Nee, SOMS gelijk maar absoluut niet HELEMAAL gelijk.
Ik wil de dames ook absoluut niet schofferen ik heb vaak eerlijk gezegd medelijden met ze want het zijn vaak dames met een slechte jeugd, geen vader of zwakke vader etc en verslavingen.
Als je nog enkele meewarige klassieke vooroordelen en veralgemeningen wil, vraag je maar in pb hoor. Ik ken nog wat klassieke zever die rond sekswerkers verkocht wordt.
Maar tegelijkertijd heb ik ook zoiets van in Nederland hoeft geen enkele vrouw haar lichaam te verkopen om te eten dus ik wil zo ook niet teveel als slachtoffer zien
Voor de zoveelste keer: een dvp VERKOOPT HAAR LICHAAM NIET. Zij biedt de klant gewoon een DIENSTVERLENING aan, en zoals bij zowat elk ander beroep, heeft zij 'iets' van haar lichaam nodig om die dienst te kunnen leveren.
Sommige mensen zijn arbeiders en hebben dan allicht hun spierkracht nodig, maar ook hun hersenen om met kennis van zaken en met de nodige skills hun beroep goed te kunnen doen. Anderen gebruiken hoofdzakelijk hun hoofd, hersenen, kennis voor hun job.
Geen enkele dvp verkoopt haar lichaam, want ik heb nog nooit geweten dat de klant dat lichaam mee naar huis mag nemen en er de eigenaar van geworden is na betaling.
bovendien genieten veel van de dames er ook van om mannen te gebruiken
Volgens mijn bescheiden mening lopen er vooral meer mannen rond (ook helaas op dit forum) die vrouwen willen 'gebruiken' als seksobjecten.
de dvp waarmee ik bevriend ben die vertellen me soms dingen over hoe ze klanten gebruiken dat ik soms denk dat die dvp sociopaten zijn.
Zij 'gebruiken' geen klanten, maar zij gebruiken enkel hun vakkennis om aan klanten zo veel mogelijk te kunnen verdienen. Als je een auto gaat kopen, zal een goede verkoper (die dus zijn vak kent) je ook proberen allerlei extraatjes aan te smeren waaraan verdiend wordt. We praten over commerciële transacties.
Ja er zijn een hoop captains save a ho
Die dvp als vrouw willen maar dat zal idd nooit werken want hetzelfde als dat veel miljonairs vaak geen genoegen nemen met een vrouw zo nemen dvp vaak geen genoegen met een man.
Dat is gewoon een waanidee dat tegengesproken wordt door heel wat dvp's die wél een reguliere relatie hebben. Jij kent die waarschijnlijk niet, of ze beschermen hun private sfeer voor de klant, omdat er nogal wat klanten zijn die zo dom zijn om zichzelf 'speciaal' te vinden, en dat soort 'heren' ziet liever niet dat 'hun' dvp buiten haar werk gewoon een gezin heeft.
Veel van dvp zijn seksverslaafde net zoals ons.
Dit is wel de grootste giller die je hier schrijft. Je zweeft en je gaat er van uit dat jouw eigen geilheid uitstraalt op de dame die je
betalend bezoekt voor seks. Betaal eens niet, en je gaat gauw merken hoe seksverslaafd ze is.
En wij genieten ook van meerdere vrouwen en datzelfde geld voor dvp en al helemaal omdat die mannen hun betalen.
Probeer anders eens te begrijpen dat sekswerkers hun job doen, en zelfs als zij dat absoluut niet tegen hun zin doen, betekent dat nog helemaal niet dat zij genieten van al die mannen, die zijzelf niet gekozen hebben.
Ik geniet van dvp maar ik zou never nooit een als vrouw nemen hoe lief ze ook zijn.
Je wilt toch niet gezien worden met een vrouw die honderden mannen heeft gehad en wie weet hoe vieze dingen heeft gedaan.
Dus: je wil niet gezien worden met een vrouw die veel mannen 'bediende', maar jouw exclusief vriendinnetje mag dan wél gezien worden met een ventje dat vele vrouwen neukt, er voor betaalt, en er dan nog op neerkijkt. Heerlijke redenering. Om te gieren.
Hai Joke.
Laten we eerlijk zijn jij bent niet helemaal van Cor.
Want andere mannen maken gebruik van jou lichaam.
Als hij dat prima vind en jullie gelukkig zijn ben ik de laatste die daar over zal oordelen.
De laatste om er over te oordelen? Maar je bent hier wel duchtig bezig met er over te oordelen, vind ik zo...
Jullie zijn 19 jaar samen zeg je maar ondertussen heb je heel veel tijd en je lichaam met vele andere mannen gedeeld dus dan ben je volgens mij part time van Cor en part time van andere. Dus dan klopt het toch dat het telkens slechts tijdelijk zijn of hun beurt is.
Als je er van uit gaat dat liefde, gevoelens, graag zien, een relatie enz enkel en alleen te maken hebben met seks, ben je eigenlijk nog niet rijp voor een relatie en ook niet voor pretseks, u aangeboden door een betaalde dienstverlener.
Maar eerlijk jij deelt ook je tijd en je lichaam met vele andere mannen dus dan moet jou man jou toch delen en is het in feite omstebeurt tussen hem en klanten.
Zoals ik net schreef: probeer eens te leren en te aanvaarden dat een relatie heel wat meer inhoudt dan jouw seksfantasietjes.
Wij kennen persoonlijk verschillende DVP's die al jaren in het vak zitten en geen enkele heeft een stabiele relatie , om de zoveel tijd hebben ze iemand anders in huis .
Ik ken ook veel mensen die absoluut niets met sekswerk te maken hebben, en die ook om de zoveel tijd iemand anders in huis hebben. Tevens ken ik sekswerkers die wél een stabiele relatie hebben.
Meestal ex klanten die dan proberen om de vrouw uit het vak te krijgen , wat dan soms effe lukt maar na een tijdje zijn ze toch weer bezig en stopt de relatie .
Weet je dat heel wat een dvp's een relatie hebben VOOR dat ze met sekswerk beginnen? Jij denkt aan ex-klanten? Er lopen wel heel veel mannen rond die hun vaste dvp beschouwen als 'een beetje van hen'. Als je op die gasten hun uitleg voortgaat, zit je m.i. toch wat op een verkeerd spoor.
Die ex mannen vragen zich steeds af waar hun plaats is
Denk je? Foute gok...
en merken na een tijdje dat de sex thuis niet echt anders is maar de dame ook weer gewoon werkt als ze in bed liggen .
Want seks is synoniem voor relatie, in jouw simpele redenering. Bovendien is de seks thuis meestal helemaal niet hetzelfde als met een klant.
Dat is wat ze ons vertellen als ze eens wat meer gedronken hebben of effe down lopen .
Tis een zwaar beroep , vooral mentaal en ik heb echt wel respect voor die meiden , laat dat duidelijk zijn , ik wil ze zeker niet schofferen .
En is het je dan nog nooit opgevallen dat 'die meiden' tegen 'ons' vertellen wat ze willen, als het maar in het plaatje past van de verleiding van een klant? Een vorm van klantenbinding. Je moet dat vooral allemaal letterlijk nemen, en geloven.