Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het een paar keer andersom meegemaakt. Ik betaalde de dame eerst voor haar diensten en daarna gingen we als we een goede klik hadden iets eten of drinken. Initiatief kwam niet eens altijd van mij.

Keertje nog wat wezen drinken en de dame stond er op dat ze alle drankjes betaalde want zij wilde graag uit en vond dat ik haar al genoeg had betaald. Ook een keer de volgende dag een dame een appje gestuurd had of ze zin had om iets te gaan eten. En tot mijn verbazing zei ze ja.

We hebben een hele gezellige avond gehad. Veel gepraat, gedronken en gegeten. Toen heb ik wel het eten betaald. Ik had haar uitgenodigd. Dus het kan zomaar gebeuren. Dat onverwachte is altijd wel extra leuk.
 
Als jullie elkaar nog nooit hebben gedate ga er dan maar gewoon vanuit dat je ook voor haar consumptietijd moet betalen. Het is immers haar tijd die ze anders ook met andere betalende klanten kan spenderen.

Je hebt meer kans als je een vaste dame vraagt bij wie je een klik hebt om na haar werktijd op jouw kosten uit eten te gaan zonder voor haar tijd te betalen. Pas als jullie daarna iets gaan doen dan betaal je voor haar diensten. Dat is tenminste mijn ervaring met een paar vaste dames.
Is ook leuker ook , waarom zou je uit eten willen met een onbekende?
 
Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.

Of klinkt dat stom?
Nee, klinkt niet stom, gewoon vragen.
In principe zijn er 2 opties:
Optie 1, ze zegt ja
Optie 2, ze zegt nee
Meer kan er niet fout gaan. Gewoon doen
 
Hoe goed kennen jullie elkaar? En hebben jullie iets van een vriendschappelijke band?
Zou deze vraag niet te snel stellen. Of eerst een beetje aftasten. Persoonlijk schrikt het mij behoorlijk af als een bezoeker niet door heeft dat ik (nog) niet volledig op me gemak ben bij hem.
En ze moet idd eten, daar heb je gelijk in. Maar niet perse waneer ze leuk moet doet tegen jou in een restaurant, toch?
Ik wil het uiteraard alleen voorstellen aan dames waarmee ik een klik heb en er al meerdere dates zijn geweest. Ik beschouw de date/afspraak als "zakelijke" transactie, waarbij ik betaal in ruil voor bepaalde diensten en daarbij iedere grens en voorwaarde respecteer.

Juist daarom wil ik dat een etentje juist iets is wat niet bij de date hoort maar gewoon ff leuk en handig is zonder weer de dame moeten te behandelen als een 'dvp' en ervoor te moeten betalen. De dames zijn toch niet 24/7 een dvp? Het is ook geen dinerdate in mijn ogen. Tis gewoon een vraag zonder bijbedoelingen, net als andere zakelijke afspraken die ik bv heb. Daar stel ik ook voor om samen even te lunchen of dineren.

Maar misschien blijkbaar ongewoon in deze business. Ik probeer het juist normaler te maken en te laten zien dat dvp-werk normale business is en dat samen lunchen of dineren erbij kan horen zonder daarvoor weer apart te betalen en de dame altijd maar weer als 'dvp' te moeten zien en niet als 'ondernemer'.

Klinkt misschien raar voor mensen die de dames altijd maar voor 'h**ren' aanzien en dus voor iedere minuut moet betalen, ik zie dat dus anders…ik WIL dat anders zien.

En ja, als de dame nee zegt, even goede vrienden hè, het is maar een voorstel/idee hè.
 
Ik ben een aantal keer voor een massage geweest bij een dame die ook "dinerdate" in het aanbod had staan. Ik dacht dat dat wel eens leuk zou zijn en vroeg haar om wat meer uitleg (hoe zij dat zag, de prijs, ...). Op die vraag moest ze nogal stuntelig antwoorden want blijkbaar had ze daar nog nooit over nagedacht, en ook al niet over de prijs die ze daarvoor zou vragen. Voor haar was het oké en wat betreft betaling zou ze niets vragen alleen de consumpties waren voor mijn rekening. Ze had wel als voorwaarde dat haar hondje mee moest kunnen. Op zich had ik daar geen probleem mee maar die afspraak is uiteindelijk niet doorgegaan en blijkbaar heeft ze mij dat een beetje kwalijk genomen.
 
De meeste dvp's laten nooit het achterste van hun tong zien.
Het is wel een beetje wen wereldje van illusie, dien alsof, en toch ook wel leugens.
Ja! Het is een wereldje van illusies en fantasieën... En... als je dat goed doet beleef je een heerlijke tijd met lekkere sex. Wat wil je nog meer?
Je moet er vooral verder niets achter zoeken dat er niet is he!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil het uiteraard alleen voorstellen aan dames waarmee ik een klik heb en er al meerdere dates zijn geweest. Ik beschouw de date/afspraak als "zakelijke" transactie, waarbij ik betaal in ruil voor bepaalde diensten en daarbij iedere grens en voorwaarde respecteer.

Juist daarom wil ik dat een etentje juist iets is wat niet bij de date hoort maar gewoon ff leuk en handig is zonder weer de dame moeten te behandelen als een 'dvp' en ervoor te moeten betalen. De dames zijn toch niet 24/7 een dvp? Het is ook geen dinerdate in mijn ogen. Tis gewoon een vraag zonder bijbedoelingen, net als andere zakelijke afspraken die ik bv heb. Daar stel ik ook voor om samen even te lunchen of dineren.

Maar misschien blijkbaar ongewoon in deze business. Ik probeer het juist normaler te maken en te laten zien dat dvp-werk normale business is en dat samen lunchen of dineren erbij kan horen zonder daarvoor weer apart te betalen en de dame altijd maar weer als 'dvp' te moeten zien en niet als 'ondernemer'.

Klinkt misschien raar voor mensen die de dames altijd maar voor 'h**ren' aanzien en dus voor iedere minuut moet betalen, ik zie dat dus anders…ik WIL dat anders zien.

En ja, als de dame nee zegt, even goede vrienden hè, het is maar een voorstel/idee hè.
Dit kan wel hoor. Ik heb het een paar keer meegemaakt. Ik heb nooit als ik iets ging eten of drinken voor de tijd van de vrouw betaald. Wel bijvoorbeeld het eten zelf voor ons beiden.

Ik denk dat sommige vrouwen iedere minuut van hun tijd betaald willen zien. Dus ook uit eten. Andere dames zijn vaak ook lang alleen op hun kamer en zien zo af en toe een man en dat is het dan. Dus die vinden het leuk om even eruit te zijn en iets te gaan eten en drinken. Dan lijkt het gewoon alsof je vrienden bent. Zo voelde het in ieder geval voor mij. Er moet wel een bepaald gevoel voor jou zijn tussen haar en jou.

Heel af en toe als het gevoel heel goed is dan vraag ik dit. Ik heb wel de regel dat ik nooit ga betalen voor de tijd van de dame als we gaan eten. Maar goed andere mannen betalen daar wel voor.
 
Heel af en toe als het gevoel heel goed is dan vraag ik dit. Ik heb wel de regel dat ik nooit ga betalen voor de tijd van de dame als we gaan eten. Maar goed andere mannen betalen daar wel voor.
ik vraag me alleen af of je dat van te voren kenbaar maakt dat je haar niet betaald voor haar tijd en alleen voor het eten betaald, of zeg je daar niks over.
En hebben er ook wel eens dames tegen je gezegd dat ze met alle plezier met je willen eten, maar wel dat hun tijd wel gewoon vergoed moet worden.
 
ik vraag me alleen af of je dat van te voren kenbaar maakt dat je haar niet betaald voor haar tijd en alleen voor het eten betaald, of zeg je daar niks over.
En hebben er ook wel eens dames tegen je gezegd dat ze met alle plezier met je willen eten, maar wel dat hun tijd wel gewoon vergoed moet worden.
Gewoon open en eerlijk bespreken. Als je ergens een taboe voelt, praat erover. Misschien levert dat een lastig gesprek op, maar alles beter dan een misverstand tijdens of na de date.
 
ik vraag me alleen af of je dat van te voren kenbaar maakt dat je haar niet betaald voor haar tijd en alleen voor het eten betaald, of zeg je daar niks over.
En hebben er ook wel eens dames tegen je gezegd dat ze met alle plezier met je willen eten, maar wel dat hun tijd wel gewoon vergoed moet worden.
Bij mij was dat gewoon spontaan na de 'actie' hoor. Samen nog iets eten of drinken en wat bijpraten... en uiteraard betaal ik de rekening van het restaurant.
Maar nog nooit een 'dinnerdate' gedaan waarbij je haar uurtarrief betaald. (alhoewel dat natuurlijk ook een optie is)
 
Indien de date goed was, we liggen/zitten te relaxen en aansluit op een natuurlijk eetmoment, ga ik weleens eten met de sexwerker.

Dit is altijd onbetaald.

Vaak betaal ik het eten, soms betalen zij hangt een beetje af van wie het initiatief neemt.

Soms gaan we daarna spontaan voor ronde 2 😀

Voor de duidelijkheid dit zijn geen dinner-dates waarbij de partner mij moet plezieren of iets dergelijks. Vaak willen ze gewoon eten van thuis en toevallig ben ik daarin thuis.

Valt voor mij in dezelfde categorie als samen naar Six Flags, samen naar festivals, samen naar concerten.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil het uiteraard alleen voorstellen aan dames waarmee ik een klik heb en er al meerdere dates zijn geweest. Ik beschouw de date/afspraak als "zakelijke" transactie, waarbij ik betaal in ruil voor bepaalde diensten en daarbij iedere grens en voorwaarde respecteer.

Juist daarom wil ik dat een etentje juist iets is wat niet bij de date hoort maar gewoon ff leuk en handig is zonder weer de dame moeten te behandelen als een 'dvp' en ervoor te moeten betalen. De dames zijn toch niet 24/7 een dvp? Het is ook geen dinerdate in mijn ogen. Tis gewoon een vraag zonder bijbedoelingen, net als andere zakelijke afspraken die ik bv heb. Daar stel ik ook voor om samen even te lunchen of dineren.

Maar misschien blijkbaar ongewoon in deze business. Ik probeer het juist normaler te maken en te laten zien dat dvp-werk normale business is en dat samen lunchen of dineren erbij kan horen zonder daarvoor weer apart te betalen en de dame altijd maar weer als 'dvp' te moeten zien en niet als 'ondernemer'.

Klinkt misschien raar voor mensen die de dames altijd maar voor 'h**ren' aanzien en dus voor iedere minuut moet betalen, ik zie dat dus anders…ik WIL dat anders zien.

En ja, als de dame nee zegt, even goede vrienden hè, het is maar een voorstel/idee hè.
@Merel ; hoe zo verdrietige reactie?
 
Ik wil het uiteraard alleen voorstellen aan dames waarmee ik een klik heb en er al meerdere dates zijn geweest. Ik beschouw de date/afspraak als "zakelijke" transactie, waarbij ik betaal in ruil voor bepaalde diensten en daarbij iedere grens en voorwaarde respecteer.

Juist daarom wil ik dat een etentje juist iets is wat niet bij de date hoort maar gewoon ff leuk en handig is zonder weer de dame moeten te behandelen als een 'dvp' en ervoor te moeten betalen. De dames zijn toch niet 24/7 een dvp? Het is ook geen dinerdate in mijn ogen. Tis gewoon een vraag zonder bijbedoelingen, net als andere zakelijke afspraken die ik bv heb. Daar stel ik ook voor om samen even te lunchen of dineren.

Maar misschien blijkbaar ongewoon in deze business. Ik probeer het juist normaler te maken en te laten zien dat dvp-werk normale business is en dat samen lunchen of dineren erbij kan horen zonder daarvoor weer apart te betalen en de dame altijd maar weer als 'dvp' te moeten zien en niet als 'ondernemer'.

Klinkt misschien raar voor mensen die de dames altijd maar voor 'h**ren' aanzien en dus voor iedere minuut moet betalen, ik zie dat dus anders…ik WIL dat anders zien.

En ja, als de dame nee zegt, even goede vrienden hè, het is maar een voorstel/idee hè.
Dan zou ik het niet voor de daadwerkelijke afspraak voorstellen maar daarna. Ben er zeker van dat het je zal lukken.
 
Ging me om het stukje verwijt. Dat mannen die wel dames zouden betalen voor een dinner date deze dames als 'h**ren' aanzien. Denk dat deze mannen juist heel veel respect tonen voor de dame.

Wil je tijd met ons doorbrengen dan hoor je te betalen. Heeft deze dame een goede band met je en vind ze het zo gezellig dat ze er niks voor hoeft, super leuk! Maar om nu te doen alsof je ons juist als normale mensen ziet door er niet voor te betalen vind ik een beetje krom en vergezocht.

Ik ben sowiso een normaal mens met een normaal beroep of jij me betaald of niet doet daar niks toe.
 
Ging me om het stukje verwijt. Dat mannen die wel dames zouden betalen voor een dinner date deze dames als 'h**ren' aanzien. Denk dat deze mannen juist heel veel respect tonen voor de dame.

Wil je tijd met ons doorbrengen dan hoor je te betalen. Heeft deze dame een goede band met je en vind ze het zo gezellig dat ze er niks voor hoeft, super leuk! Maar om nu te doen alsof je ons juist als normale mensen ziet door er niet voor te betalen vind ik een beetje krom en vergezocht.

Ik ben sowiso een normaal mens met een normaal beroep of jij me betaald of niet doet daar niks toe.
Het is tenslotte nog steeds een betaalde overeenkomst
 
Ging me om het stukje verwijt. Dat mannen die wel dames zouden betalen voor een dinner date deze dames als 'h**ren' aanzien. Denk dat deze mannen juist heel veel respect tonen voor de dame.

Wil je tijd met ons doorbrengen dan hoor je te betalen. Heeft deze dame een goede band met je en vind ze het zo gezellig dat ze er niks voor hoeft, super leuk! Maar om nu te doen alsof je ons juist als normale mensen ziet door er niet voor te betalen vind ik een beetje krom en vergezocht.

Ik ben sowiso een normaal mens met een normaal beroep of jij me betaald of niet doet daar niks toe.
Interessant, terwijl ik dezelfde intentie heb, bereik ik misschien het tegenovergestelde met mijn idee. Uiteraard ben jij een normaal mens met een normaal beroep, dat is dus mijn punt. Ik wil dus alleen 'zien' dat een betaalde date iets anders is dan even samen lunchen of dineren. En precies daarom er niet voor te hoeven betalen, omdat het juist normale mensen zijn met een normaal beroep in plaats van maar continu te moeten betalen alsof er anders niks bestaat. Wat ben je dan als je aandacht alleen maar te krijgen valt als je ervoor betaalt? Vanuit klant gezien dan, blijf je dus altijd klant.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan