Recensie Poppy ladyboy Istanbul Turkije

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumgiver

Stamgast
Forumpionier
256
03/07/21
333
19
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.ts-dating.com/model/PoppyThailand#/
Totale kosten (in euro)
150
Tijdens mijn drukke week in Istanbul had ik contact met deze dame via planetromeo. Daar gaf ze aan dat ze voor $ 150.00 bij haar kleine huisje in wijk Taksim ontvangt.

Kwa uiterlijk zijn haar foto's verfraaid, ze is iets molliger maar haar borsten in het echt zijn veel mooier. Puur natuur. Deze kleine geile donder kwam al haar beloftes na. Voor deze stad is het een plaatje en door goed contact wil ze zeker voor haar aangeboden prijs 2 uur genieten en voegde een olie massage eraan toe. Hoewel haar romeo profiel meer bottom aangaf was ze bereid om me ook te neuken.

Op donderdag avond kwam ik aan ik en kreeg een warm een warm ontvangst. Het kon goedkoper gaf het bedrag in Euro's in plaats van die lelijke Trump biljetten plus 2 pakjes camel (tax free gekocht op de luchthaven voor €1,75 per.st.) en een kamagra Jelly. Ze geloofde pas de werking van de peng weg wenge Juice na 15 minuten. Ik had heel snel haar lekkere vleselijke buttplug in mijn handen. Voelde goed in mijn mond. En zij genoot ervan om mijn cumgun te deepthroathen als een ware neukzwaarden stikker.

Op bed kreeg ik een goede thaise massage. Dat kon ze goed, want daarna voelde mijn enkel waar ik na 4 weken een blessure incident tijdens zaalvoetbal beter. En zeker mijn schouder. Verrassend drukte ze haar heerlijk dikke knop tegen mijn aars aan. Ze had helaas geen poppers, maar ze ging eerst mijn aars lekker rimmen en dat hemels. Daarna pijpte ik haar en stopte mijn cumgun in haar lekkere asspussy waar ze botergeil van kreunde. Ik probeerde daarna, op der pik te zitten en ze gaf aan dat ze liever missionaris standje wil doen. Met kussen onder mijn rug was eerst pijnlijk en daar maakte vakkundig een oprek sessie met haar vleselijke buttplug van. Het werd echt een feest toen haar paal de diepte in ging haar dikste deel in het midden mijn spot raakte. Ze kan dit max een half uur doen ik moest tussen door afremmen wegens vroegtijdig spuiten. Na een half uur zei ze ook dat ze meer bottom is en beloofde haar dat ze mijn super verharde cumgun lang in haar asspussy zal voelen. En die tieten waren zo mooi. Ik vind het al klasse dat ze toch een kant neukte en goed. Die ervaring was apart.

We hebben zeker 2 uur bij elkaar sex gehad, ze tongt graag, werd heel graag gerimd en botergeil plugde ze mijn cumgun erin. Goed dat ik prep had genomen, anders deed ik niet. Missionaris is het enige standje want voor haar is het beminnen effect het hoogst en werd botergeil van: tieten likken (hmm die waren lekker), haar nek likken, haar oren likken en geile woorden in fluisterde. Door haar eerste fuck in mijn aars werd ze door veel zaad van mijn cumgun flink bezwangerd, genoeg zaad droop eruit om smakelijk op te lukken en vervolgens de cumgun erin met de geile combi zaadtongen. Zelf kwam ze heel geil klaar dus nog meer cumswap plezier. Tussendoor heel romantisch geknuffeld, ze pijpte me gretig schoon en zij genoot zeker van de smaak van cumguns volle melk. Ze opperde me om haar meer te neuken. Poppy is te lekker om daar nee tegen te zeggen. Die 2e sessie duurde zeker langer zelfs haar buttplug even in mijn aars gehad om de 2e zwangerschapsdaad op gang te brengen. En ja zeker die kwam er weer, maar ze spoot teregelijkertijd toen de cumgun haar heerlijke romige ass van zaad voorzag.

Ze zal niet lang in Istanbul blijven, maar zo'n geile trans, met zeker niet de minste uiterlijk-al zag in taksim enkel beauty's bij straatteven pleisterplaatsen- en zo'n service. Die wil ik als seksvriendin. En de locatie is: vlakbij de bushalte in de hoofdweg van Taksim, heel schoon en tot slot een superheerlijke douche gehad.

Deze post wordt in de Turkije rubriek gelinkt. Maar waar ze ook is, de reis naar haar verblijfplaats is het meer dan waard.

Cumgiver

Terug
Bovenaan Onderaan