Poppers als beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je moet wel oppassen met sommige poppers. Ik ben gigantisch fan van Jungle Juice black label. Maar na een paar weken gebruiken lijken me ogen het niet meer heel jovaal te doen. Erg veel jeuk en af en toe opeens wazig zien.

Na veel googlen erachter gekomen dat jungle juice bij naam wordt genoemd door verschillende onderzoeken.

Wij waren es op een privëfeestje met enkele koppels en die man had een soort van theepot met heet water erin en daar goot hij een gans flesje Rush in uit !
We zijn daar direkt vertrokken , dat was gewoon niet te doen !
Dat spul werkte veels te hard ,om zot te worden ...als zo iemand daarna dan klaagt over bijwerkingen , tja ....
Overdaad schaadt altijd he 😜

Ik gebruik regelmatig poppers en ben ooit gestart met de poppers obv Isopropyl nitrite. Dat bleek niet ok; veel hoofdpijn, blauwe lippen en met merken als Jungle Juice zelfs weken last van mijn ogen. Deze leken overbelicht, zag alles wit en fel, niet fijn....Even het idee dat het blijvend was, maar gelukkig trok het weg.

Ik ben toen naar de Amyl poppers gegaan van Iron Fist, AMYL en later SylvenV.
Totaal andere sensatie! Geweldig lekker en zelfs na een hele middag snuiven geen bijwerkingen.

De Iron Fist en AMYL geven een heerlijk warm gevoel en de SylvenV en Premium Amyl 95 geven een 'ongekende ontspanning' van onderen......

Laatst bewerkt:
@Joost19777 Een oprechte vraag, want ik ben absoluut geen moraalridder:
Denk je dat je nog zonder kan of ben je er aan verslaafd?

Hey,

Ik zie dat ik 'wekelijks' geschreven heb, maar dat is niet helemaal correct en dat wekt wellicht de indruk dat ik niet zonder kan. Ik heb het ff aangepast.
Ik gebruik het soms meerdere malen per week en soms weken niet.

Jazeker kan ik nog zonder hoor. Als ik met een partner (vriendin / vrouw) sex heb dan gebruik ik ze helemaal niet.

Maar voor de sex die ik heb met (voorbind)dildo's, speeltjes of anaalvingeren vind ik het een enorme aanwinst. Het maakt me geiler, geeft een warm gevoel en ontspant de kringspier.

Samengevat: ik kan zeker zonder en heb ook niet het idee dat dat veranderen zal.

Ik heb er niets aan behalve hoofdpijn. Eergisteren wou een klant wat poppers snuiven. Hij wou dat wij ook gebruiken maar wij krijgen er alleen hoofdpijn van.

Ik gebruik regelmatig poppers en ben ooit gestart met de poppers obv Isopropyl nitrite. Dat bleek niet ok; veel hoofdpijn, blauwe lippen en met merken als Jungle Juice zelfs weken last van mijn ogen. Deze leken overbelicht, zag alles wit en fel, niet fijn....Even het idee dat het blijvend was, maar gelukkig trok het weg.

Ik ben toen naar de Amyl poppers gegaan van Iron Fist, AMYL en later SylvenV.
Totaal andere sensatie! Geweldig lekker en zelfs na een hele middag snuiven geen bijwerkingen.

De Iron Fist en AMYL geven een heerlijk warm gevoel en de SylvenV en Premium Amyl 95 geven een 'ongekende ontspanning' van onderen......

Hey,

Ik zie dat ik 'wekelijks' geschreven heb, maar dat is niet helemaal correct en dat wekt wellicht de indruk dat ik niet zonder kan. Ik heb het ff aangepast.
Ik gebruik het soms meerdere malen per week en soms weken niet.

Jazeker kan ik nog zonder hoor. Als ik met een partner (vriendin / vrouw) sex heb dan gebruik ik ze helemaal niet.

Maar voor de sex die ik heb met (voorbind)dildo's, speeltjes of anaalvingeren vind ik het een enorme aanwinst. Het maakt me geiler, geeft een warm gevoel en ontspant de kringspier.

Samengevat: ik kan zeker zonder en heb ook niet het idee dat dat veranderen zal.
SylvenV Bang Kwang Poppers - 30ml wordt je kei geilll van hahahaha topper deze

Terug
Bovenaan Onderaan