Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom dan iets meebrengen? Zoals gezegd: geef een fooi. Dat doe ik in een restaurant ook wel eens. Ik neem nooit parfum, badolie of pralines mee voor de dienster of de ober :) En zie je mij al toekomen in de supermarkt met een teddybeer met een rood i-love-you hartje voor de juffrouw aan de kassa? :LOL::ROFLMAO:
Misschien dat die kassajuf dan romantische gevoelens voor je gaat krijgen. Dus meenemen die beer.

Dat is op zich niet vreemd hoor.
Ik kan ook helemaal opgaan in iemand die er lekker en verzorgd uitziet en een frisse adem heeft. Dan ben je een stuk minder gereserveerd, dan bij iemand die 1 uit een dozijn is en geen frisse adem heeft incl zeemanonderbroek.
Hieruit blijkt weer dat dvp's ook maar gewoon mensen zijn, met menselijke voorkeuren en handelingen op basis van die voorkeuren.

Hieruit blijkt weer dat dvp's ook maar gewoon mensen zijn, met menselijke voorkeuren en handelingen op basis van die voorkeuren.
Dat is zeer zeker het geval. Maar anderzijds moet je ook wat strategisch durven denken. Actieve dvp's gaan hun klanten niet vertellen dat ze er eigenlijk zelf niets aan hebben. Dat zou een killer zijn voor de buisiness. Een positieve noot, maakt klanten blij en doet ze terugkomen. Ook al is het wat gespeeld.

Ze hebben wat met je zolang je je portemonnee komt legen. Dan zijn ze zeker tevreden en zullen ze je lokken met de overschatte "klik" die er dan is. Hahahahaha.
Mannen die bevestiging nodig hebben van een betaald contact raad ik toch aan om ergens hulp te gaan zoeken.
En de mannen die de "klik" niet ervaren hebben hun portemonnee niet geleegd? Of wat is de reden dat deze niet gelokt zijn met de (volgens jou) overschatte klik? Het "spel" tussen man en vrouw is altijd hetzelfde. Of het nu deze "branche" betreft of in een "normale" relatie. Je geeft de dame in kwestie een goed gevoel (klik) door galant te zijn, complimenten te geven of zelfs een aardigheidje mee te brengen. Doe je dit goed zal de dame vaak beter haar best voor je doen (dus doel bereikt). De dame bevestigd vervolgens het gevoel van een klik zodat jij terug blijft komen (ook doel bereikt). Ze zal dit vaak alleen maar doen als ze een "klik" gevoel ervaart. Zo zie je dat dames van plezier ook gewoon mensen zijn ;)
En daarbij is het volgens mij geen bevestiging nodig hebben van een betaald contact maar meer een "tool" om te bereiken wat je graag wil.

Je moet jezelf ook niet meteen een 'lul' gaan voelen, toch? Het is een natuurlijk trekje van veel mannen, dat ze nog altijd ergens die gedachte koesteren van 'als ik er mee naar bed mag, dan is er toch wel iets tussen ons'. Tegen beter weten in, want ze hebben natuurlijk moeten betalen om er overheen te mogen.

Zolang je een netjes betaalde date met een dvp doet, is zij 'in functie' en een goede dvp is professioneel genoeg om te weten hoe je aan een klant nog net iets meer kan verdienen. Zoals een autoverkoper die zijn stiel kent, een klant subtiel kan overtuigen om een net iets duurder model te kopen, of om toch nog een paar overbodige extra's mee te bestellen. En veelal kan die verkoper er ook nog in slagen om die klant nadien te laten aanvoelen dat hij een goede koop heeft gedaan.

Zo kan een dvp die de stiel beheerst, haar klant aan zich binden met haar lichaam, met haar seksuele diensten, maar ook een aangenaam gesprek waarin zij op subtiele wijze (zoals de autoverkoper) aftast of er bij die klant nog wat meer zou kunnen mogelijk zijn. In een zeer vlot en vriendelijk gesprek terloops iets laten vallen over dat leuke gabbertje, het zoontje van haar zus, waar ze tuk op is. Ja, hij zou dolgraag een playstation hebben, en ik leg nu regelmatig wat geld opzij, en dan ga ik hem daar mee verrassen. Het is echt een schatje hoor.

En de klant, die financieel wat comfort heeft, denkt stiekem al, heej, ik ga dat kopen en als geschenkje aanbieden, dan scoor ik hier goed bij 'mijn' dvp. En wat doet die klant? Inderdaad: kopen. En dan een volgende date boeken (en weer betalen) en daar brengt hij het geschenk mee. En jaja, hij krijgt dan wat extra tijd.

De dvp zal dan inderdaad blij zijn met haar geschenkje, want ze heeft goed geboerd he. Een extra betaalde date kunnen losweken, en dan nog een boodschapper gevonden die voor haar naar de winkel holde en zelfs nog zelf betaalde voor datgene wat ze wou kopen.

Zo werkt het, zolang je met de dvp seksdates doet. Je moet zo optimaal mogelijk omzet voor haar creëren.

Denk je dat er toch 'iets meer' is? Wel, ga dan eerst eens 50 keer gratis bij haar langs, zonder seks te hebben. Als je dat kan bekomen uiteraard. En als je dan nog steeds elkaar boeiend vindt, dan zou het kunnen zijn dat je misschien wel een soort vriend zou kunnen worden.
Vroeger was een goeie hoer eentje die goed kon pezen , dat betekent dat zij een klant extra centen uit zijn zak kon trekken zonder dat hij zich bekocht voelde en ook weer terug kwam.

Het "spel" tussen man en vrouw is altijd hetzelfde. Of het nu deze "branche" betreft of in een "normale" relatie.
Daar kan ik je niet in volgen hoor. Het is juist een heel groot verschil of je voor de fun naar een vrouw gaat, of dat je een partner hebt.

Als jij er van uit gaat dat je bij een partner op een gelijkaardige manier als bij een dvp moet handelen, dan heb jij (volgens mij) ofwel nog nooit een goeie echte relatie gehad, ofwel zie jij het woord 'relatie' enkel (of hoofdzakelijk toch) in functie van seks, en van 'hoe bekom ik goede seks' bij haar.

Terug
Bovenaan Onderaan