Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een airfryer 😢... Ik had beter van Belgen verwacht. Vlaamse frieten smaken toch het best uit ossewit (van oudsher in paardenvet is me eens verteld maar dat is niet meer te krijgen tegenwoordig.)
Voorbakken in Ossewit op 160 graden en afbakken in olie op 180 graden. Wellicht dat Kokkie hier iets aan wil toevoegen, tenslotte ben ik maar een hobbykok.
 
Laatst bewerkt:
Voorbakken in Ossewit op 160 graden en afbakken in olie op 180 graden. Wellicht dat Kokkie hiet nog iets aan kan toevoegen, tenslotte ben ik maar een hobbykok.
Op aanvraag van @Rony80 zoals hier al gezegd is smaakt het beter op die manier. Maar bakken in een airfryer is natuurlijk minder vettig. Hoop u hier mee geholpen te hebben. Dus ik kan de dame hierboven wel in volgen dat ze liever frietjes eet op die manier.
 
Hoi allemaal,
Ik vind het altijd wel leuk om niet met lege handen aan te komen bij een Dvp wanneer ik haar en bezoek breng.

Een roos of een doosje bonbons vind ik leuk maar enigzins cliché.

Graag wil ik van jullie weten wat een succes is (en wat niet). Uiteraard hoop ik ook dat Dvp's reageren.

Rob
Het is wel een goede, maar ik heb het er wel eens met ze over gehad en ondanks het feit dat ze het bijna nooit zullen weigeren hebben ze het toch liever niet, omdat ze het puur zakelijk willen houden. Daarnaast krijgen ze er soms het idee bij dat de klant toch meer wil dan alleen het zakelijke.

Waarom toch accepteren...... het antwoord luidt altijd: dames vinden cadeautjes krijgen altijd leuk.

BOEM! heb je meteen de oplossing..... het gaat dus niet om jou, maar puur om het feit dat je haar een cadeautje geeft!

Vergeet 1 ding nooit en dat is de voornaamste rede dat ik zulke dames NOOIT een cadeau zal geven:

Zonder JOUW GELD ben jij NUL KOMMA NUL voor haar!
 
Soms vind ik dit overdreven. Ik heb geen enkele moeite om een geschenk mee te brengen tijdens een date , ik heb dit zelfs al enkele keren gedaan maar als je nu kijkt naar de luxe dames. Ze vragen al minimum 400€ . Ze hebben dan ook nog ellenlange whishlists. Dan ben je beschaamd als je niks meehebt. Is dit het waard?????? Ik heb dames van 120€/ uur gedaan die hun geld meer dan waard zijn. Het lijkt me hier allemaal meer en meer een reclame bureau te worden. Niemand die zich hier vragen bij stelt. Ze hebben hun eigen leven en heel vaak hun eigen gezin. Daarbij nog een onlyfans account en daardoor extra inkomsten. Het ijzer smeden als het heet is zeker.
 
Helemaal met je eens. € 400,00 voor een wip? Hebben ze een gouden kut dan?

Hier zijn al vragen en opmerkingen over gemaakt, maar als het niet te "erg" wordt mag dit volgens de moderator.
Ja, versier het ook met diamantjes. Als je die van Swarovski wilt is het +€100 ☺️
 
Soms tref je echt lieve meiden, maar geschenken meenemen lijkt me echt niet nodig.
Sterker nog, de dame zal zich misschien zelfs bezwaard gaan voelen. Ik denk ook dat mannen dit meestal doen als ze een beetje verlieft op de dame zijn.
Beter gewoon niet doen.. is voor beide partijen het beste.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan