[Poll] Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen?

  • Nergens voor

    Stemmen: 26 13,1%
  • Zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Tongzoenen

    Stemmen: 48 24,2%
  • Pijpen met condoom

    Stemmen: 3 1,5%
  • Pijpen zonder condoom

    Stemmen: 92 46,5%
  • Beffen

    Stemmen: 14 7,1%
  • Vingeren

    Stemmen: 7 3,5%
  • Rimmen

    Stemmen: 24 12,1%
  • Anaal

    Stemmen: 89 44,9%
  • Bare

    Stemmen: 43 21,7%
  • Cum on body

    Stemmen: 8 4,0%
  • Cum on face

    Stemmen: 32 16,2%
  • Cum in mouth

    Stemmen: 97 49,0%
  • Fisting

    Stemmen: 30 15,2%
  • Squirting

    Stemmen: 12 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    198
  • Opiniepeiling gesloten .

ForumLurker

Meubelstuk
Forumpionier
3.609
21/07/21
8.884
7
Voor welke extra's ben je bereid bij te betalen? Meerdere antwoorden mogelijk.
Er zijn honderden mogelijkheden. Heb de meest voorkomende genomen.
Tuurlijk zit iedereen graag voor een dubbeltje op de eerste rang, maar wat vind je echt wel ok?
 
Normaal gesproken vind ik dat zoenen (niet tongzoenen) bij een date in een privéhuis er eigenlijk 'standaard' bij inbegrepen hoort te zijn, als de dvp het aanbiedt, en niet tegen een meerprijs. Maar de realiteit is wel eens anders en dan ben ik wel bereid om er extra voor te betalen. Ik heb dat wel eens geweigerd maar dan merkte ik tijdens de date toch dat ik steeds de behoefte had om te zoenen. Dit hangt ook wel een beetje van het meisje af.

In principe zou ik wel bijbetalen voor anaal en bare. Anaal maar één keer gedaan, wil graag nog eens, en bare nog niet gedaan in de 12 jaar dat ik nu wandel.

Wel vaak pijpen zonder condoom gedaan, vooral in de beginjaren, maar de laatste jaren doe ik het vrijwel nooit omdat a) veel meisjes maar zo-zo zijn met pijpen (en het dus niet waard) en b) omdat ik, als het wél goed gebeurd, ik er met condoom ook genoeg van geniet. Bovendien heb je dan dat gedoe niet van het onderbreken van de flow voor het condoom als je net kneitergeil bent en het liefst meteen door wilt met neuken.
 
Een dame die maar wil zoenen/tongzoenen/ beffen/vingeren/pijpen mits bijbetaling is een dame die ik links laat liggen.
Duid voor mij aan dat ze er zelf geen plezier wenst uit te halen en dat het geen passionele vrijpartij wordt maar gewoon iemand die bepaalde handelingen uitvoert omdat er voor betaald wordt.

Ik prefereer dames met een all inn prijs en daar wordt nooit echt vooraf gesproken over wat er wel of niet dient te gebeuren qua handelingen.
Enkel wat er absoluut niet kan of wat ze niet leuk vind (bvb anaal)

verder verloopt het spontaan en komen er vanzelf dingen aan bod waarvoor je bij sommigen flink zou moeten bijbetalen (bvb dame die je begint te rimmen of die prostaatmassage voorstelt of dvp squirt tijdens klaarkomen)
Het hangt al van het moment af en van waar we beiden op dat moment zin in hebben.

Verder staan er handelingen op die voor mij geen meerwaarde bieden en waarvoor ik niet zelf zou bijbetalen maar als ze gebeuren zou ik ook geen nee zeggen (CIM, cum on body, cum on face)

En fisting en bare seks doe ik gewoon niet. Fisting vind ik echt niet opwindend en dvps die bare seks aanbieden loop ik met een grote boog omheen.

Enkel voor anaal zou ik bijbetalen omdat ik begrijp dat daar wel wat voorbereiding aan is maar de dames die ik bezoek aan all inn doen dit toch niet dus dat is toch geen optie.
 
fisting is aan mij niet besteed ook
gerimt worden hoeft voor mij ook niet..
bare heb ik ooit maar 1x gedaan..maar zou het niet 1,2,3 doen..
misschien hooguit met een dame die ik heeeel goed ken..en eerlijk hierin is..
maar dat is juist het dingetje..dat eerlijk zijn..
de eventuele ellende wekenlang met antibiotica en troep voor dat uurtje lol?
 
Voor CIM. Ik wil ieder bezoek eindigen met een stevige spuit sessie. Op haar knietjes, laag. Haar haren stevig in mijn linkerhand en dan met rechts goed mikken en over haar uitgestoken tong spuiten.

Slikken maakt het extra geil maar boeit me wat minderIMG_3150.jpeg
 
Zoals de verrukkelijke Carmen die aan de Mecklenburgstraat in Eindhoven ontving ooit zei: "Het moet voor beide leuk blijven, dus ook kwa prijs. En van te voren allerlei dingen afspreken, maakt het zo`n verplicht nummer. Het moet spontaan blijven."

Zoenen, tongzoenen, pzc, beffen, vingeren, rimmen en squirten vind ik niet iets om voor bij te betalen. Dat hoort er gewoon bij en gebeurt in de vuur van het spel.

Dat geldt ook voor waar ik mijn zaad laat. Dat komt daar waar het komt. Natuurlijk geil als het op het gezicht komt of in het mondje, maar ik kan net zo goed een condoom volknallen als ik in haar kutje ben. Wil niet tijdens de daad gaan nadenken op het moment dat ik voel dat ik ga komen. Als ik betaald heb voor een cum in face, wordt het zo`n gekunsteld klaarkomen. Dan is de helft van de lol alweer gezakt voordat het er uitkomt.

Dat er bijbetaald moet worden voor anaal en fisting, kan ik begrijpen, behoren niet tot de voor mij "normale" handelingen, zijn bijzonderheden.

Maar de praktijk leert dat je voor PZC steeds meer bij moet betalen en dat doe ik dan ook. Is toch lekkerder als ze hem zonder rubbertje aflebbert. Helaas zie ik ook steeds meer dat zoenen, tongzoenen en vingeren alleen nog maar wordt aangeboden voor extra geld.
 
Zoenen, tongzoenen, pzc, beffen, vingeren, rimmen en squirten vind ik niet iets om voor bij te betalen. Dat hoort er gewoon bij en gebeurt in de vuur van het spel.
kan het niet vollediger maken joh , als dit al niet meer kan bij een date binnen een vaste prijs dan zullen ze me geen tweede keer zien . Al deze zaken behoren toch juist tot het spontane en bij de dames die geen seriewerk maken op een dag zal dit gewoon gebeuren . Als je er dag in dag uit elke dag 10 afwerkt kan ik me wel voorstellen dat ze dit niet kunnen waar maken maar als ze dan extra vragen en die 10 per dag willen dat betalen vraag ik me ook af wat die laatste op van de dag nog mag ervaren. ideale mix om dan tegen slechte recensie aan te lopen mijn gedacht
Dat er bijbetaald moet worden voor anaal en fisting, kan ik begrijpen, behoren niet tot de voor mij "normale" handelingen, zijn bijzonderheden.
Kan ik ook volledig inkomen
Maar de praktijk leert dat je voor PZC steeds meer bij moet betalen en dat doe ik dan ook. Is toch lekkerder als ze hem zonder rubbertje aflebbert.
Ik vraag me oprecht af wat de dames bezielt om op een stuk rubber te liggen slurpen . Een (let wel ) proper stukje stevig vlees is toch veel lekkerder. kan me ook niet inbeelden dat ik een dame haar borsten zou liggen likken als die in rubber verpakt moeten blijven zitten🤮🤮🤮
 
Betaal nergens extra voor; een van de grootste afknappers voor mij. Dvp's die tz en pzc als extra aanbieden sla ik gelijk over; de rest mag maar hoeft niet persé van mij. De meeste genoemde diensten zitten standaard in de prijs van mijn vaste schatjes en af en toe krijg ik, zonder er om te vragen, zelfs nog wat verborgen extra's omdat ze me gewoon lief, leuk, ondeugend, fijn etcetera vinden. Als klant moet je ook een beetje je best doen om er iets leuks van te maken en krijg je wat je verdient. 😉
 
Gratis sex is toch t leukste :)
Ik zou het niet weten 🥺😅

Bereid zijn om bij te betalen voor tongzoenen vind ik vooralsnog de meest opvallende.

Vind het een groot pluspunt als een dame dit doet, maar ook weer niet zo'n speciale handeling dat het bijbetaling rechtvaardigd.

Maar goed, sowieso zie ik niet waarom veel dames nou juist zoenen als iets heel intiems en alleen voor privé zien, terwijl je wel "los mag gaan" op allerlei andere gebieden.
 
kan het niet vollediger maken joh , als dit al niet meer kan bij een date binnen een vaste prijs dan zullen ze me geen tweede keer zien . Al deze zaken behoren toch juist tot het spontane en bij de dames die geen seriewerk maken op een dag zal dit gewoon gebeuren . Als je er dag in dag uit elke dag 10 afwerkt kan ik me wel voorstellen dat ze dit niet kunnen waar maken maar als ze dan extra vragen en die 10 per dag willen dat betalen vraag ik me ook af wat die laatste op van de dag nog mag ervaren. ideale mix om dan tegen slechte recensie aan te lopen mijn gedacht

Kan ik ook volledig inkomen

Ik vraag me oprecht af wat de dames bezielt om op een stuk rubber te liggen slurpen . Een (let wel ) proper stukje stevig vlees is toch veel lekkerder. kan me ook niet inbeelden dat ik een dame haar borsten zou liggen likken als die in rubber verpakt moeten blijven zitten🤮🤮🤮
Het heeft er alleen maar mee te maken dat ze niet alleen je ballen leeg willen melken. Enkel en alleen een geldkwestie. Dat de meiden goed mogen verdienen, vind ik prima, maar het kan ook teveel van het goede worden. En zoals Carmen al zei: het moet voor beide leuk blijven. Als ze al beginnen over extra geld voor pzc terwijl ze al een goede prijs vragen, dan verdwijnt bij mij al snel de goesting. Dan is het niet meer leuk. En dan betaal je extra, maken ze er alsnog een waardeloze boel van. Ben je 200 euro lichter (150 en 50 voor pzc). Nou, dan zien ze me niet meer terug. Dus tegenwoordig haak ik al vaak van te voren af.
 
Aangezien overal het anders is wat extras zijn, is het per situatie verschillend. Ik zoek geen pijpen zonder dus is voor mij geen issue. Beffen bij ramen zit in de prijs dus zal ik daar nooit extra voor betalen, alleen bij een paar privehuizen waar het een extra is omdat ik totaal dan altijd nog onder de totale raamprijs van 200 per uur zit. Tongzoenen zou ik wel extra v betalen als ik de dame daar geschikt voor vind.
Gratis sex is toch t leukste :)
Dat ligt aan de sex en de dame...
Ja,dat heb ik ook nooit begrepen.
Zoenen wordt geassocieerd met liefde, daarnaast proeven en ruiken ze alles beter en is er closer oogcontact, allemaal te intiem etc.
 
Laatst bewerkt:
Deze poll bevestigt de reden waarom we meer en meer extra moeten betalen voor PZC, CIM en anaal.

1 op 2 van de wandelaars is bereid extra te betalen. Dus de dames vragen er extra voor.
Dat is onzin, want toen ik begon met wandelen 12 jaar geleden was het al de standaard dat je daarvoor moest bijbetalen. En het is ook niet meer dan logisch dat je voor meer verkregen diensten meer betaald. Als je 100 zenders wilt betaal je ook meer aan je kabelmaatschappij dan wanneer je aan 50 genoeg hebt.

Persoonlijk word ik een beetje geërgerd door de toenemende tendens op dit forum van de gedachte dat dvps het werk bij wijze van spreken maar gratis of voor een habbekrats moeten doen, 'want anders is het net of ze er geen plezier in hebben'. Het is WERK. En als je niet bereid bent meer te betalen voor meer verzet WERK, houd dan alsjeblieft op met wandelen
Ik vraag me oprecht af wat de dames bezielt om op een stuk rubber te liggen slurpen . Een (let wel ) proper stukje stevig vlees is toch veel lekkerder. kan me ook niet inbeelden dat ik een dame haar borsten zou liggen likken als die in rubber verpakt moeten blijven zitten🤮🤮🤮
Ooit gehoord van SOA's?

En zou jij dat lekker vinden, een pik van een wildvreemde in je bek? Maar dvps moeten het maar heerlijk vinden, de eerste de beste lul? Weer zo iemand die het verschil tussen een liefhebberij en WERK niet snapt. Dvps zijn niet je vriendin, hè.
 
Weer zo iemand die het verschil tussen een liefhebberij en WERK niet snapt. Dvps zijn niet je vriendin, hè.
er zijn genoeg dvps die zonder extra's werken en de all-inn formule zelf het prettigste vinden omdat ze effectief ook zelf wensen te genieten.
Waarschijnlijk eerder uitzondering maar ze bestaan en het zijn deze die ik persoonlijk prefereer.

Het is niet omdat het werk is dat je niet kan genieten van je werk. Ik hoop dat iedereen plezier in zijn werk vind anders heb je maar een triest en lange carrière voor de boeg…
 
Ooit gehoord van SOA's?

En zou jij dat lekker vinden, een pik van een wildvreemde in je bek? Maar dvps moeten het maar heerlijk vinden, de eerste de beste lul? Weer zo iemand die het verschil tussen een liefhebberij en WERK niet snapt. Dvps zijn niet je vriendin, hè.
tuurlijk wel en ik ben daar ook niet immum voor ,maar er zijn overal risico's in een leven. Mocht ik dvp zijn zou ik waarschijnlijk wel graag een pikkie in m'n bek hebben. Als wandelaar bezoek ook veelal dezelfde dvp al geruime tijd en het zijn allen dames die het WERK meer als liefhebberij zien plus mijn vriendin hoeven ze niet te zijn,alleen partner in crime gedurende de tijd dat we samen zijn.
En ik betaal met plezier hun prijs die op vandaag nog steeds schappelijk mag genoemd worden( 125 - 150€/uur voor 2uur afspraken want minder doe ik meestal niet) waardoor er regelmatig nog iets af kan voor een cadeautje.
 
het is volgens mij ook wel een beetje de schuld van internet..
en dan fora en Kinky etc..
niet dat er toen geen internet was maar toen ik 2005/6 veel in het SKW kwam..maakte je bij een dame aan het raam de prijs en ging je binnen.
wat Pietje die voor jou had betaald daar kwam je waarschijnlijk nooit achter..
en misschien tikte jij wel minder af omdat zo'n dame jou wel een leuke vent vond..
nu word dat openbaar besproken op diverse fora..internet is een stuk sneller ,fora uitgebreider qua lay out
ik kwam toen ook wel eens bij een klein privehuis/club gebeuren..
en die dames hanteerden gewoon vaste uurprijzen toen..
weet het zo niet meer hoeveel..
maar ik weet nog wel dat ik een keer langsging voor een blowjob dat de dame pas op de kamer vroeg 'met of zonder jasje?'..
als zonder niet kon..dan vroeg ze dat niet..
maar je betaalde toen gewoon 1 prijs..
en ik wist niet beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan