Nee, mijn goudvis heb ik netjes in een plastic zakje met water als presentje aan een dvp gegeven.
Dacht ik wel.
Prachtig on topic. Geniaal antwoord.
Onmogelijk. Ik kan er niet uit komen als ik er niet in zit.
Ga je nu ook nog iets sustantieels bijdragen? Of lukt dat niet? Enkel onnozelweg een beetje op de man spelen i.p.v. op de bal? Typisch...
Ik zal je nog eenmaal serieus pogen eea uit te leggen. Ik merk dat je er erg mee bezig bent.
Ik geef altijd een presentje. Dat houdt niet in dat het voor mij daarom ook hetzelfde werkt als in jouw (wat bekrompen) belevingswereld.
Ik vind het helemaal prima als jij dat onzin vindt en het niet doet.
En ook dat jij allemaal aannames hebt bij anderen die wel een presentje geven. Dat mag,
Het is alleen wat kortzichtig, aangezien je het zelf nog nooit hebt gedaan en er dus niet over kunt oordelen. Ik heb ook wel eens geen presentje gegeven, toen ik nog maar kort wandelde. En gebaseerd op beide ervaringen heeft iets leuks meenemen - voor mij - een meerwaarde. Alleen al hoe ik het beleef. Ik voel me er prettiger bij. Omdat het voor mij niets te maken heeft met verliefdheden en dromen, zoals dat in jouw kop vast zit, maar om het tonen van respect en een poging te laten merken dat je iemand niet alleen zien als seksobject. De nadruk ligt op dat IK me er prettig bij voel. De eventuele rest is onverwachte bijvangst
Maar als jij je mening graag op die van anderen baseert en op je eigen aannames, dan mag dat natuurlijk.
En als jij vindt dat iemand mee naar een restaurant nemen - de volgens jou enige echt goede tip hier - iets heel anders is dan een presentje geven... Dan mag dat ook. Maar feitelijk geef je eten, dus veel verschil maakt het niet. Bovendien rek je juist dan de afspraak van iets waarbij seks voorop staat op tot meer dan dat. Dus als je zorg is dat mannen die een presentje geven dromers zijn....
Ik heb nog nooit iemand betaalt om met mij te eten.
Dat doen meer dan genoeg mensen graag met mij en voor niets. En ja, dan betaal ik ook vaak genoeg de rekening.
Jij zit vast in jouw aannames. Daar kan ik niets aan veranderen. Maar welllicht is het eens een poging waard om iets in je leven anders te doen. Probeer het eens en oordeel dan.
Wie weet krijg je er wel een goed gevoel bij of levert het een nog leuker bezoek op. Wie weet, hoef je helemaal geen dromer te zijn om toch eens iets aardigs voor iemand te doen. Bijvoorbeeld voor iemand die de hele dag te maken heeft met mannen als jij.
Hierbij laat ik het.