Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een paar vaste dames, en ik ga graag voor de langere, intimere dates. In zulke gevallen vind ik zo nu en dan een presentje niet overdreven. Het help (hopelijk) het gevoel wat te versterken. Net zoals zakenrelaties elkaar wel eens wat kado doen. Ik geef nooit extra geld en het bedrag wat ik uitgeef is meestal minder dan 25€. Maar als gebaar wordt het altijd goed ontvangen. In December kregen ze allemaal een kerstpakketje van me. Chocolade, kaarsjes, zalfjes, of zeepjes doen het meestal wel goed.
Een presentje is voor een dame geen must . Maar het is altijd leuk voor een dame dat haar diensten gewaardeerd worden
 
Ja, dat is zeker zonde. Ik geef mijn dame geen presentje om het bij een andere dame die ik niet eens ken te laten belanden.
Dat krijg je als je er standaard vanuit gaat dat iemand alcohol drinkt.…. Ik geef na een verjaardag ook alle flessen wijn en drank weg terwijl het voor diegenen die ik ken al een jaartje of 5 bekend is dat ik niet drink.
 
Alle gekheid op een stokje... maar een presentje geef je natuurlijk bij het binnen komen!
Ik heb het al eerder gezegd maar nogmaals een warme oproep aan de mensen hier om vooral bloemen mee te nemen en geen chocola. Ik neem nl nooit wat mee maar ik kan de verleiding om chocola te eten zo moeilijk weerstaan.… En als mijn voorganger net een doosje heeft achtergelaten is de kans groot dat ik wat aangeboden krijg.

Dus bloemen ok. Juwelen ok. Maar geen drank of chocola alsjeblieft want dat is voor mij ongezond.
 
Ik heb het al eerder gezegd maar nogmaals een warme oproep aan de mensen hier om vooral bloemen mee te nemen en geen chocola. Ik neem nl nooit wat mee maar ik kan de verleiding om chocola te eten zo moeilijk weerstaan.… En als mijn voorganger net een doosje heeft achtergelaten is de kans groot dat ik wat aangeboden krijg.

Dus bloemen ok. Juwelen ok. Maar geen drank of chocola alsjeblieft want dat is voor mij ongezond.
Ik kreeg laatst een bloem. Nou weet ik wie mijn voorganger was ..
 
Ik heb het al eerder gezegd maar nogmaals een warme oproep aan de mensen hier om vooral bloemen mee te nemen en geen chocola. Ik neem nl nooit wat mee maar ik kan de verleiding om chocola te eten zo moeilijk weerstaan.… En als mijn voorganger net een doosje heeft achtergelaten is de kans groot dat ik wat aangeboden krijg.

Dus bloemen ok. Juwelen ok. Maar geen drank of chocola alsjeblieft want dat is voor mij ongezond.
Wat is hier mis mee? Maandag begon de verkoop van paaseieren hier in de Lidl. Ik kon er echt niet aan weerstaan. Al mijn klanten hebben gretig meegegeten en die van daarstraks heb ik het laatste gewoon in zijn handen geduwd aan de deur. Allemaal samen lekker dik worden 😘
 
Kijk uit met bloemen geven aan dames in privehuizen, ze laten de bloemen vaak gewoon in de kantine in een vaas staan.

En chocolade zou ik ook niet meer geven als het alleen maar wordt uitgedeeld aan andere meiden of aan cliënten die zelf de moeite niet eens doen om eens iets mee te nemen 😉
 
Kijk uit met bloemen geven aan dames in privehuizen, ze laten de bloemen vaak gewoon in de kantine in een vaas staan.

En chocolade zou ik ook niet meer geven als het alleen maar wordt uitgedeeld aan andere meiden of aan cliënten die zelf de moeite niet eens doen om eens iets mee te nemen 😉
Ja inderdaad… velen nemen de bloemen niet mee omdat het te confronterend is voor hun man/ partner.
Ik heb echt al mannen gezien die hier kwaad om werden.
Ipv eens inspiratie op te doen 🙃
 
Wat is hier mis mee? Maandag begon de verkoop van paaseieren hier in de Lidl. Ik kon er echt niet aan weerstaan. Al mijn klanten hebben gretig meegegeten en die van daarstraks heb ik het laatste gewoon in zijn handen geduwd aan de deur. Allemaal samen lekker dik worden 😘
Dat is precies wat er (voor mij) mis mee is. Ik ben door een hel gegaan om 20 kilo kwijt te raken en ik ga dat er na al die moeite niet meer bij eten ;)

Maar ik hou verder niemand tegen om dik te worden hoor.
 
Ja inderdaad… velen nemen de bloemen niet mee omdat het te confronterend is voor hun man/ partner.
Ik heb echt al mannen gezien die hier kwaad om werden.
Ipv eens inspiratie op te doen 🙃

Het is wel een beetje maf om boos te worden op attente mannen, als je dat zelf nooit of bijna nooit bent.
Je zou dan toch verwachten dat ze zelf eens iets meenemen?
 
Het is wel een beetje maf om boos te worden op attente mannen, als je dat zelf nooit of bijna nooit bent.
Je zou dan toch verwachten dat ze zelf eens iets meenemen?
Mannen zijn rare wezens Joke… proberen begrijpen is een verloren zaak. Maar laten we dat onder ons houden
 
Kijk uit met bloemen geven aan dames in privehuizen, ze laten de bloemen vaak gewoon in de kantine in een vaas staan.

En chocolade zou ik ook niet meer geven als het alleen maar wordt uitgedeeld aan andere meiden of aan cliënten die zelf de moeite niet eens doen om eens iets mee te nemen 😉
Klinkt misschien achteloos of zo, maar als ik een presentje geef en je bent er op dat moment oprecht blij mee, dan maakt het mij helemaal niks uit wat je er vervolgens mee doet. Dooddoener: het is de gedachte wat telt.

Ik snap prima dat je als dame met heel veel cadeaus niet thuis kunt komen als je een partner hebt die van niks weet. Dan kan zelfs een parfum nog lastig zijn, of wat dan ook.

Partner denkt dat je aan het werk was waar dan ook, en dan kom je thuis met parfum, chocolade, boeken, lingerie of een bloemetje. Dat gaat geheid opvallen en ook raar zijn als je "gewoon" gewerkt hebt.

Overigens vind ik zelf bij het uitzoeken "het is de gedachte wat telt" wel erg lastig. Ik twijfel dan werkelijk aan alles. Vind ze dit wel leuk? Ruikt dit lekker? Is ze misschien allergisch voor noten of bloemen? Etc. 😅

Denk er echt teveel over na en dan kan ik niet kiezen of ik kies juist alles.


Mannen zijn rare wezens Joke… proberen begrijpen is een verloren zaak. Maar laten we dat onder ons houden
Maak van mannen maar mensen en dan ben ik het met je eens. 😉
 
Een presentje voor een DVP? Ik ben daar niet zo moeilijk in. Maar misschien komt het omdat ik veel meiden ook ken. Niet alleen als DVP maar ook als mens daarachter en via (steun) werkgroep. Het gaat heel spontaan, en andersom ook. Ik geef hun ook bosje rozen, tulpen, chrysanten, lelies of hortensias. Meestal als we iets gefikst hebben. Merci, Celebrations, Toblerone is ook top. Ik geef het altijd persoonlijk, er is altijd wel een momentje. Veel meiden zijn ook wel zoetekauw, bij meetings waar je samen zit is er altijd wel iets te snaaien. Van zakken wine gums tot schalen Engelse drop of M&M, desnoods nemen die meiden het zelf wel mee. Ik geef ook wel giftcards met verjaardagen in NL van Bijenkorf of ICI Paris. En in Antwerpen van INNO of ook ICI Paris/Douglas. Dames ook weleens Wellness Spa cadeau gedaan voor verjaardag, en sowieso hapje eten is ook favoriet. Van lekker restaurant tot een frietje eten. DVP is een beroep daarachter zijn het gewoon mensen. En als ik jarig ben werkt het ook mijn kant op.
 
aan het begin.
Wat is hier mis mee? Maandag begon de verkoop van paaseieren hier in de Lidl. Ik kon er echt niet aan weerstaan. Al mijn klanten hebben gretig meegegeten en die van daarstraks heb ik het laatste gewoon in zijn handen geduwd aan de deur. Allemaal samen lekker dik worden 😘
Het is wel waar dat ik nog geen enkele date met jou heb gehad waar je niet iets van eten kwam brengen.
Dat vind ik wel altijd een heel tof momentje.

Eten doe ik bijna even graag als seks namelijk 😅
 
aan het begin.

Het is wel waar dat ik nog geen enkele date met jou heb gehad waar je niet iets van eten kwam brengen.
Dat vind ik wel altijd een heel tof momentje.

Eten doe ik bijna even graag als seks namelijk 😅
Iemand wees mij hier ook al op en zei dat ik een feeding fetish heb 👀 zou best kunnen. Ik voeder echt graag! 'Heb je honger?' 'Moet je iets hebben?' 'Zeker dat je genoeg hebt?' 😂 ach het is zo leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan