakt dat ik nog steeds maar met 1 dame langer dan half uur ervaring heb, haar maakt het niets uit hoevaak ik kom.
 
Een verhoogd gezondheidsrisico, waardoor mogelijk inkomsten misgelopen worden als het gebeurt. Net als PZC een verhoogd gezondheidsrisico is. Het gaat er niet om dat iets niet gebeurt of weg gaat als je extra geld vraagt
laten we een kat een kat noemen: de dvps die voor alles extra vragen doen dit niet omwille van hygiëne. dat zijn dames die gewoon zoveel mogelijk geld wensen te verdienen in een zo kort mogelijke tijd. (wat hun goed recht is natuurlijk)

ofwel is de hygiëne van de klant onvoldoende en weiger je bepaalde handelingen (of weiger je de klant volledig) maar dan moet je bij de klanten waarvan de hygiëne wel in orde is geen geld bijvragen voor deze handelingen onder het mom van : we doen dit omwille van hygiëne.

ik geloof ook niet dat er 1 enkele dame is die beweerd dat ze voor bepaalde extra's geld vragen omwille van hygiëne. (maar gewoon een assumptie van bepaalde forumleden)

Het is gewoon iets dat bij bepaalde type dvps normaal is : voor elke aparte handeling geld bijvragen.

Gelukkig zijn er ook andere dvps...
 
Ik kies geen dames die niet tongzoenen, en als je er voor moet bijbetalen dan is daar de charme volledig van weg. Beffen en pzc doe je wel of niet, maar daar ga ik niet voor betalen. Alleen CIM voor mij.
 
ik geloof ook niet dat er 1 enkele dame is die beweerd dat ze voor bepaalde extra's geld vragen omwille van hygiëne. (maar gewoon een assumptie van bepaalde forumleden)
Dat is ook niet wat ik zeg. Het is risicomanagement.

En ja, genoeg wellicht die het om de centen doen, maar even naar je nagels kijken zegt ook niet alles. Zeker niet in die half donkere kamers van het gemiddelde privehuis. Daarnaast zegt het ook niks of je wel een beetje netjes kunt vingeren en niet de voering sloopt.

Al best wat dames gehad die het niet wilden vanwege hygiëne en dan is het ook logisch als argument. Maar kan me er ook iets bij voorstellen dat je wel het risico wil nemen, maar dan er wat extra voor wil. Net als pzc.
 
Al best wat dames gehad die het niet wilden vanwege hygiëne en dan is het ook logisch als argument. Maar kan me er ook iets bij voorstellen dat je wel het risico wil nemen, maar dan er wat extra voor wil. Net als pzc.
voor mij persoonlijk zijn dat moodkillers en zal ik zo'n dame zelf nooit boeken.
ik wil niet à la carte gaan dineren maar betaal dan liever de 7 gangen menu waar alles inbegrepen zit :)

in mijn hoofd bekijk ik het als volgt : een dame die extra vraagt voor tongzoenen of voor vingeren of voor beffen doet dit enkel en alleen maar omdat ze er zelf geen zin in heeft en het dan enkel maar toelaat om extra geld te verdienen.

met dit in mijn achterhoofd zou ik persoonlijk geen plezier/genot/toegevoegde waarde hebben om deze handelingen dan uit te voeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan