Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn wel een aantal bijkomende omstandigheden

1. We komen beiden uit een cultuur waarin het hebben/zijn van een bijvrouw geaccepteerd is

2. Ze is wel echt spectaculair zowel in uiterlijk als in persoonlijkheid. Dus voor mij echt buitencategprie.

3. We begrijpen elkaar en accepteren elkaar inclusief onvolkomenheden
Wel mooi hoor als je dit hebt en ook kunt financieren.
 
Ok, mijn visie. Ik schenk wel eens iets. Rechtstreeks of onrechtstreeks. En ik probeer soms ook wel eens 'te verrassen' op welke manier dan ook. Altijd leuker dan een standaard cadeau.
Waarom?
Waardering, geloof in die persoon, steun. Welke steun?
De steun dat ze aan de weg aan het timmeren zijn om sekswerk als iets OK te zien. Neem sekswerk weg en geen één van onze dochters (en zonen en misschien zelfs moeders) zijn nog veilig voor die gefrusteerde mannen. En hiermee zeg ik niet dat mensen die gebruik maken van sekswerkers gefrusteerde mensen zijn. Nee, integendeel. Zij beseffen dat ze een bepaalde nood hebben en zoeken die professioneel. Hopelijk met wederzijds respect maar jammer genoeg is er het kaf en het koren.
En jammer genoeg zijn er die hun nood op een minder koosjere manier zoeken (lees meer verkrachtingen). Dus steun ik iemand waarvan ik vind dat ze goed bezig is. Mondig, maar ook oprecht, respectvol. De waardering die ik voor haar heb, krijg ik ook terug. En dat is leuk meegenomen. Dat is ook een doel.
 
Uit respect. Daarnaast ik ga veelal naar dezelfde dames, krijg je toch meer waar voor je geld. Betere service en er wordt niet zo op de tijd gelet. En nog een voordeel, er is eerder een plekje voor je.
 
Van mij moet je niks. Ik probeer te begrijpen waarom collega wandelaars presentjes geven aan dvp's
Het is gewoon leuk om een kadootje te geven aan iemand en het toont ook aan dat je die persoon waardeert.
Het creëert misschien ook wel een illusie dat het meer is dan een zakelijke overeenkomst en meer een ontmoeting tussen 2 mensen die samen een leuke tijd willen hebben.
ik denk altijd : als je een GFE ervaring wil hebben moet je als klant ook zorgen voor een BFE. En een kadootje meebrengen is daarin een eerste stap.
 
Het is gewoon leuk om een kadootje te geven aan iemand en het toont ook aan dat je die persoon waardeert.
Het creëert misschien ook wel een illusie dat het meer is dan een zakelijke overeenkomst en meer een ontmoeting tussen 2 mensen die samen een leuke tijd willen hebben.
ik denk altijd : als je een GFE ervaring wil hebben moet je als klant ook zorgen voor een BFE. En een kadootje meebrengen is daarin een eerste stap.
Maar verwacht je ook niet stiekem een betere service?
 
Geef je ook een fooitje als het goed is? Dozen pralines circuleren denk ik , veel mensen die die krijgen , geven die zelf ook weer als geschenk.
Ik geef niet altijd pralines hoor. Als ik echt opnoem wat ik allemaal al gekocht heb als presentjes voor de dames die ik bezocht heb wordt ik wss voor zot verklaart dus ga ik dat niet doen. Maar een fooitje geven doe ik niet.
 
7 van de 10 mensen geeft mij dat tussen een boek. 😜
Maar die enkelingen die zo overal briefjes beginnen vissen uit broekzak, jaszak en telefoonhoesje en da dan openkreuken op tafel en dan nog eens moeten natellen luidop terwijl jij daar awkward op staat te kijken nadat je nog eens moest mompelen hoeveel het alweer precies was 😅
Kijk je wel in dat boek? Ik had laatst geld in een envelop gedaan met een kaartje er bij. Vond het eigenlijk niet fijn dat ze niet ging tellen. Een foutje maken is menselijk.
 
Ik snap ook totaal het idee niet van het geven van cadeaus. Als het gezellig is geweest en de service was goed. Dan geef je toch een fooi. Volgende afspraak heb je er misschien baat bij, zo niet jammer.
Het is al best sneu dat we moeten betalen voor sex. Als we nu ook presentjes moeten geven in de hoop dat we aardig gevonden moeten worden door een betaald contact of ze je waardering moet laten blijken wordt het wel erg somber.
Tuurlijk zullen er dvps zijn die zeggen dat ze cadeaus waarderen. Hoort bij het spel (klantenbinding).
 
Betalen voor sex bij een dvp dat sneu is kan ik niet vatten tenzij je in uwe nol laat boren gratis door verschillende bezoekers dan zou ik het snappen waarom je deze neerpent,het geven van een cadeau is een waardering voor haar diensten die ze aanbied !
 
Waardering voor diensten? Je betaald toch voor de dienst? Als je het goed vond geef je fooi. Win win. Met dat cadeautje wil je gewoon aardig gevonden worden ofzo en hoop je op een bepaalde service. Soort van neppe band opbouwen.
 
Dames werken voor de centen. Fooi lijkt me dan gepaster dan chocolaatjes of bos rozen :) En anders kopen ze dat zelf van de fooi.
Presentje geef je aan je vriendin ofzo. Niet aan een betaald contact. Meeste hebben natuurlijk geen vriendin. Dus proberen een soort vriendschappelijke relatie met een dvp op te bouwen. Oh ze waardeerd het zo erg. Als je niet betaald besta je niet meer.
 
Dames weten precies hoe ze wanhopige wandelarbroeders op zoek naar warmte en vriendschappelijk contact met dvps moeten bespelen. "Wat leuk een cadeau" maw kom snel weer centjes brengen :)
Presentjes zijn totaal overbodig in de harde en zakelijke hoerenlopers wereld.
Cadeautjes zijn geen must de ene brengt iets mee voor de dame en een andere brengt niets mee. Eigen vrije keuze uiteraard. Maar daarom zijn we niet wanhopig hè
 
Terug
Bovenaan Onderaan