Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms tref je echt lieve meiden, maar geschenken meenemen lijkt me echt niet nodig.
Sterker nog, de dame zal zich misschien zelfs bezwaard gaan voelen. Ik denk ook dat mannen dit meestal doen als ze een beetje verlieft op de dame zijn.
Beter gewoon doen.. is voor beide partijen het beste.
Dit is voor mij wel het geval. Ik voel me dan altijd een beetje ongemakkelijk. Een roosje ofzo kan ik dan wel echt waarderen (die krijg ik dan ook regelmatig) en droog ze dan ook zodat ik ze kan bewaren. Vaak laat ik mijn oma er dan mee bloemschikken (de alzheimer bloemenschikkers zoals het clubje zichzelf noemt haha)

Maar verder vind ik presentjes ook geen fijn idee 😅
 
Snap ik helemaal. Maar juist die roos zou ik nooit doen. Omdat het iets suggereert (ophemelen/adoreren/houden van ofzo) waar geen sprake van kan zijn.
Ik doe alleen maar iets lekkers voor bij de koffie. En dan alleen bij een dame die ik lang genoeg ken om te weten wat ze waardeert.
Verder dan dat gaat het niet.

Ik ben wars van alles wat riekt naar ophemelen.
Terwijl ze in bed best opgehemeld mag worden. Maar daar betaal je dan ook weer voor. Dus die 'rozen' zijn al uitgedeeld.
 
Het is wel schrijnend hoe sommige hier de Dames beschouwen als een dumpplek, effe erop en erover done.

OK, we betalen goed geld klopt maar ik kijk liever verder dan kwakje dumpen en OK, done we zijn weg.
Ik hou van de mens die die Dame ook is, en die geschenkjes zijn ook op onverwachte momenten wederzijds.
Bij mij is er één belangrijk woord in mijn leven "RESPECT" wederzijds.
 
Het is wel schrijnend hoe sommige hier de Dames beschouwen als een dumpplek, effe erop en erover done.

OK, we betalen goed geld klopt maar ik kijk liever verder dan kwakje dumpen en OK, done we zijn weg.
Ik hou van de mens die die Dame ook is, en die geschenkjes zijn ook op onverwachte momenten wederzijds.
Bij mij is er één belangrijk woord in mijn leven "RESPECT" wederzijds.

Dit dus.
De dames die ik bezoek zijn ook mensen. Kan er een leuk gesprek mee hebben, tijdens de date een "girlfriend"
1 kan ik echt alles mee delen, en dat doen we ook. Bijna dagelijks appen met elkaar. Delen de leuke en minder leuke momenten met elkaar. Kunnen lachen en janken met elkaar (nee, niet betaald ;) )

Zitten in elkaars priveleven, weten veel van elkaar....
En vrienden geef je weleens wat toch, of voor een verjaardag?

Dus ook niks mis met een DVP waar je vriendschappelijk een goede klik mee hebt, een presentje te geven.
 
@White Rabbit
Dus als je naar een dvp gaat voor lekkere sex maar geen presentje geeft, gesprekken voert of geen interesse toont in de mens achter de dvp heb je geen respect?
Bedankt voor de les. Al zijn er genoeg dvps gewoon hun dienst (sex) willen verlenen en totaal geen zin hebben om jank verhalen aan te horen of geforceerd gesprekjes te voeren met wandelaren (mentale marteling).
 
@White Rabbit
Dus als je naar een dvp gaat voor lekkere sex maar geen presentje geeft, gesprekken voert of geen interesse toont in de mens achter de dvp heb je geen respect?
Bedankt voor de les. Al zijn er genoeg dvps gewoon hun dienst (sex) willen verlenen en totaal geen zin hebben om jank verhalen aan te horen of geforceerd gesprekjes te voeren met wandelaren (mentale marteling).
Joh, dat zegt hij toch niet. Hou eens op met mensen hun woorden te verdraaien.
 
@White Rabbit
Dus als je naar een dvp gaat voor lekkere sex maar geen presentje geeft, gesprekken voert of geen interesse toont in de mens achter de dvp heb je geen respect?
Bedankt voor de les. Al zijn er genoeg dvps gewoon hun dienst (sex) willen verlenen en totaal geen zin hebben om jank verhalen aan te horen of geforceerd gesprekjes te voeren met wandelaren (mentale marteling).
Jij leest wat je wilt lezen.
 
Jij leest wat je wilt lezen.
Het is wel schrijnend hoe sommige hier de Dames beschouwen als een dumpplek, effe erop en erover done.
Dit is wel hoe hij zijn betoog begint, en hij vind het blijkbaar schrijnend dat sommige mensen gewoon naar een dvp gaan omdat ze geil zijn en zin hebben om te neuken?
Blijkbaar mag dat niet en ben je respectloos volgens @White Rabbit
Dumpplek heb ik tot dusver niemand horen zeggen.
 
Dit is wel hoe hij zijn betoog begint, en hij vind het blijkbaar schrijnend dat sommige mensen gewoon naar een dvp gaan omdat ze geil zijn en zin hebben om te neuken?
Blijkbaar mag dat niet en ben je respectloos volgens @White Rabbit
Dumpplek heb ik tot dusver niemand horen zeggen.

Dumpplek misschien niet, maar "ik kom er voor sex, binnen 10sec heeft ze mijn ***** in dr mond etc... dat is wat ze krijgt" zijn wel reacties die ik gelezen heb, die wat respectloos overkomen.

Maar dat soort mensen klaagt ook over degene die wel wat geeft. Sommige zijn gewoon respectloos, en hebben totaal geen inlevingsvermogen. Die zien een DVP als "dumpplek"
 
Zulke mensen moeten goed gesprek voeren met een dvp. Want die maken wat mee. En helaas zitten veel van die klanten gewoon hier.
Maar we dwalen iedere keer af.
Geef je iets. Is dat jouw keuze.
Geef je niks. Is dat jouw keuze.
Je moet dit zeker niet doen bij 1dags vliegen.
Maar weet zeker dat dames waar je heel vaak komt. Presentje waarderen. En vooral de NL dames.
 
Je moet dit zeker niet doen bij 1dags vliegen.

Ook al zou ik dit ook niet doen, dat moet iemand ook zelf weten. Als iemand daar een goed gevoel bij heeft, waarom niet?

Iemand die niks geeft, omdat hij al 150 euro heeft betaald voor de date is ook niks mis mee. €150 is voor velen een hoop geld. Voor Sommige €50 al.

Het gaat alleen om eerder genoemde voorbeeld, en die dan de wel gevende mannen af lopen zeiken.
 
Dumpplek misschien niet, maar "ik kom er voor sex, binnen 10sec heeft ze mijn ***** in dr mond etc... dat is wat ze krijgt" zijn wel reacties die ik gelezen heb, die wat respectloos overkomen.

Maar dat soort mensen klaagt ook over degene die wel wat geeft. Sommige zijn gewoon respectloos, en hebben totaal geen inlevingsvermogen. Die zien een DVP als "dumpplek"
" ik kom er voor sex" is toch niet respectloos als je dat schrijft,
 
Ik ga maar eens een ander topic zoeken om mijn mening in te geven. Bedankt voor de lessen betreft meerwaarde presentje.
Wellicht ga ik me eens verdiepen in de mens achter de dvps want dan schijn je toch een ander beeld te krijgen.
 
Kan alleen voor mezelf spreken.

Ben een van de meest respectvolle wandelaars die er zijn, maar heb het gevoel dat een presentje geven en sowieso het hele gfe concept de verwachtingen van veel wandelaars verstoort ipv de echte connectie verbetert.

Heb altijd interesse in de mens achter, maar ben wel voorzichtig, ook door eerdere ervaringen.

Iedereen moet doen wat ie wil, ik denk dat kadootjes geven voor de klant en om kadootjes vragen voor de dvp niet handig is omdat het de connectie juist vertroebelt.

Hoewel iets kleins meenemen op zich wel kan en onbetaald iets in elkaars vrije tijd met elkaar doen ook zou kunnen, maar er moet geen 2e verwachting ontstaan waarbij de klant wil imponeren door luxe kado's te geven bovenop de standaard geld voor sex afspraak.
 
Helemaal mee eens @knightrider ; presentjes aan een dvp moeten niet leiden naar hogere verwachtingen zowel bij de klant als dvp. Leuk af en toe als een kleine extra waardering om te geven aan een vaste dvp die je langer kent maar de zakelijke kant in acht blijven houden en gepaste afstand bewaren.
 
Helemaal met je eens. € 400,00 voor een wip? Hebben ze een gouden kut dan?

Hier zijn al vragen en opmerkingen over gemaakt, maar als het niet te "erg" wordt mag dit volgens de moderator.
Na verdere berichten gelezen te hebben begrijp ik wat je bedoelt. Hier hangt een reukje aan. Hookers werd vroeger verwijderd zogezegd door de privacy wetgeving. Hier is tegenwoordig maar weinig van te merken. Raar. Kritische berichten worden wel zonder schaamte gewist 🤔. Ik vind het trouwens geen meerwaarde dat dvp's hier ook vrij rondfladderen. Mensen gaan zich anders gedragen en hangen dan de simp uit. Serieus, bij sommige berichten ontbreken enkel nog de violen. Dan zijn wij plots respectloos, vrouwonvriendelijk etcetera……. De waarheid wordt gewoon genegeerd. Jullie worden beïnvloed! Een dvp mag inderdaad vragen wat ze wil, ik heb daar geen enkel probleem mee. Ik mag echter wel aankaarten aan mijn collega wandelaars dat ze niet zo naïef moeten zijn. Als je sommige dames op hun kanalen ziet uitpakken met welke cadeautjes ze alweer van hun superlieve klant gekregen hebben dan is dat manipulatie! Dan denken die , oei……. Als ik zonder cadeautje aankom ben ik wel een onattente eikel.
 
Serieus, bij sommige berichten ontbreken enkel nog de violen.
Goeie tip, dankjewel :ROFLMAO:.
Dan zijn wij plots respectloos, vrouwonvriendelijk etcetera…
Is dat een schoen die jou past en die je aantrekt?
Een dvp mag inderdaad vragen wat ze wil, ik heb daar geen enkel probleem mee.
Juist.
Ik mag echter wel aankaarten aan mijn collega wandelaars dat ze niet zo naïef moeten zijn.
Vind je dat zinvol en nodig? Hun naïviteit is toch niet jouw probleem? Het zijn volwassen kerels, die hun eigen afwegingen (en mogelijk hun eigen blunders) maken. Niet jouw of mijn probleem imo.
Dan denken die , oei……. Als ik zonder cadeautje aankom ben ik wel een onattente eikel.
Ik vraag me af of het echt zo werkt. Voor mijzelf gesproken: soms geef ik wel een cadeautje, soms niet. En dat kan zo simpel zijn als een geinige sleutelhanger die me geen drol gekost heeft. Het gaat om het gebaar, en ook als ik zonder cadeautje aankom, is mijn gedrag attent genoeg, daar vertrouw ik op. Nogmaals: als de mannen zo naïef zijn dat ze denken dat ze met (evt. dure) cadeautjes aan moeten komen, is dat hun probleem.
 
Goeie tip, dankjewel :ROFLMAO:.

Is dat een schoen die jou past en die je aantrekt?

Juist.

Vind je dat zinvol en nodig? Hun naïviteit is toch niet jouw probleem? Het zijn volwassen kerels, die hun eigen afwegingen (en mogelijk hun eigen blunders) maken. Niet jouw of mijn probleem imo.

Ik vraag me af of het echt zo werkt. Voor mijzelf gesproken: soms geef ik wel een cadeautje, soms niet. En dat kan zo simpel zijn als een geinige sleutelhanger die me geen drol gekost heeft. Het gaat om het gebaar, en ook als ik zonder cadeautje aankom, is mijn gedrag attent genoeg, daar vertrouw ik op. Nogmaals: als de mannen zo naïef zijn dat ze denken dat ze met (evt. dure) cadeautjes aan moeten komen, is dat hun probleem.
Een sleutelhanger :ROFLMAO::ROFLMAO:
Het zijn volwassen dames, geen kleuters
 
Terug
Bovenaan Onderaan