Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwakkie dumpen, cum dump is zogezegd de zaken bij naam noemen. Maar ik mis respect en empathie naar de tegenpartij met deze bewoording. Het komt voor mij over als de dvp te zien als object/dienst en niet als persoon een dienst levert. Belangrijk verschil.

Uiteraard zullen sommige dvp's geen 'probleem' hebben met de bewoording maar ik ben er zeker van dat er sommigen er aanstoot aan nemen en zeker als een man er ook zo naar gedraagt.
 
cum dump
met zo'n mentaliteit kan hij beter langsgaan bij de lokale slager en een gevulde kalkoen of een kalkoenrollade kopen, of zelf aan zijn trekken zien te komen
Ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat voelt toch anders. En het is koud. Daarnaast kun je met de huidige prijzen bij de slager dan toch beter even de moeite nemen een DVP op te zoeken.
 
Oh dankjewel wandelaar voor het presentje. Ik doe dit werk puur voor het geld..sex met onaantrekkelijke mannen die ik normaal geen blik gun. Maar als ik nu even lach en even acteer hoe ik het waardeer dan is de wanhopige hoerenloper blij, denkt hij dat hij dat we een klik hebben en brengt hij volgende keer weer wat centjes bij mij.
Dromen en laten dromen...
 
Maar aan de heren cadeaugevers heb ik een vraag.
Waarom is het zo belangrijk voor jullie om boven de officiële prijs nog een doos pralines te geven?
Verwachten jullie dan nog een betere service in retour.?
Is het een manier om " respect" te tonen?
Persoonlijk kan ik dat zonder een goedkoop kadootje ook wel.
Ik vermoed jullie willen betere service er voor krijgen.
Dan vind ik het erg cheap.
Geef de dame gewoon extra 100 fooi.
Dan ben je een vent.
 
Maar aan de heren cadeaugevers heb ik een vraag.
Waarom is het zo belangrijk voor jullie om boven de officiële prijs nog een doos pralines te geven?
Verwachten jullie dan nog een betere service in retour.?
Is het een manier om " respect" te tonen?
Persoonlijk kan ik dat zonder een goedkoop kadootje ook wel.
Ik vermoed jullie willen betere service er voor krijgen.
Dan vind ik het erg cheap.
Geef de dame gewoon extra 100 fooi.
Dan ben je een vent.
Ik verwacht er geen betere service voor te krijgen, maar voor mij werkt het ook om het ijs te breken. Daarnaast krijgen bijna alle dames ook nog een fooi.
 
Maar aan de heren cadeaugevers heb ik een vraag.
Waarom is het zo belangrijk voor jullie om boven de officiële prijs nog een doos pralines te geven?
Verwachten jullie dan nog een betere service in retour.?
Is het een manier om " respect" te tonen?
Persoonlijk kan ik dat zonder een goedkoop kadootje ook wel.
Ik vermoed jullie willen betere service er voor krijgen.
Dan vind ik het erg cheap.
Geef de dame gewoon extra 100 fooi.
Dan ben je een vent.
Zolang je je realiseert dat het geen echte vriendin is vindt ik - leven en laten leven - kleine geschenken onderhouden de vriendschap.

Het is smeerolie meer niet.

Als je meer wilt dan moet je een dame van de markt halen. En dat is niet goedkoop. Als alternatief kun je een amateur dame ondersteunen. Dit is naar mijn inschatting al vanaf €500-600 per maand mogelijk (huur/energie). Dit zou bij een aardige moeder een welkome ondersteuning zijn.

Echter, er zijn ook flink wat voordelen voor een DvP als ze niet met iedereen het bed hoeft te delen, zekerheid heeft, van de druk van geld maken is verlost en zich kan richten op een normaal leven met haar Sugar Daddy.
 
Maar aan de heren cadeaugevers heb ik een vraag.
Waarom is het zo belangrijk voor jullie om boven de officiële prijs nog een doos pralines te geven?
Verwachten jullie dan nog een betere service in retour.?
Is het een manier om " respect" te tonen?
Persoonlijk kan ik dat zonder een goedkoop kadootje ook wel.
Ik vermoed jullie willen betere service er voor krijgen.
Dan vind ik het erg cheap.
Geef de dame gewoon extra 100 fooi.
Dan ben je een vent.
De vraag is legitiem. Maar in het vervolg van je post geef je al antwoord dat het cheap is en er mogelijk extra diensten voor verwacht worden.
Dat is jammer want zodoende is het meer een gesloten vraag waar alleen een ja of een nee op geantwoord kan worden.

Ik neem, zoals ik hier eerder heb gezegd, soms een lekker hapje mee van de banketbakker.
Ik verwacht daar niets extra's voor.
Dat zou bij een gebakje van 2,50 ook een beetje triest zijn.
Ik doe het ook alleen als ik weet dat hetgeen ik meeneem in goede aarde valt.
Ik geef geen fooi, want dan zou de prijs niet kloppen. Dus dat zie ik eerder als een belediging. Als ze zichzelf te goedkoop vindt moet ze de prijs omhoog gooien.
Ik geef niks wat aan romantiek of adoratie doet denken, het is een zakelijke deal. Niks meer, niks minder.
Ondanks dat is het een persoonlijke dienst dus als ik een lekker hapje voorgeschoteld krijg mag zij er ook 1.
 
Na een paar dates met een dame een keer een presentje meegenomen. Verder geen bijbedoelingen, het was gewoon een leuke dame en we hadden zeker een klik.

De keer daarna kwam zij met een presentje voor mij. Ik was blij verrast door het gebaar. Het is gewoon leuk.
 
Maar aan de heren cadeaugevers heb ik een vraag.
Waarom is het zo belangrijk voor jullie om boven de officiële prijs nog een doos pralines te geven?
...
Geef de dame gewoon extra 100 fooi.
...
100 fooi op een bedrag van 150-200 euro per bezoek is wel aan de hoge kant...

Maar de paar dames die ik wel eens een cadeautje heb gegeven waren dames die ik al vaker bezocht heb. En dan is dat in plaats van gewone fooi, omdat die dames een persoonlijk presentje leuker vinden als een paar extra bankbiljetten. Ik verwacht er dan ook verder niks voor terug.
 
Persoonlijk vind ik het gewoon leuk om een kado te geven. Het hoort voor mij bij de ganse GFE.

Ik boek meestal langere dates en dit al ruim op voorhand (minstens 2 weken)
Ik beperk me ook tot enkele dames. Het is ook gewoon leuk om een tof kado uit te zoeken waarvan je denkt dat ze het leuk zouden vinden. Dat hoeft absoluut niet duur te zijn, gewoon iets waarvan je weet dat het bij hun past.

Een kado uitzoeken hoort voor mij bij de voorpret. Het is onderdeel van de GFE.

Ik doe dit niet omdat ik romantiek verwacht of dat ik verwacht dat de dvp met knikkende knieën haar liefde voor mij betuigd. Ik besef heel goed wat de overeenkomst betekend tussen klant en dvp.
Gewoon een vorm van appreciatie toe naar een dame die ik tof, interessant en ongelooflijk sexy vind en die straks enkele uren sex met mij zal hebben.

Ik snap ook echt niet waarom er ook enkele zo veel moeite hebben met het feit dat anderen af en toe een kado geven.

Zijn jullie bang dat dvps dit dan ook van jullie verwachten en daardoor mindere service zullen geven indien je dit niet doet?
Is het een angst dat de grens tussen klant/dvp zou vervagen?
….
 
Persoonlijk vind ik het gewoon leuk om een kado te geven. Het hoort voor mij bij de ganse GFE.

Ik boek meestal langere dates en dit al ruim op voorhand (minstens 2 weken)
Ik beperk me ook tot enkele dames. Het is ook gewoon leuk om een tof kado uit te zoeken waarvan je denkt dat ze het leuk zouden vinden. Dat hoeft absoluut niet duur te zijn, gewoon iets waarvan je weet dat het bij hun past.

Een kado uitzoeken hoort voor mij bij de voorpret. Het is onderdeel van de GFE.

Ik doe dit niet omdat ik romantiek verwacht of dat ik verwacht dat de dvp met knikkende knieën haar liefde voor mij betuigd. Ik besef heel goed wat de overeenkomst betekend tussen klant en dvp.
Gewoon een vorm van appreciatie toe naar een dame die ik tof, interessant en ongelooflijk sexy vind en die straks enkele uren sex met mij zal hebben.

Ik snap ook echt niet waarom er ook enkele zo veel moeite hebben met het feit dat anderen af en toe een kado geven.

Zijn jullie bang dat dvps dit dan ook van jullie verwachten en daardoor mindere service zullen geven indien je dit niet doet?
Is het een angst dat de grens tussen klant/dvp zou vervagen?
….
Volledig mee eens. Als ikzelf een cadeautje krijg en dat is iets leuks (voor mij) dan geeft mij dat het gevoel en/of idee dat die persoon mij echt kent. Omgekeerd probeer ik dat ook te doen. Geeft toch een goed gevoel? En je hebt er moeite voor gedaan.
 
Er zijn hier 2 uitersten.

Denk dat het alletwee niet helemaal klopt.

Hoe uniek zijn die kadootjes die de wandelaars geven aan de dames dan? Vaak blijft het bij een doos bonbons, daar hoef je de dame niet echt voor te kennen.

Er was zelfs een dame die mij na ieder bezoekje iets van chocola meegaf voor in de metro naar huis en daarbij zei: 'A couple of guys keep giving me chocolate and then they complain if i gain weight. Here, you have it!'

Terwijl ze 3 uur eerder waarschijnlijk: 'Oh, so nice!' kirde.

Ok, mannen die het puur zakelijk willen houden allemaal gaan voorbij aan de menselijke factor van dit alles, maar ik denk toch wel echt dat veel mannen niet gewoon uit aardigheid een kadootje geven, maar om een speciale band met de dame op te bouwen.

Dat wordt vervolgens hier dan weer ontkent, maar al met al is het toch echt een complex geval hoor de dvp-client verhouding.
Het begint al bij het moment waarop een man naar binnen loopt, omhelst wordt met een 'i missed you so much baby' erbij, terwijl ze net een uur daarvoor de penis van een ander in haar waffel had (pardon my words).

Alleen al die realisatie is in sommige gevallen genoeg om bv never nooit te willen tongzoenen met een dvp.....maar als ze puur om financiële redenen aangeeft hem gemist te hebben is er dan geen sprake van een hoogst misleidende variant van vertrouwelijkheid suggereren?

Iets waarin iemand toch zou kunnen gaan geloven? Als dat de basis van de GFE is, is dat toch juist de meest verraderlijke variant van het hele dvp gebeuren.

Raam dames die 20 minuten sex en een babbeltje aanbieden voor 50€ zijn in ieder geval grotendeels what you see is what you get, ik snap goed dat mannen extra willen betalen voor een lievere, huiselijkere variant, zeker als ze single, oud, lief, lelijk of eenzaam zijn (puur voor het voorbeeld deze kenmerken), maar hoe misleidend en geestelijk verneukeratief is het om iets te kopen waarvan je in veel gevallen 100% weet dat het NIET waar is?

Wat er in het hoofd van de man omgaat is volgens mij grofweg wel duidelijk, maar wat gaat er op dat moment allemaal tegelijkertijd in het hoofd van de dame om?

Echte genegenheid? Toch een zweem van walging? Winstberekening?

Is dit het aloude uitpezen maar dan in een 2022 jasje? Is elke vorm van sugardaddy gedrag niet per definitie ietwat psychotisch te noemen?
Vanuit de klant vanwege het geloof in iets speciaals, maar zeker ook vanuit de dvp die met gevoelens van talloze mannen jongleert?


Ik veroordeel niemand, maar het zijn boeiende vraagstukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan